Maximaal 5 berichten over dezelfde dame

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Is het geen idee om bijv max 5 berichten over dezelfde dame te schrijven ene blokrob68 namelijk 61 berichten over een junk sorry maar volgens mij kan deze jongen haar beter ten huwelijk vragen of naar een psychiater gaan valt bijna onder stalking

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Niet akkoord, over bijv Karina Astraat 214 ben je niet in 5 berichten uitgeschreven :lol:

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Het zou alleszins fijn zijn om alleen berichten met enige meerwaarde te publiceren. Nieuwe informatie, bijkomende informatie, verduidelijkingen, een ervaring die totaal anders is dan die van anderen, ...

Alleen denk ik dat het onmogelijk zoiets in regels te gieten en dat het nog onmogelijker is zulke regels af te dwingen. Uiteindelijk hang je dus af van het gezond verstand van elkeen.

A

Anonymous

Guest
HE-LE-MAAL mee eens. Er zijn hier gasten die 40x over dezelfde dame schrijven waarbij we ons moeten afvragen of er geen persoonlijk belang bij zit...
Sterker nog. 1 recensie per 6 maanden is ook niet eens raar ;)

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Ik kan moeilijk regelmatig een recensie plaatsen omdat ik meestal naar dezelfde dame ga. Als ik dan al eens contactgegevens vraag dan worden ze niet gestuurd

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Wat een zever weer....

Update's over de beschikbaarheid van sommige dames zijn zeer welkom!
Sommigen bezoeken maar een paar dames, dat je dan meerdere keren schrijft (soms over een tijdspanne van vele jaren) is daar niks mis mee.

Op voorwaarde dat het dan over bruikbare informatie gaat.... Ik erger me inderdaad ook wel aan de steeds terugkerende platitudes van sommigen in pakweg het topic van Karina in de Aarschotstraat te Brussel.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
idd wat een gezever ..... zijn berichten zijn soms ook erg informatief te noemen :lol: :lol:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
DriverT zei:
.... Ik erger me inderdaad ook wel aan de steeds terugkerende platitudes van sommigen in pakweg het topic van Karina in de Aarschotstraat te Brussel.
??? Opvoeding kan je nu eenmaal niet kopen ! :x :lol: ;)

Terug
Naar boven