Mary, Oppumer Straße 6, Krefeld.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Dit is een correctie ! :oops:
Ik heb op 22-10 een recentie geschreven over een meisje, waarbij ik dacht met Natascha van doen te hebben. Ik had haar naam niet goed verstaan en meende toen ik thuis op internet ging zoeken met Natascha van doen te hebben gehad. Nu ben ik er echter 100% zeker van dat het Mary betrof, die stond toen nog niet op girl-finden. Het komt ook een beetje omdat het gezicht van Natascha geblurred was op de foto's.
Ik zal de moderator vragen de recensie van Natascha te verwijderen. Wellicht is Beffer007 zo vriendelijk, weer een plaatje te leveren.
Excuses voor het ongemak !

Ik was dusdanig onder de indruk van Nicki (zie mijn andere recentie) dat ik had besloten haar nogmaals te bezoeken.
Dus weer op weg naar de Oppumer Straße nr. 6 bij Weiss.
Daar stond de voordeur open, er was duidelijk een verbouwing aan de gang, allemaal planken in de gang. Daar heb ik me echter niet door laten tegen houden. De trap op, naar links en aangebeld bij het appartement van Weiss. Eenmaal binnen bleek al gauw dat de verbouwing bij Weiss in de keuken was, het was er een beetje een rommeltje.
Helaas was Nicki niet aanwezig, er was maar één meisje, het twintig jarige schuchtere zigeunerinnetje Mary, dat ik vorige keer al had gezien. De dame die daar alles regelt vertelde me dat ze nog maar pas een paar dagen in het vak werkzaam is. Mary is een klein (162 cm), mager, wat onwennig kijkend meisje, met kleine tietjes en erg veel make-up. Niet helmaal mijn type, maar besloten toch een half uurtje te nemen voor 50 euro.
Eenmaal naakt bleek het wel een grappig klein ding te zijn. Ze sprak echter werkelijk geen woord Duits of Engels. Ze kwam ook nogal onervaren over. Begon eerst mijn lul te masseren, ze heeft me niet gepijpt, maar klom gelijk op mijn lul. Toen bleek hoe onervaren ze was, ze had nogal moeite mijn lul in haar kutje te stoppen. Die is nog twee keer er uit gefloept, omdat ze iets te enthousiast te keer ging en er beide keren met even zoveel moeite weer ingestopt. Dat berijden deed ze overigens prima, met afwisseling. Wat ook aan het genot bijdroeg is dat ze het glijmiddel volgens mij nog niet ontdekt heeft. Als ik tijdens het neuken stevig in haar tietjes greep, vond ze dat duidelijk niet leuk. Ik zag op een gegeven moment dat ze een (klein, zeker niet storend) operatie litteken op haar linker borst heeft. Toen ben ik verder maar van haar borsten af gebleven, misschien doet het pijn of zo. Ze heeft het best lang vol gehouden. Vervolgens heb ik haar in missio genomen en ben uiteindelijk lekker in haar kutje klaar gekomen. Ze zei geen woord tijdens de hele sessie. Letterlijk, geen enkel woord.
Ik ben even gaan wassen en heb als afscheid nog een zoen op mijn wang gekregen. Ik heb haar vriendelijk gegroet, ze zei wederom geen woord.
Ofschoon het wel een grappig jong ding is, is er voor mij geen grote kans op herhaling. Ik val toch meer op wat ouder en wat meer vlees, maar dat is persoonlijk. Ook is het een nadeel dat je totaal niet met haar kunt communiceren. Ondanks dat ze niet gepijpt heeft en het allemaal wat onhandig ging, vond ik het overigens zeker geen slechte sessie (zeg 7 uit 10), maar ze is gewoon niet mijn type en er zijn betere meisjes in buurt.
Inclusief klein wasje na, iets meer dan een half uur binnen geweest. Dat wil overigens wel zeggen dat ze me echt flink lang heeft bereden !

Terug
Naar boven