Moers. Thai Linda

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Ik heb vandaag eens een afspraak gemaakt bij een oudere thaise die in moers ontvangt.
Heb haar in het verleden geprobeerd te bellen maar kwam nooit tot afspraak.
Bij het wassen aan de wasbak had ze hem al in de mond..
Was van plan om haar alleen maar te laten pijpen en teasen. Maar zij had andere plannen.
Qua figuur ziet ze er goed uit. Maar gezicht is lelijk. Toen ik klaar kwam in haar mond, slikte ze alles gewoon weg. En ze was teleurgesteld dat ik haar niet wou neuken. Dus ging ze met de kut voor me staan en wou ze gelikt worden. Begon haar te vingeren en op gegeven moment had ik 4 vingers erin. Ondertussen had ze mijn pik alweer tot leven gewekt en ging er zo op zitten. Daarna volgde een wilde rit. Alsof ze de duivel wilde uitdrijven. Toen ze met de kut begon te knijpen, spoot ik haar vol.. Ze bleef nog even zitten om daarna naar de douche te gaan. Na wassen wou ze nog eens, maar ik wou naar huis zei ik. Was wel geil. Totaal 1.5 uur binnen voor 80 euro. Maar ik vind haar kop te lelijk om hier nog eens naartoe te gaan.
https://erotik.quoka.de/anzeigen/be...en-wird/8d54gd2f02e97eehdd2e02385h931087.html

Laatst bewerkt:

KRISTOF53

Toogplakker
18 sep 2018
52
30
Hey Wooley, je komt toch niet bij thai Linda om naar haar kop te kijken, maar wel voor eens goed te neuken, noem eens een koe , een koe en een paard, een paard!:LOL:

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Haha. Ik wou alleen de medewandelaars waarschuwen.
Neuken was goed, figuur ook.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Ik ben er vandaag geweest en alles wat wooley hier schrijft is gelogen.
Deze vrouw doet alleen massage met handmatig hoogtepunt.
Ook is ze constant aan het praten maar dingen waar je niets van verstaat echt heel raar om mee te maken,..net of ze in een andere wereld zit.
Ze was ook net naar een verjaardag geweest dus drank zal ook meegespeeld hebben.
Kan 1 advies geven,..ga er niet heen zonde van je geld beter aan een ander spenderen.
O ja wooley had trouwens 1 ding wel goed ze had een lelijk gezicht maar daar was ik niet voor gekomen!!.
Doe er je voordeel mee

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Toen ik er was was ze zwaar onder invloed. Tuurlijk doet ze voor de buitenwereld alleen massage.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Wooley ik heb inmiddels ook op Duitse forums gelezen dat deze vrouw volgens de laatste recente berichten wat ik nog niet wist altijd zwaar onder invloed is van denk ik niet alleen alcohol.
Dat had je ook kunnen melden hier want haar gedrag is niet acceptabel te noemen met al die vreemde dingen die ze doet.
Met jouw uitspraak van alleen massage voor de buitenwereld dat is gewoon flauwekul want een hele hoop geven het gewoon aan op de website.
Wat jij zegt is niet waar maar ik ga er verder ook niet meer over in discussie na dit bericht.
Als mensen het niet geloven moeten ze zelf maar gaan kijken.
Dit is wat ik gezegd wil hebben.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
De dame is ook bang dat de andere huurders je zien.. Was een hele rare ervaring allemaal...voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Terug
Naar boven