Mo li welness Dusseldorf. Fangfang

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Bij deze massage salon in Düsseldorf. Loopafstand van HBF. Voor liefhebbers van mooie vrouwen. Tongzoenen in overvloed.

Neuken wilde ze niet. Maar misschien als je meerdere keren komt. 150€ betaalt voor 90 minuten massage met hj. Topper

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Ik zocht een massage Studio niet ver van het station en kwam via deze en een Duitse site bij MoLi terecht. Ik appte onderweg hoe laat ik er zou zijn, prima. Ik maakte de fout om niet te vragen wie er waren zodat ik bij aankomst een masseuse kreeg toegewezen. Helaas niet helemaal mijn type. Maar goed ik wilde graag een massage om de dag te beginnen. Ze kwam via de vertaalapp met BtB voor 95460. Ik ging akkoord en ging liggen...de sfeer was goed, de dame masseerde goed, was vrolijk en begon al snel met het masseren van mijn billen en ballen...ze trok zelf ook alles uit om met haar stevige tepels over mijn rug te wrijven; fijn gevoel. Na het omdraaien was denk ik meer mogelijk geweest maar ik hield het bij BtB en haar kale kutje likken. Daar genoot ze enorm van en kwam klaar net als ik na een HJ. Douchen na afloop. Een fijne massage studio. Ondanks dat het toch fijn was toch volgende keer andere dame.

Terug
Naar boven