Minderjarige meiden in de prostitutie

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Gewoon Minderjarigheid proberen te weren lijkt me heel lastig. Schijnt een fase te zijn waar je doorheen moet om volwassen te worden.

Snap niet helemaal wat je punt hier is.
Lijkt mij dat een DVP die vrijwillig dit werk doet prima is.
Maar zowel gedwongen als minderjarig moeten we beide niet willen. Niets op de eerste plaats.

DVP worden doe je maar als je 21 bent.
Beetje marge lijkt me prima.

Volgens mij is het heel normaal om te gaan steigeren bij sex met minderjarige zoals jij dat ongelukkig noemt.
Laat de dames daar een bewuste en weloverwogen keuze voor maken.
Als daardoor de prijs omhoog gaat, so be it.

Tegenhouden van gedwongen prostitutie zal nooit lukken, wees een vent en houd je broek aan als je vermoedens hebt.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Alsof jonge meiden echt gaan wachten tot hun 21ste. Moeten dan ook niet alle studenten wachten met werken en geld verdienen tot ze hun studies af hebben gemaakt? Of is het werken als dvp iets 'anders' dan studentenjobs? We gaan naar de dvp's, maar we vinden dat beroep toch maar iets speciaals? Ik vind persoonlijk elk geval van mensenhandel, gedwongen prostitutie of wat ook in die sfeer mag liggen, veel erger dan eentje dat nog net wat te jong is in de stiel.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Inderdaad moeten studenten ook eerst de studie af maken.
Of laat jij je aan je hart opereren door iemand die een YouTube filmpje heeft gezien??

Je taxi chauffeur moet toch ook een rijbewijs hebben. Al vraag je er niet om.

Het gaat niet om dat enkele meisje die een keer een suikeroom heeft (of 5).
Het gaat om die meiden die door DVP te worden op zoek moeten naar ontvangst ruimte of een chauffeur en daardoor makkelijk doelwit zijn voor uitbuiters. De meiden die wellicht wat lichte drugs nodig hebben om tegen betaling sex te hebben en snel afgeleiden naar harddrugs en verslaving.

En als laatste, mocht je kinderen hebben, gaat het er om dat ouders weten dat het lastiger is om als DVP aan de slag te gaan.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Of laat jij je aan je hart opereren door iemand die een YouTube filmpje heeft gezien??

Je taxi chauffeur moet toch ook een rijbewijs hebben. Al vraag je er niet om.
Nou, ik dacht dat laatst precies ook!

Die DVP bakte er helemaal niets van, alsof ze het pijpen geleerd had van een YouTube OnlyFans filmpje.

Ik wilde haar nog vragen naar haar diploma en rijbewijs, tevens omdat haar 'reverse cowgirl' ook helemaal nergens op trok.

Mijn taxichauffeur ga ik ook eens naar zijn rijbewijs vragen trouwens, want die rijdt ook nergens naar. Goed idee waarvoor dank!

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Het gaat om die meiden die door DVP te worden op zoek moeten naar ontvangst ruimte of een chauffeur en daardoor makkelijk doelwit zijn voor uitbuiters. De meiden die wellicht wat lichte drugs nodig hebben om tegen betaling sex te hebben en snel afgeleiden naar harddrugs en verslaving.
Dat geldt toch evenzeer voor twintigers, dertigers enz. Door meerderjarig te worden, zijn ze niet ineens veel slimmer, stabieler, sterker hoor.

Terug
Naar boven