Milica (vh Bunny, Boni) - Rotterdam (vh Arnhem)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
En alweer naar Enschede verkast met als naamvariant Boni en nieuw telefoonnummer: 06-16216504
(het eerdere telefoonnummer was 06-47401713 ). Prijsstelling is nu ook lager...

Boni - New Boni geile slet xxx

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
EmenA zei:
En alweer naar Enschede verkast met als naamvariant Boni en nieuw telefoonnummer: 06-16216504
(het eerdere telefoonnummer was 06-47401713 ). Prijsstelling is nu ook lager...
Nou, op het nieuwe telefoonnummer wel contact kunnen krijgen. Dame met buitenlands accent die verder goed Nederlands sprak, bevestigde inderdaad in Enschede te ontvangen, maar nzc was niet mogelijk. Wist niet wat de term 'bare seks' betekende, bleek toen ik begon over de aangevinkte mogelijkheid.

Kan dus meteen de Beerput in met dank aan Kinky voor het invoeren van de term 'bare seks' in plaats van het voorheen voor iedereen begrijpelijke 'intiem zonder condoom'.
-

Dickwad

Snuffelaar
6 jan 2018
5
0
Ik heb Kinky support ([email protected]) maar weer eens gemailed met het verzoek bare sex te wijzigen in sex zonder condoom omdat bare door niemand begrepen wordt. Kreeg als antwoord dat ze het in overweging nemen. Misschien als ze meerdere verzoeken krijgen dat het dan daadwerkelijk op korte termijn gebeurt? Als je mailt stuur dan wel een normale mail, anders wordt je niet serieus genomen.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Dickwad zei:
Ik heb Kinky support ([email protected]) maar weer eens gemailed met het verzoek bare sex te wijzigen in sex zonder condoom omdat bare door niemand begrepen wordt. Kreeg als antwoord dat ze het in overweging nemen. Misschien als ze meerdere verzoeken krijgen dat het dan daadwerkelijk op korte termijn gebeurt? Als je mailt stuur dan wel een normale mail, anders wordt je niet serieus genomen.
Uitstekend plan Dickwad !
-

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan je voortaan zelf ff zoeken op de site Knuffeltje, en even de regels voor het aanmaken van een topic doornemen aub, de boel maar weer samengevoegd en de andere namen er uit gesloopt, een dame benoemen per topic ! https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=3424

De zoek functie zit er niet voor niets..

Terug
Naar boven