Massage - Bremen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Naar Duitsland getrokken voor het EK-voetbal en in Bremen beland . Hier zijn een aantal asiatische massage salons/huizen te vinden en diverse
prive dames welke via de bekende sites in Duitsland te vinden zijn . De meeste asiatische (thaise) massagesalons doen wel erotische massages
maar geen AV , GV enz Uiteindelijk via een website een 3tal adressen gevonden . De dames die alleen telefonisch te bereiken zijn even buiten beschouwing gelaten .
Het was dinsdag weer een dag die begon met het regenen van zonnestralen welke overging in heel veel regen . Niet echt een dag om een terasje te pakken maar
meer om een lekker te rollebollen met een leuke dame . Allereerst naar de neustadswall 7 gereden (met de tram) met de gedachten leuke foto's maar je ziet pas in het echt hoe de dames eruit zien . Na binnen gegaan en daar moet je dan op een bel duwen voor de betreffende dame (prijs 50 euro of meer) . aangebeld bij Pinky maar er werd niet open gedaan . Toen stapte een man binnen die er werkte en zei ik kijk wel even welke dames beschikbaar zijn . Hij kwam terug en zei Pinky is bezet . Dus kies maar een ander .
ff later kwam hij terug en Pinky was beschikbaar . Nu Pinky zag er wel leuk uit maar wilde niet langer dan 20 min en op mijn vraag alles ohne werd de prijs 150 euro en niet hineinspritzen . Nou dat was mij te gortig en dus afscheid genomen ze riep me na voor 25 minuten en even later voor 30 minuten kon het wel (een uur was te overzien) maar ik was klaar met deze dame . Nog even gekeken voor een andere dame maar toen maar doorgereden naar de nordstrasse 363 . Hier zo een dame aanwezig zijn met behoorlijk grote borsten en met een redelijk slank lichaam . Aangebeld ook hier weer de buitendeur open maar dan moet je dus kiezen en op de bel drukken en Nicky deed open , de dame in kwestie liet mij binnen en vroeg hoelang ik wilde nou vertel maar wat je allemaal doet . De prijzen kwamen naar boven en de mededeling alles met condoom . Nou daar had ik geen zin in en zeker niet omdat de dame veel steviger was en zeker niet de cupmaat had van de advertentie naar buiten gelopen en had nog een 2de keuze gemaakt Sonny genaamd , aangebeld en Sonny kwam de deur open doen en trok me mee naar binnen en meteen zoenen , dame zag er ook heel leuk uit en was best leuk gevormd , wel een klein buikje maar niet overdreven . Nou ik wil wel een uurtje nou dat kon en ze vroeg zelf al ohne gummi ik zei dat is goed . Prijs bleef hetzelfde en eerst
samen gedouched en al een beetje gevreeen . Hierna terug naar de kamer en op bed beland . Nou ik kan zeggen dit werd een feest . De dame weet echt van wanten en zowel het orale werk als het neuken was heel plezierig zeker omdat ze ook erg strak was , vingeren en beffen ook geen probleem en verschillende standjes gaf ze zelf al aan . Uiteindelijk een keer in haar kutje klaargekomen en de 2de keer in haar mond . Zelf is ze een keer tijdens het neuken klaargekomen en de tweede keer tijdens het vingeren waarbij ze op het moment supreme op mijn mond kwam zitten en mij ging pijpen .... nou ze werd drijfnat en voordat ik het wist zat haar mondje ook vol . Daarna nog een korte massage gehad en probeerde ze mijn kleine nogmaals zover te krijgen , in doggie haar nogmaals genomen maar er zat geen fut meer in om nogmaals haar te witten maar goed zij kwam nog een keer klaar . Helaas was de tijd al ruim verstreken maar dat was geen probleem . Al met al een leuk afscheid van Bremen en op naar de volgende lokatie .

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven