Memorabele ervaringen in Thaise massagesalons

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Er is een Thaise dame die ik regelmatig ga bezoeken. Daar ze momenteel werkt in een salon waar sex helemaal niet mag houd ik haar identiteit geheim daar er een kleine maar reëele kans bestaat dat de baas van het salon of de politie van Mechelen meeleest (of dat onhandige bellers de zaak verbrodden) en ze in moeilijkheden komt. Ik zal haar dus X noemen. Het is al zo lang geleden dat ik me niet meer herinner precies wanneer ik haar voor het eerst ontmoette, maar hoe het ging herinner ik me zeer goed.

Ik las in een vorige versie van dit forum dat X zopas van salon veranderd was, dat ze op haar vorige werkplek regelmatig nzc aanbood en dat ze dit dus misschien nog zou doen hoewel sex daar niet mag. Ik op een avond erheen, gevraagd of X er was en ja, ze was er. In de kamer vroeg ik of een happy end met nzc kon en ze zei van ja, mits 50 € bijbetalen en "not come inside". Eerst een goede massage gekregen, dan de b2b en tenslotte sex. Daar we eerlijk hadden afgesproken kon ik het niet maken om in haar klaar te komen en ik wist niet goed of ik zou mij inhouden dan wel vlak voor het klaarkomen er uit trekken ; dat vindt ik erg moeilijk hoewel ik het vroeger al eens had klaargespeeld, ook al met een thaise massagedame. X merkte dat ik nogal stroef was in mijn bewegingen en ze zei "Come on ! Fuck me real !". Ik relaxte, liet me gaan en kwam na enige tijd lekker klaar in haar kutje. Ze vroeg "Are you happy now ?". Ja hoor, dat was ik. :D
*****************************************************************************************************************************************************************
Ik vertel nu nog enige andere ervaringen die me zijn bijgebleven als memorabel, niet noodzakelijk in chronologische volgorde. Er was ooit in het nu gesloten Fuen Faa salon, Oudeliersebaan 16 te Mechelen, een dame wiens naam ik me niet meer kan herinneren hoewel ik haar een paar jaar aan een stuk bezocht heb, mijn geheugen laat me in de steek :( , ik noem haar dan maar Y. Y is van gemengd Thai-Chinese afkomst en was de knapste dame van het salon, daarmee dat ik voor haar koos. Het was me niet gelukt om klaar te komen en ze stelde voor om de volgende keer te reserveren voor 2 uur. Dan hadden we meer tijd en ze zou voor eten zorgen, dan hoefde ik niet daarna naar een restaurant te gaan. Zo deden we en dit werd de gewoonte. Dus begon de sessie steeds met een thaise snack en was er al zo iets van een 30 min voorbij vooraleer ik gedouched op het bed lag maar was er wel ruim tijd voor massage gevolgd door een meer uitgebreid erotisch deel. Soms was er een kuffelsessie waarbij ze in mijn armen lag. Ik had gehoopt dat mettertijd ze zou penetratie zc toelaten maar dat gebeurde nooit, het was altijd droogneuken met eventueel klaarkomen op haar bil of buik of anders sex met condoom.

Nadat ik X had leren kennen ging ik niet zo vaak meer naar Y en op een dag was ze er niet meer. Later kreeg ik van een andere dame uit de Fuen Faa te horen dat Y met haar spaarcentjes zelf een salon begonnen was, waar ze dus de bazin is. De dame beëindigde haar verhaal met te zeggen "She is very happy now." en zei dit op zo'n toon dat men kon horen dat zijzelf niet "happy" was...
*****************************************************************************************************************************************************************
Er is in Mechelen op Zandpoortvest 29 een salon dat al ettelijke keren van naam en eigenaar veranderd is. Een keer ging ik erheen en vroeg aan de dame die me ontving of er soms zijn die sex zonder condoom aanbieden. Nu is dat iets wat ge beter niet vraagt, bij een andere gelegenheid en in een ander salon had ik dat ook gedaan en werd meteen buitengebonjourd, maar hier zei ze "Yes, Cat does that." en ze ging Cat halen. Over die Cat stonden er destijds recensies op "hookers" en iemand noemde haar "een geil duiveltje". Het viel me ook op dat Cat (en ook enkele andere dames die ik daar zag) niet op het fotoalbum op de Web site stonden. Cat dus, was erg klein van gestalte en eerder dik, niet bepaald knap. Ze liet me weten dat nzc kan, mits 100 € bijbetalen en "not come inside". Cat had duidelijk zelf plezier aan de sex. Ik kwam evenwel niet klaar en ook de volgende keer niet.

Mijn derde en laatste bezoek aan Cat zal ik evenwel nooit vergeten :mrgreen: . Ik was voor een congres naar Gent geweest, had van de gelegenheid gebruik gemaakt om elke avond naar het "Glazen Straatje" te gaan maar had geen goeie sex kunnen versieren. Ik had de laatste nacht dan maar mijzelf bevredigd. Die namiddag, in de trein naar Mechelen, werd ik overvallen door een "goesting" en tegen beter weten in (ik geloofde nooit dat ik zou kunnen klaarkomen) ging ik van het station direct naar de Zandpoortvest (is op wandelafstand). Cat was er. Deze keer sloegen we de massage over en begonnen direct te neuken. Ik denk dat ik er toen vrijwel het ganse uur op gezeten heb, in ieder geval behoorlijk lang. Ik bleef maar palen en Cat werd steeds maar wilder en wilder. Op een zeker moment werd haar kutje plots natter dan het al was, ze riep "Iiiiiii !" en krabde over mijn rug. Niet lang daarna kwam ik ook klaar en deponeerde een drupje in haar kut, ze scheen dit niet te merken. Die avond keek ik in de spiegel en zag een aantal rode strepen op mijn rug, gelukkig was er niemand aan wie ik mijn blote rug moest tonen . :)

