Milena (vh Emely) - Den Haag (vh Den Bosch, Amersfoort)

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Hallo allemaal lukt helaas niet om een link te plaatsen misschien dat iemand ff wil helpen
Emely een lekkere milf hoe het begon toen we gingen neuken gaf ze een condoom ik maakte hem kapot en gebruikte hem als cockring toen een beetje met mijn eikel over haar clit beetje proberen om hem erin te stoppen maar wilde ze niet pakte een nieuw condoom vooruit dan maar ff neuken een klapper toen zei ze neuk me dan maar zo maar geen cum inside zo gezegd zo gedaan en haar tieten ondergespoten de keer erna weer afgesproken toen gelijk zonder zei op een gegeven moment bovenop en ze merkte dat ik klaar ging komen maar ging gewoon door nadat ik haar kinderkamer volgespoten had bleef ze zeker nog 5 minuten zitten heren ze adverteerders niet met nzc dus verpest het niet de 1 zal het wel lukken de ander niet

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
dr is best hulp aanwezig, maar een plaatsnaam en op welke site ze adverteert? normaal gesproken komen dit soort topics er niet doorheen.... dus doe je best

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Afgelopen maandag midden op de dag had ik een afspraak met deze dame. Ik was al wat vaker bij haar geweest maar nooit zonder gedaan. Met de eerste review in mijn achterhoofd heb ik wijselijk mijn mond gehouden. In de eerste sessie wel met condoom, na het klaar komen lekker doorgegaan.. uiteindelijk gleed het condoom eraf. Dit wat geholpen en zonder lekker wezen doorstoten, In Doggy keek zij mij nog geil gaan en zei al zonder is veel beter. Man wat een geilwijf is het als ze los komt.

CWP zal wel gelijk hebben dat ze het niet met iedereen zonder doet. Maar dit was een overheerlijke sessie uiteindelijk haar babymaker volgespoten.
Poeh wat een hoop zaad weer. Ik had mijn afspraak staan om 12:00, niks extra's betaald ik moest om 13:50 echt weg volgens haar want volgende klant was onderweg... om 14:00. :D :D :D :D Hopelijk had zij nog wat energie en was het nog fris.

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Gelukkig dat je wat aan mijn recensie had vind het wel vreemd dat er niet meer geweest zijn of die lezen alleen het is echt een lekker geil sletje het is dat ze niet meer in den Bosch zit anders had ik elke week wel ff haar kinderkamer gewit

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
En deze dame is geen zekerheid voor bare. Scheelt bij sommige misschien ook..

4fun

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
en een vrouw zoals je er vele tegenkomt , leuk gevormd maar daar blijft het bij

A

Anonymous

Guest
Vandaag bij deze leuke geweest. Afspraak soepel. Netjes naar de eerste lift en de opgegeven verdieping waar de deur al open stond. Smaken verschillen natuurlijk maar ze had echt moeite gedaan. Leuk in de make-up. Leuk stoeipakje. Alles binnen zeer netjes en opgeruimd. Ik was een half jaar geleden ongeveer al een keer bij haar geweest dus vandaag op herhaling. Ze wist het nog. Altijd leuk.

Heerlijk gezoend waarbij we erg snel al op, onder en naast elkaar de boel verkende en opwarmde. Ik op mijn knieën voor het bed en ze snapte heel goed wat ik wilde. Heerlijk kutje om te likken. Klitje reageerde goed. Al snel was ze drijfnat en liet zich gaan en ontspande. Ineens waren alle remmingen weg en veranderde ze in een beest. Wat een geil ding is dit. Spugen op mijn pik. Zuigen en likken aan mijn ballen. Mannen die er geweest zijn kennen het pompflesje met olie wel en wat ze daarmee doet.

Mijn pik werd ingesmeerd en eerst met de hand maar al snel slide ze met haar natte kutje over mijn pik. Heen er weer maar soms ook mijn eikel teasend tegen haar open staande lipjes. Ik liet het aan haar. Ze liet zich voorover zakken om me te zoenen. Ze gleed een klein stukje over mijn pik maar verder niet. Heftig tongzoenen en ineens ramde ze hem er tot mijn ballen in. Ging van mij af en pijpte me vol en diep. Heerlijk.

Volgende keer weer een stapje verder zei ze en pijpte me klaar tot de laatste druppel er uit was.
Maar snel weer terug gaan en lief als ze is stuurde ze me een uur nadat ik weg was dat ze nog steeds een smile on here face had.

Ik ook want vond het meer dan gemiddeld goed wat ze aan droom waarheid maakt.
Half uurtje 100 euro. Weer een ervaring rijker.
Ze gaat zeker niet meteen all the way.

Stilbiet

Toogplakker
27 sep 2015
34
18
Ben ook bij haar geweest de sex was goed maar geen bare.
Mogelijk als je meerdere keren met haar afgesproken hebt dat meer mogelijk is.

Voor dat anderen er over beginnen, ja ik heb nog niet veel berichtjes geplaatst, maar dat komt omdat ik lange tijd een dame heb gehad, die eigenlijk niet bare doet.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Geen zeker voor bare inderdaad ma blijf wel een lekker wijf en neukertje vaak bij Milena geweest en altijd met condoom ma zo vaak die condoom klapt of glijd gewoon af ma zo blijf het bij mij lijkt meer een soort spel ik vraag wanneer krijg ik kan helemaal zonder te neuken zeg ze nooiet en effe later glijd die rubber af zeg ze altijd dont worry you came in rubber terwel ik weet van niet :lol: :lol: :lol: voor mij blijf tog vaste als ik sneller wip will met open vervoer ben ik zo 30 min bij haar en altijd goed ik app een tijd of mogelijk krijg gelijk ja of nee korte praatjes en snelle date altijd , ook heb ik haar keer bezoekt toen ze zie dat ze niet werkte vanwege drinken man man man wat was dat een nacht , ik kon niet klaarkomen dus wou weg ma die zeg nee nee blijf tot je komt je gaat niet weg tot je kom :D :D :D :D , nu zeg ze als ik vandaag kom kom ik zeker klaar kom ik morge lukt niet zie wist hoe het ging met mij voor ik het besefte :lol: :D :lol: :D :D :D , voor heren die niet lukt ja dame keuze ma blijf well leuke date enigste ze is well soort haastig ma niet persie zo dat je snel klaarkom ze zie me gewoon ze kan niks rustig doen en is de reide ik haar vaak bezoek , meeste meiden ligge laat jouw alles doen zie niet elke standje ik neuk haar en zie neuk me terug :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alicio

Snuffelaar
17 mei 2019
10
0
Erg mooie vrouw, erg ervaren. Wel heerlijk poesje gelikt. Kwam voor bare, maar was eerste date met haar. Ze geeft aan eind dit jaar definitief het vak te verlaten voor eigen business in Oekraïne. Herhaling mogelijk vanwege heerlijke date en misschien volgende keer wel bare ..

Alicio

Snuffelaar
17 mei 2019
10
0
Nee, ik denk dat het afhangt van de situatie en niet persé aantal bezoeken .. helaas ben ik niet zo van te lang bij dezelfde dvp blijven hangen .. misschien nog één keer en dan laat ik weer een berichtje achter ..

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ook ik heb net een bezoekje gebracht, alles netjes geknipt geschreven en gewassen. Gezorgd dat ik lekker rook, maar bare was niet mogelijk.

Deze dame is waarschijnlijk erg selectief en kiest echt zelf uit met wie ze bare doet volgens mij.

Terug
Naar boven