Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Le Charleston, Cavalli de beste cabarets in marakech om contacten op te doen, verdiep je eens in het land en hoe ze contacten op doen daar I.p.v allerlei angst en gezwets zaaien
Ik heb daar 10jaar gewoond. Toen werkte ik er voor Atlas-Copco in Casablanca. Ik ben getrouwd geweest met een marokkaanse. Dus heb meer ervaring dan menig zogenaamde "ervaringsdeskundige" hier. Ik weet dus ook heel goed hoe t werkt met visa aanvragen. En hoe moeilijk dat gaat. Er staan genoeg recensies van mij op t forum. Zelf vanaf t forum van Sam. Ik heb me alleen een keer uitgeschreven. Omdat ik de hoogmoed van sommige "ervaringsdeskundige" en "toogplakkers" gewoon beu was. T zogenaamde "wij weten alles beter" omdat je meer HOEREN hebt geneukt. Nou wees er maar trots op.
Atlas Copco heeft nu alleen nog maar een reparatieservice. Dat klopt. Dat was enkele jaren geleden wel anders. Helaas door krimp vanwege toen de slechte economie is dat veranderd. Ik ben toen terug gekomen en heb nog 2jaar voor atlas copco belgie gewerkt. Ik ga gemiddeld nog 3x per jaar naar marokko. Heb daar nog steeds mijn huis van toen in mijn bezit. Mijn functie doet er niet toe op dit forum.
Bij choi kwa was dat vroeger wel anders. Die had het hier zelfs over de auto die hij had ter compensatie van wat hij tekort kwam in zijn broek. Maar ja dat zijn ouwe koeien uit de sloot halen
Dat is niet de enige vestiging in belgie. Alleen de functie die ik toen had wordt nu vooral in India gedaan. Maar ik zag er tegenop om in india te gaan wonen. Na 2 jaar in belgie en ook vaak in Nederland(andere functie) ben ik ook gestopt bij Atlas Copco
Maar gaan we weer terug over waar dit onderwerp over gaat. Dus de ervaringen in Mrokko. Ga en doe daar NZC maar wees gewoon op je hoede. Dat is alles wat ik er over zeg. Mijn ervaring. En als iemand anders een andere ervaring heeft. Dat kan. Maar heb dan ook respect voor de ervaring van anderen. Het is gewoon als waarschuwing. Succes
In Marokko is veel mogelijk ook dingen waar ik absoluut niet op in ga.
Werd door een zakenrelatie uitgenodigd mee te gaan naar een adres waar meisjes van 12-13 jaar beschikbaar waren. Heb me daarvoor verontschuldigd door te zeggen dat ik voedselvergiftiging had.
Ik had in het hotel een kamer naast die van de man die me uitnodigde.
Hij heeft zich urenlang uitgeleefd op dat meisje. Alles is mogelijk in Marokko.
@GertG verstandig dat je daar niet aan mee doet, persoonlijk snap ik die kick ook niet. Wat wel door mij heen zou gaan, wil ik nog wel zaken doen met die man.. soms zijn de belangen zo groot dat je niet terug kan met een deal.. mijn gevoel zou zeggen kappen met die vent maar dat is makkelijk zeggen als stuurman op de wal..
Ik ben er zelf ook geweest en gelukkig niet met dat soort praktijken van doen gehad. Ik heb me wel uitstekend vermaakt en er is voldoende te doen en te beleven. Prijzen zijn wel sky high maar mss komt dat omdat ik geen local ben..
Prijzen zijn er om te onderhandelen. Wanneer je de vraagprijs accepteert vinden ze je een sukkel.
In Marokko wordt anders aangekeken op rommelen met heel jong spul.
Vergeet niet dat huwelijken in deze leeftijdscategorie daar ook regelmatig voorkomen.
Dat neemt niet weg dat ik nooit zal in gaan op dit soort aanbiedingen.
Die dingen zijn overal op de wereld helaas mogelijk. Zelfs hier in NL. Dat wil niet zeggwn dat t mag. In marokko dus ook niet.
Trouwen op leeftyd van 12-13 kan in marokko niet. De leeftyd daar is nu 18jaar en met uitzondering 17jaar. Dat is volgens de wet zo. Het probleem is alleen dat er te veel baardapen rondlopen die denken boven de wet te staan en die een zogenaamde huwelijk goedkeuren buiten de wet om. Het probleem is op het moment dat die man er voor kiest haar te verlaten dan staat er niets op papier vastgelegd.
Kijk ook goed uit dat je niet betrapt wordt door omwonenden. Je wordt gewoon gelyncht als ze je betrappen als je sex hebt met een dame buiten t huwelijk om
Nou, gelyncht valt wel mee hoor.
Ik ben daar gewoon in het appartement van de serveerster geweest nadat zij
in mijn hotel was geweest, dat gaf ook geen problemen al beweren sommigen van wel.
En er waren buren genoeg die ons gezien hebben maar niemand die iets zei of raar keek.
Dus het kan wellicht soms verkeerd vallen maar dat is bij ons in sommige plaatsen ook zo.
In biblebelt gemeentes hebben ze ook niet veel met vreemde mensen op die bij een dame
komen.
Haar visum aanvraag voor bezoek is in behandeling inmiddels, we wachten af.
Komt nogal wat bij kijken, voor ons stuk makkelijker om daarheen te gaan
Het is inderdaad gemakkelijker om van hier daarheen te gaan. Daarom ook verleidelijk voor de prsonen die eenmaal met een visum hier zijn om niet terug te gaan.
Als je volgende keer daar bent vraag haar wat er zoal gebeurd of gebeurd is met mensen die problemen hebben gehad door met een dame mee te gaan. Of vreemd te gaan. Ze kan je meer vertellen. Dan begrijp je ook wat ik bedoel.
Ik hoop voor je dat t lukt met de visum. Als ik waarschuw betekend dat niet dat ik je die dame niet gun hoor. Ik spreek gewoon uit ervaring. Jaren goed gegaan....totdat het een keer goed fout ging. Dan kijk je de volgende keer wel uit en blijf je veilig hier in NL