Marie-Jose - Maastricht

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen week wederom een heerlijk belevenis met MJ. Een mindere ervaring, zoals hierboven beschreven, kan altijd gebeuren. Geen klik OF wellicht een wat mindere dag (van beide zijde?).

Enfin, MJ weet ondertussen mijn repertoire en , ja, je moet haar even wat activeren om met jouw activiteiten mee te doen. Doggy/pijpen staand, missio, pijpen en lepeltje op het bed, yoga-doggy rand van het bed; MJ heeft, als je haar wat stuurt, een scala aan mogelijkheden. Ik was in ieder geval, na het luidruchtig behalen van de eindstreep in doggy rand van het bed, behoorlijk warm en licht bezweet:)! Daarna even samen met haar op bed uitrusten. Komende week herhaling….:cool:?

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Dat klinkt goed, maar is voor mij wat ver uit de buurt. Wat ik niet snap is waarom de recensies van deze dame in de "verhalen rubriek" staan. Het is toch gewoon een dame die ontvangt in Maastricht?

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
@Harry4321 ; kijk even terug in dit item. Omdat er geen officieel advertentie kan worden geplaatst ( die heeft MJ namelijk niet), kan dit item niet naar privé-ontvangst. Haar telefoonnummer hier posten mag ook niet (volgens sommige moderatoren).

Cutdick19

Snuffelaar
17 feb 2025
24
9
Na een teleurstelling in Geleen, meid die op Bullchat zit als Zij34hij38 . Ze liet me langskomen na een videocall. Dus dacht dat is wel real stond ik daar deed niemand open. Nogmaals gebeld via whats app. niks, geen antwoord en geen bericht terug.
Dag erna zei ze iets over slaappillen en sorry. jaja

Dus erna MJ geappt of ze tijd en zin had, ik kwam er een aantal jaar terug puur als quick cumdump zonder te betalen en dacht probeer nog eens ondanks de mindere ervaring een aantal maanden terug. Mijn zin en teleurstelling waren te groot om geen sex te hebben.
Ze reageerde meteen, 20 min later was ik daar en 15 min later weer buiten. Deepthroat laten pijpen , hard afgeneukt en volgespoten.
Prima tijd gehad en ze wilde wel weer vaker afspreken.

Cutdick19

Snuffelaar
17 feb 2025
24
9
Toch triest dat medewandelaars mijn verhaal door kleppen aan MJ en dezelfde behandeling willen waardoor ik nu van vanalles beschuldigd word.

Jammer dat dit gebeurd heren. Betrek anderen niet erbij aub

lekkernauw

Toogplakker
29 mrt 2021
77
71
van de week ook afgesproken, maar bij de deur omgedraaid, dat ging hem echt niet worden. daar krijg ik geen stijve van hoe geil ik ook ben. veel plezier aan de mannen die dat wel lukt

ronin

Toogplakker
2 nov 2024
40
25
Heerlijke date gehad. Alweer anderhalve maand geleden.
Uurtje, 3x hard geneukt en volgespoten doet mee alsof ze net zoveel plezier heeft als ik.
Geen anaal helaas maar wat een heerlijk spel, je zou bijna vergeten dat het paydate is. Helaas is opfrissen in een douche of aan wasbak niet mogelijk en dat heb ik wel nodig naar zo'n intense date.

Seks zelf was echt goed. Lekker flexibel lichaam

Terug
Naar boven