lekkerlikkenlassie zei:Dat minderjarige prostitutie bedrijven is van alle tijden .
Je heb altijd wel die gehaaide sletjes gehad die voor sigaretten of andere consumptie goederen maar ook geld .
Zich lieten doen achter het fietsenhok .
En meestal zit daar dan een familie traditie achter
Moeder alleenstaande tienermoeder .
Bij mijn zoon in zijn klas is er een sletje dat nu op 15 jarige leeftijd zwanger is .
Nu blijkt haar oma te kennen die met haar 32 jaar nog steeds een slet is en zich laat betalen .
In mijn tijd op de middelbare school waren er al bij die zelfs thuis ontvangst deden ook met oude knakkers ( in het perspectief van een tiener )
Zelf toentertijd als tiener ook regelmatig met paar schoolsletjes geneukt .
Voor dat geld kon je bij de hoeren alleen maar loeren .
Daarbij kwam je 9 van de 10 x niet eens binnen.
Klopt. Dit gebeurde ook bij mij op de middelbare. Zover ik weet bleef het wel onder de leerlingen dus minderjarige met minderjarige. Dit gebeurde dan in de toiletten, achter het rookhok en andere plekjes. De meiden die dit deden waren bij veel mannelijke leerlingen wel bekend. Waren bij mij niet eens vaak de meiden met een bepaalde achtergrond. Veel waren het type meiden die altijd de dure merk spullen wilden hebben en erachter kwamen dat ze op deze manier makkelijk konden verdienen.
Kan me niet voorstellen dat leraren het niet door hadden, maar die probeerde het denk stil te houden. Geeft natuurlijk een heel slecht beeld van de school als dit bekend was geworden. Geen van de meiden deed verder echt ontvangst met volwassenen zover ik weet. Misschien later in het leven, maar niet op dat moment.
Als ik eraan terug denk was het inderdaad een beetje vreemd en waren we iets te jong hiervoor, maar het gebeurde wel. Ik heb er zelf ook aan meegedaan.
Ik weet nog goed hoe ik als brugklasser met geld van mijn krantenwijkje bij een meid uit de examen klas aankwam.