Meiden met veel tattoos en/of piercings

madult71

Toogplakker
4 mei 2018
44
6
Wie heeft nog tips? knap hoeft niet. als ze maar tattoos, piercings hebben en bare willen :)

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Tatum Arnhem, zie sexjobs. Die heeft meer tattoos dan de hele straat bij elkaar. Doet ook alles bare. Weet niet zeker of ze piercings heeft

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Tatum uit Arnhem is rijkelijk beschreven en heeft geen piercings voor zover ik weet maar ben slechts ooit één keer bij haar geweest.

Nikita ook uit Arnhem heeft meerdere tattoos maar geen piercings.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Dat ligt aan ieders voorkeur beste Huisvriend. Ik kijk liever naar een dame met geile plakplaatjes dan zonder.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
344
Tatum uit Arnhem is rijkelijk beschreven en heeft geen piercings voor zover ik weet maar ben slechts ooit één keer bij haar geweest.

Nikita ook uit Arnhem heeft meerdere tattoos maar geen piercings.
Ik maak al zeer geruime tijd cardate afspraken met Tatum (gisteren nog). Heeft piercings, onder andere in haar mond.....en weet daar goed raad mee. PZC is een 10 en NZC een 8, dat komt wellicht door mijn -nog- te kleine auto . Interne donatie mag volgens mij niet. Over haar lichaamsdelen is geen probleem. Prima service, anders kwam ik er al zolang niet. Dus voor tattoos en piercings........

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Beste madult71.
Karen in Deinze(Oost-Vlaanderen,Belgie) heeft veel tattoos en ook piercings.
Maar voor jou is dit misschien een beetje ver riiden,denk ik
Als dit je wat lijkt en je wil langs gaan,dan kun je haar telefoonnr bij mij bekomen via pm.
Grt.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Haar telefoonnr is: 0497087029
Ontvangt van maandag 10u00-18u00 tot en met vrijdag zelfde uren.
In het centrum van Deinze niet ver van het station,2 minuten loopafstand van station.
Grt

Foxy777

Toogplakker
4 okt 2021
247
60
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Prijs?

Laatst bewerkt door een moderator:
V

Verwijderd lid 12162

Guest
Daar aan de kust zat toch ook een geil wijf met tats en piercings: Jack Diaz/ fuck on acid ofzo noemde die ? Die heeft altijd op mijn lijstje gestaan maar lijkt van de aardbodem verdwenen , jammer want wou die eens testen

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Staat terug op afspraakjes.
Daisy36 jaarOost-Vlaanderen - Nazareth
GEILE NYMF ONTVANGT PRIVE
Geile nymf ontvangt je in een intieme, ongedwongen en seksuele sfeer. Met een strak en sportief lijf, onverzadigbaar en bloedgeil. Mogelijkheden: oa. PZC, slikken, intiem zonder � alles is bespreekbaar maar geen anaal, BDSM of deepthroat. Voor het eerst? Geen probleem, ik breng je op je gemak en voor je het weet beleef je al snel je ultieme fantasie. Discretie, hygiëne en wederzijds respect vind ik zeer belangrijk. Elke ma tot vr van 10u tot 20u.

GEILE NYMF ONTVANGT PRIVE

D38E4422-C1AA-4197-87E9-40A0FD3D339C.jpg

Terug
Naar boven