Milf & Cuck - Den Haag

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Heeft iemand het geprobeerd? Misschien staat het ergens anders vermeld, maar kan het niet vinden? Grappig stel, lekker oud blond, kleine tieten, was er een paar jaar geleden, je komt binnen en ze ligt geblinddoekt. Gewoon geld laten liggen, naar binnen glippen en gaan. Denk dat ik een splif voor haar moest opsteken toen ik wegging, maar vergat. De man (cuck) is een beetje vreemd, maar als je hem op de een of andere manier irriteert, annuleert of te laat komt, zal hij je in whatsapp blokkeren :(

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geblinddoekt-milf-ligt-klaar-vluggertje_8068321
https://www.kinky.nl/stellen/prive-ontvangst/den-haag/6550205-milf-en-cuck

A

Anonymous

Guest
Kan je er meer over vertellen? Adviseer je je collegas?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Milf 03.JPG
    Milf 03.JPG
    18,5 KB · Weergaven: 600
  • Milf 02.JPG
    Milf 02.JPG
    82,2 KB · Weergaven: 590
  • Milf 01.JPG
    Milf 01.JPG
    85,5 KB · Weergaven: 597

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Ik ben daar al enige keren geweest.
Ze ligt boven geblinddoekt klaar, je rekent €100 af en kan je ding doen. Hij blijft erbij en maakt anoniem foto's en filmpjes.
Ze is lekker nat, heb haar als eerste volgespoten maar ook enkele keren was er al iemand net voor me geweest.
Ze ontvangen alleen in het weekend en als ze er zin in hebben

Ben Zaadverloren

Toogplakker
18 sep 2015
93
9
Pijpt ze ook? I
k moet altijd een beetje op gang komen en als iemand stil ligt met een jurkje aan dan kan dat even duren.

Fantje

Toogplakker
4 jul 2021
97
67
Probeer eerst maar eens tot een afspraak te komen. Heb het op verschillende manieren én onder verschillende telefoonnummers geprobeerd. Telkens een aantal berichtjes heen en weer gestuurd, maar iedere keer als je een concreet tijdstip voorstelt voor een afspraak, blijft het stil of volgt een ontwijkend antwoord 🙈

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Ik herken wat @Fantje zegt. Verschillende keren geprobeerd af te spreken, arrogante antwoorden. Dus nee, niet voor mij.

mikem

Toogplakker
15 apr 2024
32
10
iemand nog recent ervaring met ze?
Ik wil wel gaan, maar heb hetzelfde als de andere persoon, ik moet op gang komen, als ze eerst wat aan pijpen doet, dan gaat het sneller. Iemand?

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Als ik hun advert lees op sj lijkt het erop dat intern doneren geen garantie is. Kan iemand me wat toelichten hierover. Vind het concept wel leuk maar zonder garantiebpas ik liever.

Terug
Naar boven