Michelly - Brussel

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Plaatsen genoeg op het internet voor politieke discussies. Hou je bruine drek.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Vlaamse extreem rechtse boerekes..... die Molenbeek enkel kennen van hun debielenzender VTM, met een overdosis Vlaams Belang propaganda, maar Brussel en Molenbeek van haar noch pluim kennen.... SAD!
Realiteit in België sinds de jaren 70.....

Voormalig lid 5300

Snuffelaar
28 mrt 2017
20
1
Ik heb jammer genoeg moeten afzeggen wegens een fikse griep maar wil heel erg graag de eerste week van november gaan.
Mensen die mee willen…laat maar weten.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Is er intussen iemand bij haar geweest?
Was bare mogelijk?
En is ze ook actief?

jayhd

Toogplakker
19 nov 2018
25
4
heb ergens gelezen dat ze geen Frans en geen Engels kan spreken.
enkel portugees.
is dit juist?

jayhd

Toogplakker
19 nov 2018
25
4
Is er iemand laatst bij Michelle geweest?
Verslag of info over het bezoek?
Ben aan het bekijken om morgen haar te gaan bezoeken

jayhd

Toogplakker
19 nov 2018
25
4
Is er iemand laatst bij Michelly geweest?
Verslag of info over het bezoek?
Ben aan het bekijken om morgen haar te gaan bezoeken

V

Verwijderd lid 12162

Guest
onlangs bij deze geweest. Nergens condoom gezien, nooit sprake van geweest en vroeg geil om volgespoten te worden met veel warm sperma.
Lekker tongzoenen, heeft de neiging om zelf dominant te zijn maar dat is niks voor mij en laat ik niet toe.
Ook wou ze filmen maar dat zag ik niet zitten

Wel veel meer uit de kluiten gewassen als ik dacht, beetje te groot en volumeus naar mijn smaak.

Heb lang gewtijfeld maar de filmpjes van haar hebben me over de meet getrokken, wel geen herhalingsgevaar voor mij door haar te grote afmetingen.
link naar gratis filmpjes van haar (leaked)
https://xxxstreams.org/onlyfans-michelly-barbosa-michellybarbosa-siterip/

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
frikandel zei:

Getriggert door jouw recensie, de link aangeklikt, maar jammer genoeg, heeft xxxstreams een cloudflare filter heeft, waardoor ➡️

Error 1005
Ray ID: xxxxx •
2022-07-18 03:54:06 UTC
Access denied
What happened?
The owner of this website (xxxstreams.org) has banned the autonomous system number (ASN) your IP address is in (1136) from accessing this website.

Was this page helpful? Yes No
Cloudflare Ray ID: xxxxxxx
Your IP: xxxxx
Performance & security by Cloudflare

Ik ben redelijk ICT technische onderlegd, maar je kan dit dus in mijn pet gooien. Mega veel Kudos, voor degene die met de oplossing komt aandragen.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
De link werkt probleemloos bij mij... via Chrome..
Een hele hoop filmpjes van 15 sec

Was je in Icognito modus, dat wordt geblocked. ?Zie foutboodschap die je post

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Werkt bij mij ook incognito hoor. Mss uw ISP die blockt ?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@frikandel & @Rumba bedankt voor jullie reacties. Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd, zelfs de koektrommel geleegd, met helaas hetzelfde resultaat. Dito in incognito modus. Mijn isp, KPN, blokkeert bij mijn weten geen sites, dat zal het probleem ook niet liggen.

Ik kom als ik d'r Google met naam+only fans(rip), wel andere sites tegen, die hebben allemaal dezelfde opmaak🤔 en vragen om een download. Niet echt betrouwbaar dus.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Goed zoeken, er zijn gratis websites waar je haar gelekte onlyfans filmpjes volledig kan zien. Meer dan 2 minuten actie met anale creampie als afsluiter. Je moet wel veel reclame wegklikken voor het filmpje start.

Terug
Naar boven