Massage Studio Yan Bocholt

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
Van de week bij Wendy geweest. Ziet er goed uit, beetje verlegen type. Ze heeft lekker tieten, B cupje lekker geschoren kutje.
Op 1 of andere manier, weet niet waarom, onze hobby niet uit kunnen voeren. Wel een lekkere massage, lekker teasen, maar geen geile sex en al zeker niet NZC. Op de buik klaargekomen en weggegaan. Kosten waren voor 1 uur € 120,--, was geen ruimte voor meer. Mij zien ze daar niet meer.
Telefoon werd eerst niet opgenomen maar een minuut later terug gebeld. Half uurtje alles inclusief met Wendy afgesproken.
Op locatie stond ze al klaar en op de kamer met de vertaal app mijn wensen laten weten, 30 min 60 euro.

Verkeerde dame afgesproken.
Niet iedereen doet alles !!

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Nee secret walker het is precies zoals ze zeggen,..
Vermeld het gewoon goed dan:
Verkeerde salon afgesproken voor de hobby.
Er zijn genoeg salons waar alles mogelijk is dus gewoon naar een andere salon gaan.

Hakan010

Snuffelaar
26 nov 2023
22
19
Ben hier in oktober vorig jaar geweest. Afspraak maken ging makkelijk en kon paar uur later al terecht. Salon is makkelijk te vinden maar had helaas het parkeerterrein over het hoofd gezien waardoor ik de auto bij de nabij gelegen winkelcentrum had geparkeerd die overigens maar op 5 minuten loopafstand zit.

Ik had het genoegen om door Wendy gemasseerd te worden. Gekozen voor een uur massage en al snel werd b2b aangeboden. Tongzoenen was mogelijk maar had niet echt het idee dat de dame enthousiast genoeg was voor meer. Uiteindelijk werd het een standaard HE. Wel handig dat je meteen in de gedeelde doucheruimte je zelf kan opfrissen.

Uiteindelijk €80,- afgerekend en met lege ballen en een volle buikje (dankzij de subway) weer huiswaarts gekeerd. De salon was schoon en alles oogde hygiënisch. Het is er wel druk, de bel ging een aantal keren in het uurtje dat ik er was. Zou zeker een afspraak maken voordat je er naar toe gaat.

Jackjo

Toogplakker
17 feb 2024
39
25
Ben hier in oktober vorig jaar geweest. Afspraak maken ging makkelijk en kon paar uur later al terecht. Salon is makkelijk te vinden maar had helaas het parkeerterrein over het hoofd gezien waardoor ik de auto bij de nabij gelegen winkelcentrum had geparkeerd die overigens maar op 5 minuten loopafstand zit.

Ik had het genoegen om door Wendy gemasseerd te worden. Gekozen voor een uur massage en al snel werd b2b aangeboden. Tongzoenen was mogelijk maar had niet echt het idee dat de dame enthousiast genoeg was voor meer. Uiteindelijk werd het een standaard HE. Wel handig dat je meteen in de gedeelde doucheruimte je zelf kan opfrissen.

Uiteindelijk €80,- afgerekend en met lege ballen en een volle buikje (dankzij de subway) weer huiswaarts gekeerd. De salon was schoon en alles oogde hygiënisch. Het is er wel druk, de bel ging een aantal keren in het uurtje dat ik er was. Zou zeker een afspraak maken voordat je er naar toe gaat.
Wat is een standaard HE? Hobby niet uitgevoerd met de lieve Wendy?

Hakan010

Snuffelaar
26 nov 2023
22
19
Wat is een standaard HE? Hobby niet uitgevoerd met de lieve Wendy?

Standaard HE = Handjob. Helaas hobby niet kunnen uitvoeren. Wendy was best afstandig. Misschien had ze haar dag niet. Als ik ooit weer eens in de buurt ben wil ik nog wel een poging wagen.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Nee het gaat er in die salons niet om of ze hun dag hebben of niet.
Het gaat erom wat ze in een salon willen doen buiten de massage om.
Laat ik voorop stellen dat zoiets helemaal ok is en dat is aan die mensen zelf om dat te bepalen maar strooi hier niet met indianenverhalen waar totaal niets van klopt.
Vertel gewoon eerlijk hoe het geweest is en zet geen opgeklopt verhaal hier neer om anderen te lokken omdat je zelf de recensies wilt lezen of het ook werkelijk gebeurt in de salon en je geld wilt besparen.
Ik heb hier zelf genoeg recensies neergezet maar waarom zou ik een niet kloppend verhaal schrijven.
Nogmaals bij deze salon voeren ze de hobby van dit forum niet uit en iedereen die dat niet geloofd moet gewoon zelf daar gaan kijken.
Genoeg recensies hier die je zo na kunt lezen.
Gegroet heren .

