Marie-Jose - Maastricht

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Dit bericht is gerapporteerd.
3 wkn geleden van @michaell, contactgegevens van Marie-Jose ontvangen. Afgelopen week probleemloos een afspraak via Whatsapp gemaakt. Op de afgesproken tijd aangebeld bij het appartement. Aangekomen op de verdieping stond de voordeur al op een kier. Naar binnen en daar stond MJ (goed uitziende dame), al in de slaapkamer. Eerste maal bij haar, dus eerst de financiën afgehandeld. Wij kleden ons beide uit en gingen op bed liggen. Zo'n eerste keer is altijd wat "aftasten" wat de verwachtingen;) van elkaar zijn. MJ heeft lekkere natuurlijke borsten en is behoorlijk wat afgevallen, nu precies goed:). Ik begin lekker met TZ en MJ deed hier volop aan mee. Kijk daar wordt mijn lul wakker van en daar reageerde MJ op door langzaam mijn lul te gaan aftrekken …dan voel je dus een ervaren vrouw.
Na vele knuffels en kusjes daalde ik af naar kutje en begon met langzame kusjes en beweeglijke vingers, haar oraal te verwennen; ik mocht 1 vinger naar haar G-spot brengen en zij zei dat het lekker was. Toen ik op mijn rug ging liggen, vatte MJ direct mijn lul en begon waanzinnig goed te pijpen (als een nilfisk!!😆). HEERLIJK!!
Na een paar minuten gewisseld naar bedrand doggy, toen cowgirl (MJ heeft zeer beweeglijke heupen), weer doggy bedrand en tenslotte in missio. Ik kom al een hele tijd alleen in doggy klaar, echter de missio bij haar was zo goed dat ik in missio klaarkwam en daarna volledig was uitgeteld. Lekker blijven liggen terwijl mijn lul slap werd en toen moest er een doekje komen.
Nader hand hebben we nog staan lachen over de veel te grote butplug die zij had. Herhalingsgevaar 100%. Komende week?:p?

Laatst bewerkt:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Heb haar ook 2 keer bezocht maar dan denk ik wel 2 of 3 jaar geleden.
Ze vertelde dat ze altijd zin had en lekker vind om volgespoten te worden.
Zijn diverse foto's en filmpjes van haar die rond gaan in chat groepen her en der. Helaas is het nummer dat ik van haar had niet meer actief dus houd me aanbevolen voor het laatste nummer.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Ondertussen zijn we 3 weken verder en ik heb vrijwel iedere week een -werk- bezoek aan Marie-Jose gebracht. Een echte MILF, geen strak figuurtje maar de geilheid maakt dat ruimschoots goed;). Ze zegt zelf dat ze een pijpkoningin is … en dat kan ik bevestigen:), tot deepthroat aan toe. Steeds afspraken van max 30min, langer houd ik het niet vol. Vaak neem ik haar eerst met een half harde lul in doggy op de bedrand, daarna goed beffen, waarbij ze steeds geiler:cool: wordt, missio, overgaand in cowgirl en de laatste malen soms in missio, soms doggy bedrand afgemaakt. Nondejeu!! Uitgebreide menukaart kan met haar overlegd worden!

gino1972

Snuffelaar
29 sep 2025
3
1
3 wkn geleden van @michaell, contactgegevens van Marie-Jose ontvangen. Afgelopen week probleemloos een afspraak via Whatsapp gemaakt. Op de afgesproken tijd aangebeld bij het appartement. Aangekomen op de verdieping stond de voordeur al op een kier. Naar binnen en daar stond MJ (goed uitziende dame), al in de slaapkamer. Eerste maal bij haar, dus eerst de financiën afgehandeld. Wij kleden ons beide uit en gingen op bed liggen. Zo'n eerste keer is altijd wat "aftasten" wat de verwachtingen;) van elkaar zijn. MJ heeft lekkere natuurlijke borsten en is behoorlijk wat afgevallen, nu precies goed:). Ik begin lekker met TZ en MJ deed hier volop aan mee. Kijk daar wordt mijn lul wakker van en daar reageerde MJ op door langzaam mijn lul te gaan aftrekken …dan voel je dus een ervaren vrouw.
Na vele knuffels en kusjes daalde ik af naar kutje en begon met langzame kusjes en beweeglijke vingers, haar oraal te verwennen; ik mocht 1 vinger naar haar G-spot brengen en zij zei dat het lekker was. Toen ik op mijn rug ging liggen, vatte MJ direct mijn lul en begon waanzinnig goed te pijpen (als een nilfisk!!😆). HEERLIJK!!
Na een paar minuten gewisseld naar bedrand doggy, toen cowgirl (MJ heeft zeer beweeglijke heupen), weer doggy bedrand en tenslotte in missio. Ik kom al een hele tijd alleen in doggy klaar, echter de missio bij haar was zo goed dat ik in missio klaarkwam en daarna volledig was uitgeteld. Lekker blijven liggen terwijl mijn lul slap werd en toen moest er een doekje komen.
Nader hand hebben we nog staan lachen over de veel te grote butplug die zij had. Herhalingsgevaar 100%. Komende week?:p?
Wie heeft er voor mij het nummer van marie-jose? Ik heb andere gsm namelijk en dus nummer niet meer

gino1972

Snuffelaar
29 sep 2025
3
1
Heb haar ook 2 keer bezocht maar dan denk ik wel 2 of 3 jaar geleden.
Ze vertelde dat ze altijd zin had en lekker vind om volgespoten te worden.
Zijn diverse foto's en filmpjes van haar die rond gaan in chat groepen her en der. Helaas is het nummer dat ik van haar had niet meer actief dus houd me aanbevolen voor het laatste nummer.
Waar zijn die filmpjes te vinden.?

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen weekend voor werk in de regio en dus bij MJ aangegaan. Afspraak via Whatsapp ging snel en zij weet ondertussen waar ik geil van wordt. Lekker tongzoenen, dan duw ik haar langzaam voorover, haar broek was al uit echter haar slipje nog niet……. Nog steeds staand, gleed mijn half harde lul, zo langs het slipje, haar kutje in ..:LOL:oeioei. Na een tiental stoten gevraagd mij te pijpen:cool:, en dat doet MJ met volle overgave en kunde. Na een tijdje haar in yoga doggy op de bedrand gezet en een tijdlang lekker staan de neuken; gewoon omdat het kan. Ik voelde wat in mijn ballen:oops:, en besloot hier niet tegen te vechten. Dit geheel resulteerde in een korte sessie, en soms zijn die gewoon ook heel erg lekker! De druk was er in ieder geval ruimschoots vanaf.

Terug
Naar boven