Meer room spuiten.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Betrouwbare website met uitstekende recensies. Wel betalen via Bitcoin.
als dit geen Red Flag is , dan heeft sinterklaas een blauwe baard !! ... een prodduct dat je via een website enkel kan bestellen met Bitcoin betaling ?? volgens mij is de kans dan heel groot dan in het klein op de verpakking staat '' produced by Gyproc N.v."" dus de kans is groot dat je dan gewoon kalk aan het vreten bent

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Clomid is er voor vrouwen die zwanger willen worden en het bevordert de eisprong.
Als je hiermee gaat klooien om meer sperma te produceren dan ben je echt wel ver heen!
Gevaarlijk om met hormonen te werken die niet eens voor de man zijn bedoeld.
Het is wachten op bijwerkingen en die komen gegarandeerd, wees er maar blij mee.
Wat een mens al niet doet om meer sperma te produceren, bizar!

gekker

Snuffelaar
1 dec 2016
16
0
Misschien een stomme vraag: kan een vrouw proeven of je zink slikt? Is dus de smaak van het zaad anders?

gekker

Snuffelaar
1 dec 2016
16
0
Hoelang moet je zink slikken voordat je meer room spuit? En hoeveel moet je slikken? Iemand die mij kan voorlichten?

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Inderdaad, veel zink, veel magnesium, veel water en het belangrijkste, ging je jongeheer wat rust. Niks mis met even 3-4 dagen geen sex of niet rukken. Het kan zich dan weer even allemaal opbouwen en dan spuit je ook al meer.

Wat soms echt een marteling is maar ook werkt is 2 weken niks doen is het zo heftig en veel, vooral als je dan ook nog extra zink slikt, niet normaal. Maar die doe ik enkel als ik veel geld ga neerleggen voor een lange sessie.

Gangbanglover43

Snuffelaar
16 apr 2024
5
7
Werken die zink tabletten ook als je gesteriliseerd bent? Je maakt dan in princiepe geen zaad meer aan maar alleen nog prostaatvocht.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vandaag terug van vakantie en op basis van dit item maar Zink tabletten (plus koper) gekocht. Ben benieuwd!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zorg dat je niet meer dan 25mg zink per dag inneemt.
Teveel zink kent ook bijwerkingen.
Diarree, ijzertekort, afname van goed hdl cholesterol en haarverlies.
Ook opname van andere mineralen vermindert dan.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Zorg dat je niet meer dan 25mg zink per dag inneemt.
Teveel zink kent ook bijwerkingen.
Diarree, ijzertekort, afname van goed hdl cholesterol en haarverlies.
Ook opname van andere mineralen vermindert dan.
Daar hebben we tenminste wat aan, ben blij dat je op de hoogte bent @Cerato
Dank je voor je advies, je neemt al snel te veel van dat spul 🙈

Terug
Naar boven