Hakan010

Snuffelaar
26 nov 2023
22
19
Nee het gaat er in die salons niet om of ze hun dag hebben of niet.
Het gaat erom wat ze in een salon willen doen buiten de massage om.
Laat ik voorop stellen dat zoiets helemaal ok is en dat is aan die mensen zelf om dat te bepalen maar strooi hier niet met indianenverhalen waar totaal niets van klopt.
Vertel gewoon eerlijk hoe het geweest is en zet geen opgeklopt verhaal hier neer om anderen te lokken omdat je zelf de recensies wilt lezen of het ook werkelijk gebeurt in de salon en je geld wilt besparen.
Ik heb hier zelf genoeg recensies neergezet maar waarom zou ik een niet kloppend verhaal schrijven.
Nogmaals bij deze salon voeren ze de hobby van dit forum niet uit en iedereen die dat niet geloofd moet gewoon zelf daar gaan kijken.
Genoeg recensies hier die je zo na kunt lezen.
Gegroet heren .

Ben het grotendeels met je eens maar ook weer niet. Het verschilt per dame wat ze wel of niet doet. Heeft niks met de salon zelf te maken. Ik ben vele salons afgeweest in de afgelopen jaren, zelfs in "nette" salons waar je niks verwacht was er toch een dame die net even een stapje verder ging en zo heb ik nog talloze voorbeelden. Ook geregeld meegemaakt dat een dame de ene keer niet in de mood was en de andere keer weer wel.

Indianenverhalen prik ik zo doorheen, vooral als ik er zelf ben geweest. Bij deze salon acht ik de kans klein dat je onze hobby kan uitvoeren maar verder wel veel kan doen.

Jackjo

Toogplakker
17 feb 2024
39
25
Ben het grotendeels met je eens maar ook weer niet. Het verschilt per dame wat ze wel of niet doet. Heeft niks met de salon zelf te maken. Ik ben vele salons afgeweest in de afgelopen jaren, zelfs in "nette" salons waar je niks verwacht was er toch een dame die net even een stapje verder ging en zo heb ik nog talloze voorbeelden. Ook geregeld meegemaakt dat een dame de ene keer niet in de mood was en de andere keer weer wel.

Indianenverhalen prik ik zo doorheen, vooral als ik er zelf ben geweest. Bij deze salon acht ik de kans klein dat je onze hobby kan uitvoeren maar verder wel veel kan doen.
Ik ben er 3x geweest en 1x onze hobby uitgevoerd, met Wendy. Ik schat de kans voorlopig op 33,33 %.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Ik verbaas me elke keer weer. Mannen die nzc als een garantie zien na het lezen van een ervaring. Dit is absoluut niet zo.
Er is nooit geen garantie. Er kunnen verschillende redenen zijn dat het niet mogelijk is.
Reden 1 = dame heeft geslachtsziekte
Reden 2 = dame is ongesteld
Reden 3 = dame is niet in de stemming
Reden 4 = de heer is niet verzorgd of het gezicht/lichaam staat haar niet aan.
Reden 5 = dame word in de gaten gehouden door de overweldigende vraag.

Een collega hier was onlangs bij een bekende massagesalon dame die nzc doet. Hij was er al 4x geweest en 4x bare. Hij bezocht de dame voor de 5e x. De dame zei tegen hem dat het pas zijn 2e bezoek was en pas bij de 3e keer bare mogelijk zou zijn. :) niets veranderlijker dan een dame. Gr. En laten we een heer blijven ondanks geen nzc.
Reden 6: dame heeft een serieuze relatie gekregen en hem beloofd dat ze alleen nog maar veilig werkt
Reden 7: de Finanzamt of de Polizei hebben een kijkje genomen en de schrik zit erin. Er is in Duitsland officieel condoomplicht en overtreding kan sluiting van de salon betekenen, en voor de dames gedonder met hun visum aanvraag.

