Merel - Vaassen

20 aug 2022
1.328
767
Nee, berichtjes worden wel gelezen, maar niet op gereageerd.
Voorstel aan haar was om haar as vrijdag vol te pompen, maar ze reageert niet en is vandaag ook niet meer online geweest, wellicht door vakantie van haar kids.

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Ik wil zo graag weer eens van bil gaan met deze heerlijke vrouw ik sta te lang droog en wil haar graag weer goed volspuiten.

Waarom reageert ze niet meer 😢

20 aug 2022
1.328
767
Haar advertentie staat offline en haar 'nieuwe' telefoon staat uit, dus (voorlopig) niet vol te pompen.
Merel staat ook een tijdje op mijn todo lijstje, maar zit er voorlopig niet in om haar vol te spuiten.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Ze leest berichten maar reageert niet. Iemand tips waar ze wel op reageert?

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Merel zei toen tegen me. Omdat je nu geweest bent sla ik je nummer op. Dan weet ik dat je geen fake bent.
Ik haar een app gestuurd, maar ook helemaal niks meer. Wel apart allemaal.
Maar toch vond ik het wel lekker met haar. Ik houd van dat soort lichamen, zoals Merel heeft. En ze was ook spontaan.

20 aug 2022
1.328
767
bbdeg zei:
Ze leest berichten maar reageert niet. Iemand tips waar ze wel op reageert?

Klopt, had haar ook al verschillende verstuurd, maar ook geen antwoord.
Haar echtgenoot zal Whatsapp wel voor zijn rekening nemen en bepalen wie wel of niet.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Ik gok dat hij wel wat beters te doen heeft.
Tijdje terug had ze wat opgelopen, misschien wat voorzichtiger geworden. Ook heeft ze het druk met 'vaste' klanten.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Nou ja ik geef het op iig. Blauwe vinkjes en niet reageren, dat vind ik niks.
Zeg gewoon even als je druk bent, dat kan in 5 seconden.

20 aug 2022
1.328
767
Een kameraad is het vanmorgen wel gelukt, hij kreeg in ieder geval een antwoord.
Ze is deze week volgeboekt en gaat daarna ruim een week op vakantie en laat zich daarna weer volpompen.

Wetwetwet

Snuffelaar
21 apr 2016
2
0
Heb haar begin dit jaar een keer bezocht en dat beviel erg goed. Lekker bare volgespoten.

Ze is nu slecht bereikbaar. Gedoe met telefoon en ze zegt nu weer in het buitenland te zitten. Beetje vaag.
Maar als ze weer beschikbaar is, sta ik voor aan de rij. Of nou ja, liefst ergens als derde of vierde want ik heb meisjes het liefst goed gebruikt/volgespoten.

Terug
Naar boven