Meer room spuiten.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb ook het idee dat de sperma wat dikker en witter is dan normaal. Dus niet alleen meer sperma maar ook dat. ;)

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Wil je echt veel spuiten.. Dan moet je echt je leven aanpassen. Sinds ik ben gaan sporten, gestopt met roken en drinken en vol aan de voedingssupplementen zit (eiwit shakes, testo boosters, calcium, magnesium en zink) spuit ik zo een volwassen vent van zijn brommer.

Ik bestel mijn supplementen online... Body en fit of xxl nutrition.

A

Anonymous

Guest
Hoi mannen, misschien eens googlen naar The Huge Load Formula op ebook777.com. Ik heb het zelf nog wel niet uitgeprobeerd. Ik neem 20mg zink en 5 capsules 1200mg sojalecithine per dag. Sojalecithine maakt je zaad wel erg dik en de orgasmes zeer intens. Net alsof je je ballen uit je lijf gaat spuiten!

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Naar mijn idee een niet zo'n gezonde smurrie. Stuureen email tegen de tijd dat je doodgaat, dan weten we het allemaal. Succes!

A

Anonymous

Guest
Sojalecithine maakt het nog indrukwekkender. Het werkt zelfs beter dan zinktabletten.

A

Anonymous

Guest
Je moet echt veel sojalecithine binnen krijgen hoor vooraleer een negatief effect optreedt. Zo ongeveer 8 gram per dag. Maar hetzelfde geldt voor zink. Een teveel aan zink is ook nefast voor de gezondheid. Je wil heus niet met een zinkvergiftiging zitten. Een teveel beïnvloedt de koperopname. Daarom neem ik zelf zink in combinatie met koper, meer bepaald zink bisglycinaat van Altisa. Dit kost wel meer dan de zinkoxide pilletjes van Kruidvat, maar de opname door het lichaam is veel beter.

Voor wie zelf nog wat wil experimenteren:

https://www.thundersplace.org/male-supplements/holy-grail-of-cum-load-increase.html

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Ik las dat enkel zink geen effect heeft. Wil je zichtbaar resultaat dan moet je zink icm foliumzuur nemen.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Idd .... werkt goed .
Meer , wittere en dikkere room 😜
Niet spectaculair maar toch een verbetering

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik spuit altijd veel en dikke lagen zonder van dat door jullie vermeld spul. Mijn sperma is telkens zoet, zeggen de dames (ook exen) en mij mezelf geproefd haha.

Verschillende manieren gebruik ik. Vooral de "Stop and Go"-methode: neuken/ laten trekken en pijpen, dan weer rust zelfs soms geen aanrakingen/ kussen, weer seksen, pauze, enz. Op het einde bij een onvermijdelijk en verdiend orgasme schiet het eruit:).

Dubbel plezant is je anaal dus vingeren, tong of toy en/of streepje tussen balzak en kontgaatje met tong laten verwennen: nog meer en beter orgasme. Zeker als ze goed diep gaat tot in jouw prostaat, voorbij een bepaald punt. In begin beetje pijnlijk maar daarna, feestje:).
Hopelijk doet de DVP dit, mijn ervaringen waren met die welke voorgaand deden met plezier.

Cockring geeft ook af en toe een goed resultaat.

Ook gezond niet vettig eten, drinken en sporten helpt. Alcohol voor sexen is zeer slecht.

Ik weet wat mij effectief werkt, mijn DVP's en exen geven/gaven mij steeds complimentjes en waren verrast met mijn kado in mondje, kontje, kutje of op hun lichaam:).

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
PS: een anale vibrator of plug is ook zeer lekker. Helaas nog geen worst in mij gehad. Toch die kansen gemist bij echte Shemales:).

Terug
Naar boven