Melissa Duisburg Vulkanstr 13 1e verdieping

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Duisburg Vulkanstr 13 1e verdieping
Melissa, Bulgaarse jonge rouw (zigeunerachtig type, naar eigen zeggen geen zigeunerin).
Als je door haar medische inspectie heen komt, dan is pzc, nzc en hineinspritzen mogelijk voor het ongehoord lage bedrag van €30 voor een vluggertje. Zelf heb ik haar €80 betaald voor ruim 45 minuten. Helaas wil ze niet tongzoenen.

Lief knuffelmeisje, wel een beetje merkwaardig in haar uitspraken; ze heeft nogal wat meningen / vooroordelen / voorkeuren; Europese mannen discrimineert ze sterk in positieve zin, dus verkloot dat nou svp niet.

Kamernr is 103 dacht ik; trap bij de ingang V13 op, op de 1e verdieping de linker gang in, 1e kamer aan je linker hand.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@TheKid

Volgend weekend ben ik in de vulkanstrasse en die Melissa wil ik ook wel even zien en eventueel mee kameren maar kun je iets zeggen over haar uiterlijke kenmerken en voor onze service doet ze dat standaard of moet je erom vragen bij haar deur? Bvd

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Is deze dame nog werkzaam hier ?
Ik ben van plan om vrijdagavond weer te gaan .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Was er vanavond en op 108 niemand aanwezig en verder ook geen Melissa net als de vorige keer.

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Haar vrije dag is normaliter op dinsdag. Als ze er gisteren za niet was, dan zal ze wel weer even naar huis zijn. Ze gaat regelmatig een weekje naar huis.
Zelf ben ik al een paar weken niet in de Vulkanstr geweest. Het is voor mij niet meer wat het ooit was, m.u.v. Melissa dan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Maar nou weet ik nog niet hoelaat ik haar ongeveer kan treffen. Doet ze de dagshift of werkt ze pas in de avond?

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Geen idee hoe laat ze begint. Ik ben alleen in de avond bij haar geweest en nooit in het weekend.

Melissa is geloof ik niet iemand die een hele dag op een klant gaat zitten wachten.
En mijn ervaring is dat -althans op doordeweekse dagen- er vóór een uur of vier in de middag weinig te beleven is op de Vulkanstrasse.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik was er zaterdagavond en er waren best veel wandelaars dus had haar wel verwacht maar helaas.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb haar vandaag voor het eerst gezien. Maar vanavond was ze vaak bezet. Uiteindelijk toen haar deur openging gelijk naar binnengegaan. Ik was haar laatste klant en ze had weinig tijd want ze moest nog koken. Leuke meid; aan de deur fluisterde ze in mijn oor wat ze te bieden had. Geile meid die wilde dat ik haar volspoot en zo geschiedde.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zojuist weer bij Melissa. In eerste instantie was haar deur dicht maar toen ik voor de tweede keer langsliep was ze de vloer aan het vegen. Ik liep naar haar toe en in de kamer overhandigde ik haar de 40€. Lekker bare geneukt maar aangezien haar kut niet echt strak is heb ik haar niet kunnen vullen. Desondanks een geslaagde wip met een alleraardigste meid die je het gevoel geeft er ook van te genieten.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Zonet Melissa weer eens bezocht.
Had Duisburg eigenlijk al een beetje opgegeven door de slechte service de laatste malen maar dit is nu helemaal teniet gedaan.
Net aangekomen in de Vulcanstraße en bij haus 13 naar binnen gelopen.
Normaal loop ik alle huizen wel even langs voor ik een keuze maak maar deze keer viel mijn oog gelijk op Melissa.
Even in de deur gevraagd wat de kosten waren, 30 euro vluggertje pzc, gevraagd voor nzc en dat kon voor 40 euro vluggertje.
Ik denk nou niet twijffelen gewoon gelijk doen, anders kan ik daarna altijd nog naar iemand anders.

Melissa is echt een lieve knappe dame van 20 jaar.
Slank figuur met de beste (echte) cup C borsten die ik daar gezien heb. En wat tatoo's.
Redelijk vlotte babbel en best wel geinteresseerd, ze zei gelijk dat ze me nog herkende van vorig jaar, ze wist mijn leeftijd en wat voor'n werk ik deed. ( zelf kon ik me niet meer zo herinneren dat ik ooit bij haar ben geweest😅)

Na het betalen en wassen het bed op gegaan.
Eerst haar rustig gezoend over het lichaam ( zoenen kostte extra en dat doe ik de 1e keer niet wegens vele teleurstellingen) waarna ze me begon te pijpen, helaas niet echt diep en niet echt 100 punten waard maar oke, haar prachtige lichaam maakte dat wel goed.

Na een tijdje met haar borsten gespeeld te hebben een aantal minuten gebeft, dit vond ze volgens mij best lekker.
Toen we naar de missio houding gingen vroeg ze nog wel even of het wel allemaal gezond is daar beneden.
Heerlijk in missionaris geneukt waarbij ze je heel geil aan kijkt ( kreunen gelukkig niet😅)
Gevraagd voor cowgirl, ze twijfelde even vanwege het formaat zei ze maar toch ging ze erop, en hoe🙈
Haar kut vond ik behoorlijk strak en heerlijk zonder glijmiddel.
Nog even kort doggy en toen hield ik het niet meer, alles er in gespoten.

Na het wassen bleef ze nog even kletsen en had geen haast om me de deur uit te krijgen.
Ze zat behoorlijk te klagen over haar Oost Europese buren, dat ze teveel wiet roken en de muziek keihard hebben staan.
Ook de Oost Europese en Arabische mannen had ze niet echt een goed woord voor.

Helemaal uitgeput heb ik de Vulcanstrasse gelijk maar verlaten, een 2e ronde zat er niet meer in
Zoals ik in het begin schreef, ik had mijn hoop op Duisburg al een beetje laten gaan ( nog niet eens perse het nzc) maar dit heeft Melissa helemaal goed gemaakt.
Ik snap niet dat zo'n leuke lieve meid daar werkt voor zo'n laag bedrag. Als ze in NL zou werken voor 100 euro per half uur zou ik haar ook zeker bezoeken.

Herhalingsgevaar is 100%

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Was van plan Melissa weer te bezoeken maar heb haar vanavond niet gezien. Wel haar naam op de deur maar dat zegt dus niks. Had al gelezen op Duits forum dat ze waarschijnlijk in haar thuisland bivakkeert.

Iemand beweert ook dat ze CIP niet meer zou doen maar wel CIA. Dat ze anaal zou doen was me nog niet bekend maar wel een goede optie voor haar ruime kut.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ze is er weer, verder op haar vertrouwde plek. Gezellig even een praatje met haar gemaakt. Ze vindt Hollanders wel fijn. Dat was leuk om te horen.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Ik stap net van Melissa af.
Haus 13, 1e etage, kamer 112.
Leuke, spontane dame met bruine haren.
Pzc, beffen, vingeren en nzc alleen op haar verzoek geen interne donatie.
Schade: 40 euro en ruim 25 minuten binnen geweest door een klein praarje achteraf.
Herhalingsgevaar: zeker aanwezig
Ze vertelde mij dat ze tegenwoordig niet meer op de gang zit in unterwasche maar in clamottten en dat ze 7dgn per week werkt en af en toe spontaan naar huis gaat of een dagje thuis blijft voor huishoudelijke dingen.

Terug
Naar boven