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
Vorige week weer eens langs geweest - heel andere ervaring met dezelfde Keekee waar ik voorheen enthousiast over schreef.

Bij binnenkomst, ik had 'kein Termin' trof ik haar en ze vertelde dat ze de enige beschikbaar was op dat moment.

Naar de kamer en verteld dat ik 30 minuten en alle extra's wou, liet haar € 60,= zien.
Ze begon onmiddellijk te vertellen dat geen ficken of blasen mogelijk was.

Ook na aandringen mijnerzijds en bieden van extra geld was het nee.

Uiteindelijk heb ik twintig euro in weer in mijn zak gestopt en de restant veertig overhandigd.

De 'massage' was teleurstellend, eigenlijk veredeld aftrekken.

De reden van het verschil met vorige keer ??????????

Jackjo

Toogplakker
17 feb 2024
39
25
Toch misschien Wendy een keer proberen. Haar kutje likken was fantastisch. Laastste keer niet geneukt helaas.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Ik ben er 2-3 weken geleden geweest toen het zo warm was. De kamer van Wendy, waar ik een afspraak mee had, was qua temperatuur best te doen. Geen NZC met Wendy (zat er wel heel dicht tegenaan) en er liep een nieuwe, voor mij dus onbekende, masseuse rond. Goed figuur, redelijk gezicht. Geen verdere details beschikbaar.

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
Omdat ik in de buurt was toch maar weer eens bij Yan naar binnen gegaan.
Bij binnenkomst medegedeeld 'kein Termin' en werd door een mij onbekende dame meegenomen naar de kamer.
Hoe lang wilt u vroeg ze, 30 min, all incl. zei ik en maakte aanstalten om te betalen.
Ze liep weg?.. Later kwam ineens Keekee binnen tot mijn verrassing, zij was de dame die aan mij werd toegewezen.

Wat direct opviel was een veel opener houding dan de laatste keer (bericht #70) en desgevraagd vroeg ze: 'alles? bumbum?' met een smile.
Ja dus :)

Na knuffelpartij haar eerst maar eens over de tafel laten hangen en getest of kleine Walker nog paste. Niet te lang want had meer tijd dan 5 minuten geboekt.
Lekker op de tafel alles afgemaakt met strelen, pijpen, likken, en toen Keekee bovenop - ging wat stroef dus olie erbij - veel beter.

Ze manoeuvreerde wel wat onhandig zodat het niet perfect paste en dus maar weer afgemaakt op de rand van de tafel.
Achteraf gaf ze aan dat cip eigenlijk niet de bedoeling was. Jammer, als ze dat tevoren had aangegeven had ik dat gerespecteerd en was het wat minder ongemakkelijk neuken geweest, gewoon op het moment suprême eruit.

Kortom, weer goede ervaring en ik denk idd dat ze de laatste keer iets had, bijvoorbeeld ongesteld.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Van de week ook maar weer eens langs gegaan. Het was uiteraard bloedheet en ik wilde eerst niet. Maar ik was in de buurt voor een andere verplichting en kon toch niet weerstaan. Zonder afspraak naar binnen en daar tegen Keke eengelopen.
het was op de kamer nou niet bepaald koel maar het viel wel uit te houden. Keke maat nergens een groot probleem van. De tweede rond, terijl ik het wel aangaf dat ik ging klaarkomen, deed ze verder geen poging om hem eruit te wringen. Ze stootte lekker door en vervolgens de kinderkamer van een nieuw laagje voorzien. Prima....

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Van de week ook maar weer eens langs gegaan. Het was uiteraard bloedheet en ik wilde eerst niet. Maar ik was in de buurt voor een andere verplichting en kon toch niet weerstaan. Zonder afspraak naar binnen en daar tegen Keke eengelopen.
het was op de kamer nou niet bepaald koel maar het viel wel uit te houden. Keke maat nergens een groot probleem van. De tweede rond, terijl ik het wel aangaf dat ik ging klaarkomen, deed ze verder geen poging om hem eruit te wringen. Ze stootte lekker door en vervolgens de kinderkamer van een nieuw laagje voorzien. Prima....
Wat heb je betaald aan keke?

Terug
Naar boven