Mexico, Cancun

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Deze zomer maar gekozen voor Mexico, mede doordat half Zuid-oost Azië dicht is voor toeristen.
En ondanks de kleur oranje (who cares) alleen noodzakelijke reizen en ik vond het noodzakelijk afgereisd naar Cancun.
Uiteraard internet afgestruind voor info voor onze hobby.
Veel oude informatie gevonden dat niet meer up to date bleek te zijn.
www.girlsheaven.com/happy-ending-massage-in-cancun/

Sommige massagesalons waar extra mogelijkheden werden aangeboden bleken niet meer te bestaan.
Dus was ik aangewezen op taxi chauffeurs, die ook niet echt een bron waren waar je uit kon putten.
Veel chauffeurs kwamen met de naam Mary's massagesalon.
Gokje gewaagd en daar naar toe.
Aan de buitenzijde niets te zien dat het om een massagesalon zou gaan, binnen werd ik ontvangen door een gastvrouw die eerst in het spaans probeert uit te leggen wat er mogelijk is, gelukkig had ik de chauffeur gevraagd even te vertalen.
1000 peso voor een half uur, en hoger hoe langer je wil.
Keuze uit een viertal dames in lingerie, gekozen voor de kmapste.
Ze sprak gelukkig Engels, dat was wel prettig voor het onderhandelen.
Ze begon zelf al over extra's en meer geld.
Helaas niet meer dan PZC voor 500 peso meer gekregen.
Wat ze overigens aangenaam deed.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De volharder wint: nu vanuit downtown bij de Wallmart een taxichauffeur aangehouden en gevraagd of hij iets wist, buiten de bekende massagesalons.
Hij bracht me naar een hoerenbuurt Zone 92 even buiten het centrum
Tussen Av. Francisco I. Madero en Av. Miguel Hidalgo langs een aantal privehuizen gereden helaas gesloten.
Was nog vroeg op de dag.
Uit eindelijk bij Spa Lolita Vip uit gekomen, dame was vrij.
Even gevraagd naar de mogelijkheden in steenkolen spaans " Todas sin Condon"
Dat was mogelijk standaard tarief 1200 voor een half uur en alles zonder 600 extra.
Iets teveel uitgebouwd aan de onderzijde naar mijn smaak maar ja.
Nogmaals gevraagd todo sin condon, weer bevestigd.
Uitgebreid genoten en haar Mexicaanse kinderkamer volgespoten :D
Voldaan weer terug gegaan naar mijn all inclusive hotel om even na te genieten met een lekker drankje

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Tsja je moet je zelf verwennen Bare Raider, als de mogelijkheid zich voordoet.
En ik heb als motto gewoon blijven leven zoals ik gewend was, ook al word het je moeilijk gemaakt. ;)

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Tussen door ook nog even een aantal daagjes naar Playa del Carmen, ook hier even mijzelf vtv ingelicht waar eventuele actie zou zijn.
De beste kansen maak je op 5th Avenue, de toeristische straat in Playa del Carmen, verschillende dames die massages aanbieden met meer mogelijkheden.

Na een aantal misgrepen, wel sex mogelijk maar dan met condoom, uit eindelijk bij een dame uit gekomen die wel de laatste stap wilde maken.
Ze smeken je bijna om een massage te nemen, direct duidelijk gezegd dat ik niet zo geïnteresseerd was in een massage, maar toch zo dat ze door gaat vragen wat ik wel zou willen, hier reageer ik dan weer niet op, zodat ze zelf dingen zoals oraal en meer gaat aanbieden.

Toen ze neuken aanbood, gaf ik aan dat ik dat alleen maar zonder wilde en na even nadenken ging ze akkoord.
Moest wel stil zijn want de andere masseuses mochten hier niets van weten.
Een prijs van 3000 peso afgesproken ( ja, te duur natuurlijk, maar bij schaarste gaat de prijs omhoog)
Een heerlijke oraal voorspel ontvangen, ze zijn volleerd daar in Mexico ( je kan merken dat de dames veel lollies verorbert hebben vroeger)
De sex was matig, oraal naar een hoogtepunt laten brengen en na een korte massage weer voldaan naar buiten.

Ps er schijnt ook nog een bordeel te zijn met een hoge prijs klasse instap tarief vanaf 300 us dollar, voor mij te duur om een gokje te wagen

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
relaxalex zei:
Kun je de titel niet beter veranderen in:

Reisblog Naked

;)
Dat had gekund, maar dat is niet mijn stijl van schrijven.
En alleen schrijven" ik heb 2 mexicaanse zonder geneukt in Mexico"
Vind ik persoonlijk iets te karig.
Sommige mensen vinden dat voldoende, ik niet
Als ik voor mij nieuw terrein bezoek, probeer ik voor de medewandelaar een beeld te schetsen wat er bij komt kijken om een plaatselijke DVP te bezoeken en ook onze gewenste service te krijgen.
Als het voor iemand te veel info is, adviseer ik niet verder te lezen ;)

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Best hoge prijzen inderdaad.
Je dan beter naar Mexico-Stad kunnen gaan, meer aanbod en betere prijzen. ;)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Zou U ons een beetje op weg willen helpen waar de dames van plezier zich bevinden in Mexico stad?
Het ziet er naar uit dat mijn volgende vakantie weer daar naar toe is :D

Mvg

Naked

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
naked zei:
Zou U ons een beetje op weg willen helpen waar de dames van plezier zich bevinden in Mexico stad?
Het ziet er naar uit dat mijn volgende vakantie weer daar naar toe is :D

Mvg

Naked

Leer Spaans en je merk ze zijn overal , zelf die meid die je effe op straat zag :lol: :lol: :lol:

Als je geen Spaans spreek , ga je zeker Hoof prijs betalen ,en ook nog aan uiterlijk , Tourist (Geld)

Voor 100 euro had je al 4/5 wijven in bed ;) ;) ;)

Terug
Naar boven