Meisje of dame voor hele nacht

verch

Snuffelaar
21 mei 2015
15
0
Hoi.
Ben op zoek naar een dame die ik kan boeken voor een hele nacht en dit voor een redelijke prijs . Ben al hele tijd op zoek maar prijzen liggen zeer hoog . Wie kan me helpen ? ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
verch zei:
Hoi.
Ben op zoek naar een dame die ik kan boeken voor een hele nacht en dit voor een redelijke prijs . Ben al hele tijd op zoek maar prijzen liggen zeer hoog . Wie kan me helpen ? ;)

gewoon op SJ een advertentie aanmaken en je wensen er in. reageren er zat op. als je expliciet NCZ er bij zoekt scheelt een hoop heen en weer gemail.

of anders hier eens proberen https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=171&t=3097

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Weet waar aan je begint.

Het lijkt leuk en spannend, maar er moet wel een klik zijn. Straks zit je met iemand opgescheept waar je eigenlijk niet op zit te wachten.

Ik zou op z'n minst iemand uitnodigen waar je al eens mee gedate hebt en dus weet wat je er aan zou kunnen hebben.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Misschien Sofie, momenteel te Geraardsbergen, iets? Moet wel je type zijn, maar lijkt me leuke dame gezien de plaatjes, zie haar topic hier. Vraagt 600 euro voor een overnachting, op zich een redelijk tarief.
-

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Ik zou dat nooit met een 'vreemde' dvp doen, ik zou gaan voor een dame waarmee ik een leuke klik heb...kan anders wel is een hele lange nacht worden :(

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik heb wel eens een dame voor een nacht gehad. Maar alleen omdat ik al zeker 10 keer een date met haar had gehad, variërend van een vluggertje tot 2 uurtjes. Ik betaalde 1000 euro voor een nacht van 10 uurtjes en daar zet GEEN NZC bij.

31 aug 2016
1.194
112
Heb ook paar keer een dame de gehele nacht op bezoek gehad .
Altijd een dame waar ik al vaker mee gedate had .
Tijdens de dates altijd goed aan mijn trekken gekomen .

Maar tijdens logeerpartijtjes wisselende ervaringen .

De ene kruipt na de intense seks naakt tegen je aan .

De andere trekt 3lagen kleren aan en is er vandoor met je dekbed

Dus een leuke kortstondige date staat niet garant voor een spetterende nacht

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Misschien de Marokkaanse Fatima te Amsterdam iets? "Overnachting 500 euro all inn" biedt ze in haar advertentie aan, zie back-up daarvan in haar topic hier. Helaas in dat topic vol vragen nog geen ervaringen gemeld.
-

Terug
Naar boven