Masturberen met volgespoten condooms

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Is dat hier tegenwoordig een janetten bedoening geworden?
Hoe mensen het toch voor elkaar krijgen om in één zin zoveel stupiditeit te laten zien. Toegegeven, het is een kunst. Alle weldenkende landgenoten uitgezonderd, maar het zou me niet verbazen als "Creamie Thomas" model heeft gestaan voor de uitspraak dat "domme Belg" een pleonasme is.

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Wij waren wel eens aan de gang met twee koppels vroeger waar bij we mekaars vrouw afvulden op het zelfde bed. Een vijfde huisvriend was dikwijls aanwezig om enkel maar de kutjes uit te likken nadat we gekomen waren. De vrouwtjes vonden al dat gelik en geslurpt naderhand veel geiler dan alles wat voorheen was gebeurd.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
'Afvullen' , dat is een mooi woord in deze context! Ik herken precies wat je zegt… Zo had ik een keer een klik met een GB dame en die vond het wel een geil idee. Dus iedere keer als iemand haar had afgevuld keek ze me heel ondeugend aan en weet wenkte ze met haar ogen in haar weer leeg te maken. Super geil. En hoe vaker ik het deed hoe met ze ervan genoot.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Tja jong, net wanneer je denkt zo wat alles gelezen en gezien te hebben komt er toch steeds nog iets tevoorschijn waarvan de ogen gaan rollen.

De tragedie van de hypocriet en de bekrompen mens ligt in hun onvermogen om deze diversiteit te aanvaarden. Ze eisen dat hun eigen beperkte, vaak angstige of cultureel geconditioneerde definitie van'juist' en 'fout' de maatstaf wordt voor het intieme leven van IEDEREEN Door dit te doen, tonen ze niet alleen hun gebrekaan empathie, maar ook hun intellectuele luiheid; het isgemakkelijker om te veroordelen dan om te begrijpen dat de menselijkeseksualiteit een onmetelijk en persoonlijk landschap is, waarinieders pad, mits respectvol bewandeld, even geldig is.

Despiegel der hypocrisie en bekrompenheid.....

;)

Laatst bewerkt:

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324

IK denk dat Pastore een notoire HOMO is!

De synthese is dat dehypocriete houding tegenover de LHBTIQ+- (homo's zoals de simpelen het zouden verwoorden) gemeenschap voortkomt uit een heel diepgewortelde cognitieve strijd en culturele residuen,die vaak geprojecteerd worden als moderne homonegativiteit(aanstoot nemen aan openbare uitingen, par exemple). Demening, per definitie een vloeibaar en pragmatischconcept, wordt gedepraveerd wanneer zij wordt gebruikt als carteblanche voor kwetsende uitingen* die het fundamentele principevan menselijke waardigheid ondermijnen. Het is de rijpheid(volwassenheid) van het individu om de subjectiviteit van deeigen doxa te erkennen en de ethische verplichting omniet tot schade aan te zetten, zelfs in de betrekkelijkeveiligheid* van de digitale sluier*, die tot eenverheffing van het dispuut zou moeten leiden.

;)

Laatst bewerkt:

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
'Afvullen' , dat is een mooi woord in deze context! Ik herken precies wat je zegt… Zo had ik een keer een klik met een GB dame en die vond het wel een geil idee. Dus iedere keer als iemand haar had afgevuld keek ze me heel ondeugend aan en weet wenkte ze met haar ogen in haar weer leeg te maken. Super geil. En hoe vaker ik het deed hoe met ze ervan genoot.
Ik denk niet dat het zozeer genieten was wat ze deed ik denk dat ze meer lol had over de vertoning 😉

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ieder zijn mening zeker? Sommigen voelen zich blijkbaar snel aangevallen. Als het over LGBTQ gaat schaar ik me achter de conservatieve standpunten van presidenten zoals Orban en Trump.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
De steun voor Donald Trump onder een deel van de heteroseksuele mannelijke bevolking is vaak een fenomeen dat van buitenaf moeilijk te vatten is. Het gaat zelden over één simpele kwestie, maar eerder over een web van economische angst, culturele frustratie en een diep geworteld verlangen naar identiteit.

Voor veel mannen, vooral degenen die zich al decennia lang verloren voelen in de snel veranderende economie, resoneert Trumps boodschap van 'Amerika Eerst'. Ze zien hun banen verdwijnen, hun gemeenschappen leeglopen, en het gevoel van mannelijke waardigheid – dat vaak gekoppeld is aan het kunnen onderhouden van een gezin – wordt bedreigd. Wanneer Trump spreekt over het terugbrengen van de industrie en het "oplossen" van wat zij zien als een falende globalisering, horen zij een stem die eindelijk hun economische pijn erkent. Hij projecteert een beeld van ongefilterde kracht en actie, een contrast met wat zij zien als de vaak complexe en trage benadering van traditionele politici. In die zin is hun stem voor Trump een schreeuw om erkenning en een verlangen naar een herstel van hun vroegere status.

Het feit is dat deze sujet's ARMER zullen worden onder Trump.... Trump heeft het immers met de superrijken op een akkortje : het plebs worden zielloze individuen; organisch maar met één doel..... (kan jij het aanvullen? )

Liet Trump zich volgens bronnen niet onderpssen door hoeren? Is 'the first lady' geen (dure) hoer???

Bang van janetten en condoomslurper????

Laatst bewerkt:

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Ik denk niet dat het zozeer genieten was wat ze deed ik denk dat ze meer lol had over de vertoning 😉
Ik denk: Je was er niet eens bij dus op basis waarvan formuleer je deze stelling? Juist, waarschijnlijk op je onvermogen om je open te stellen voor andere opvattingen...

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
89
178
Ohhhh!! NU begrijp ik het!! Sjeezus, zo lang in het donker gelopen. Je bent homo als je 'je reet laat uitwonen'. Maar ehhmmm, wacht even, wat als je nou niet je reet laat uitwonen, maar wel sperma likt of soms een pik pijpt. Wat ben je dan? Ik denk dat ik een existentiele crisis heb. Ik pas niet in pijpfitters hokje. Oh nee, wat moet ik nu doen? Help! kan iemand me alsjeblijeft helpen? Wacht nog een keer. Kan het iemand uberhaupt schelen dat pijpfitter 'moeite heeft met kastjanetten' en blijkbaar erg zijn best doet om mensen in een hokje te stoppen? Mij niet in ieder geval. Zo, dat lucht op! Misschien heb ik toch geen hulp nodig en wordt het toch nog gezellig in dit draadje...

Laatst bewerkt:

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik heb meer moeite met kastjanetten. Als je sperma likt, ben je gewoon homo. Blijkt ook weer uit deze draad, het begint met sperma likken en dan wordt het kerels pijpen. Vanaf daar is het maar een klein stapje om je reet te laten uitwonen. Dan ben je toch gewoon homo?

Daar heb ik ook het meeste moeite mee. Ben voor het werk vaak 'on the road'. Heb al genoeg gehuwde mannen zien wachten op carpool parkings en tankstations op een vent om hun kont te laten uitboren.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
352
Blijkbaar sta je er dan ook zo dichtbij dat je vast mee kan doen, dat je de trouwringen kan zien? Of ken je ze per ongeluk allemaal persoonlijk?

Terug
Naar boven