Mia - Leuven (vh Hasselt)

Tom

Snuffelaar
10 okt 2015
24
23
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Verleden jaar deze eens bezocht. Zij is eerder trav dan trans. Totaal geen borsten. Profiel fotokes zijn net zoals ze is. Heel goede gf service. Haar pik word geen moment slap. Ze geeft aan geen bare te doen en de start was dan ook met condoom. Nadat ze mij een tijdje mc geneukt had namen we effe een pauze. We lagen lepeltje op het bed, ze streelde mij en gaf mij kusjes in mijn nek. Ik voelde haar stijve tegen rug en veranderde mijn positie zodat haar stijve tegen mijn billen kwamen. Ik nam haar lul vast wreef deze enkele keren door mij bilnaad of en neer. Op een gegeven moment drukte ik mijn sterretje zachtjes tegen haar eikel, Eelde een beetje harder tot hij er een beetje in schoof. Ze trok zich terug en protesteerde even maar blijkbaar was ze zo geil dat ze mij liet doen. Als hij er helemaal in zat nam zij het over en begon steeds sneller en harder te neuken tot ze mijn kontje vulde. Toen ik reeds vertrokken was stuurde ze mij nog om te vragen of ik echt wel clean ben en dat ze dit normaal nooit doet. 150 voor 1uur betaald maar bijna twee uur binnen geweest. Profiel link —> https://old.redlights.be/profiel/mia-1353/

Terug
Naar boven