Niet lang daarna las ik dat er politieinvallen waren geweest en dat het salon gesloten was wegens het tewerkstellen van illegalen, dus daarom dat die dames niet op de web site stonden... Ik heb nooit meer iets van Cat vernomen. Zijn er soms forumleden die haar ook gekend hebben ?
En dan nog een belevenis in een salon in Antwerpen, niet ver van het station Antwerpen Dam, ik weet niet of dat nog bestaat. Er was daar een dame die net zoals Cat klein, dik en niet erg knap was. De eerste keer hadden we massage gevolgd door b2b maar geen sex. De tweede keer begonnen we direct aan de b2b. We waren nog niet lang bezig als er iets vreemds gebeurde : Z (ik ben ook haar naam vergeten) werd plots heel stijf, wendde haar hoofd af en staarde naar een punt in de verte en begon schokkende bewegingen te maken. Ik vroeg me af of ze soms supergeil geworden was en besloot om te proberen haar te penetreren maar direct te stoppen als bleek dat ze hier niet mee gediend was. Ik zat toch reeds tussen haar benen met mijn lul niet ver van haar poesje. Ze liet doen maar hield me zo vast dat mijn lul er schuin in zat, zo dat als ik klaar kwam ik tegen de wand van haar kut spoot en niet diep erin. Zodra ze de inwendige donatie had ontvangen sprong ze recht en spurtte naar de badkamer. Ze beëindigde dan de sessie met een massage. Bij mijn derde bezoek liet ze weten dat ze ruzie had gekregen van de bazin en dat sex niet mag.

Ik heb haar nog eens teruggezien toen ik op een web site las dat ze verkast was naar een salon op de Leiën. Daar bleek sex te kunnen maar wel met condoom. Ik vroeg haar of het niet zonder kon, dat hadden we toch de vorige keer gedaan, maar niets aan te doen. Ik besloot om te genieten van de sex maar mijn zaadjes te sparen om later die dag een tippeldame te gaan volspuiten. Z merkte dat ik niet klaarkwam en werd erg boos. "Why you not come !?!". Het werd een allesbehalve vriendelijk afscheid...

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Eind vorige eeuw was er op het industrieterrein Nieuwegein een Thaise massage salon. Ik bezocht Fa, toen midden 30, met grote regelmaat en de massage was groots maar zonder happy end. Altijd een uur voor 50 gulden.
Toen kwam de suggestie om 2 uur te blijven voor 100 gulden. Zo gezegd zo gedaan. Heel snel vroeg ze me om haar te masseren. Wederom zo gezegd, zo gedaan. Voor het eerst ging alles uit bij Fa,die een prachtig figuur bleek te hebben en werd mijn massage een uitgesproken opwrijf actie. En nadat ik haar klaar had gelikt werd ik op mijn rug gelegd en wreef ze met haar (harige) kutje heerlijk over mijn Dick. Uiteraard floepte Dick zo bij haar haar naar binnen. Ze vroeg nog even of NC geen probleem was voor me. Ze durfde geen condooms in huis te hebben vanwege mogelijke controles.
Binnen een paar minuten kwamen we samen klaar en zij zorgde ervoor dat er geen druppel gemorst werd.
Het werd een wekelijkse routine die echter slechts een paar maanden duurde. Het legale bordeel op hetzelfde industrieterrein verloor blijkbaar te veel klanten, maakte het aanhangig bij de gemeente en de Thaise salon werd gesloten.
Gelukkig had ik het nummer van Fa. En jarenlang heeft ze me met grote regelmaat thuis verwend. En plotseling was ze weg. Van de aardbodem verdwenen.

Het is op dit forum al zo vaak gezegd: Wanneer je je hobby uitoefen in een Thaise of Chinese salon schrijf of spreek er niet over. Dan duurt het het langst.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Even wat extras over de dame die ik X noem (zie eerste verhaal in het eerste bericht). De laatste tijd heb ik het soms moeilijk om klaar te komen. Op een zeker moment stelde X een speciaal standje voor : ik penetreer haar in missio, maar dan sluit ze meteen haar benen zo dat ik met mijn benen er rond zit, en haar kutje strakker aanvoelt. Zo lukt het me telkens toch om klaar te komen.

Een tijd geleden, in volle corona-lockdown, werd ik "zot" in mijn "kot" en belde haar op, in de hoop om privé af te spreken. Ze liet evenwel weten dat dit absoluut niet kan, en haar stem klonk bang. Een week geleden belde ik weer, en nu zei ze, met vrolijk klinkende stem, dat het salon terug open is. Dus afgesproken. Aan de ingang controle van lichaamstemperatuur met dat apparaatje, en handen wassen met desinfecterende gel, maar voor de rest was alles zoals gewoonte. Terwijl we sex hadden merkte ik dat ze er zelf van genoot. Blijkbaar had ze gemerkt dat ik dit gemerkt had, want ze zei "I only fuck with you" [dat zeggen ze allemaal ... maar het zou kunnen waar zijn, gezien dat ze al een jaartje ouder wordt en al lang werkt in salons waar sex eigenlijk helemaal niet mag].

Terug
Naar boven