Monika/Tijgertje - Elewijt/Zemst

123sex123

Toogplakker
17 jan 2021
29
9
Edit moderatorteam: berichten verplaatst naar correcte rubriek!

Deze dame ontving een tijdje in Elewijt, had haar meerdere keren bezocht en mocht netjes zonder rubbertje in haar deponeren. Was een zeer dominante dame die vaak zat was & lekker grof was tijdens de daad.

Ben ondertussen jammer genoeg haar gsm nr kwijtgespeeld en haar advertentie is ook al een tijdje niet meer online geweest.
Zijn er toevallig mede-lopers die deze dame herkennen en mij haar gsm nr kunnen PBen of een linkje naar haar nieuwe advertentie kunnen tonen?
Heb weer zin in deze dame :p

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
misschien een verslagje schrijven op het moment dat je er gaat.. en niet maanden later :twisted:
en linkje plaaten :D
daarna kan je steeds hier het nummer terugvinden..

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Als ze geen advertentie actief heeft staan, ontvangt zij niet. Heeft ze ooit eens zelf gezegd. Het heeft weinig zin om der dus nog zitten achter te hengelen. Ga gewoon op een ander, er zijn er genoeg die veel verzorgder en knapper zijn en ook veel beter vogelen.

Ik snap niet hoe mannen op dit soort "dames" kunnen kicken, alleen maar omdat het daar zonder condoom mag gebeuren als je wil. Monika is gewoon een marginaal geval, met een heel verleden, dat ze voor de liefhebber tijdens de date helemaal vertelt. Je moet al een goeie stijve hebben, of uw sjarel hangt terug naar beneden tegen dat je uiteindelijk aan 'vogelen' toe bent na al die verhalen. Monika is ook zo goed als altijd ofwel licht aangeschoten (van de wijn) ofwel poepeloerezat.

ik ken haar van tijdens de eerste (stricte) coronalockdown, toen je geen niet-essentiële verplaatsingen mocht doen en toen je dus nergens zo maar met de wagen naar een meisje kon rijden. Fietstochtjes mochten wél, en het was vanuit mijn woonplaats een eindje fietsen, maar het was toen een noodoplossing. Ze rekende een gek lage prijs aan, en ze gaf eerlijk toe dat ze elke euro kon gebruiken bij haar beperkte uitkering, om rond te kunnen komen. En vermits er bijna geen volk kwam (ah, nee, het 'mocht' toen eigenlijk niet) deed ze het maar voor een paar tientjes om toch maar te proberen om enkele mannen tot bij haar te krijgen.

Monika is op alle vlakken marginaal. Ze woont in een sociale buurt, waar je door de buren bekeken werd, en die wisten niet alleen goed wat je kwam doen, maar die belden ook regelmatig de politie, want Monika lag met zowat iedere buur overhoop. Neuken gebeurde in een soort open kamertje op de eerste verdieping van haar huisje. Bloedheet, niks comfort. Toen ik, om wat rapper een stijve te krijgen, mezelf wat teasde door eens met mijn vinger door haar bilspleet te gaan en haar anusje wat probeerde te vingeren, kreeg ik al meteen op een groffe manier te horen dat ze dat niet wou, en dat ze niet begreep waarom alle mannen 'in haar gat wilden zitten' terwijl zij met haar benen open lag zodat je haar dus toch gewoon in haar kut kon neuken. Ik heb geen verdere uitleg gegeven toen, het had geen zin.

Toen moest ze ineens gaan 'pissen' want ja, ze had haar 'pis' zolang moeten ophouden omdat ze wist dat ik ging komen en ze wou me niet voor de deur laten staan. Ik mocht niet alleen in bed blijven wachten, nee, ik moest mee, de trap af naar beneden, en naar het rommelige badkamertje achteraan. Daar mocht (moest) ik toekijken hoe zij zich op de pot zette en ongegeneerd met haar benen open plaste als een paard. "Als je het geil vindt, mag je gerust je hand in mijn straal houden hoor" was de kommentaar. Na nog een ferme wind gelost te hebben, stond ze op. De WC moest ze met een emmer doorgieten.

Mijn goesting was al over, maar ja, er was op dat moment haast geen enkel alternatief als je toch nog eens op een ander wou gaan vogelen. De seks vond ik niet veel zaaks. Maar goed, ik kon eens buiten de deur ejaculeren, en in de lockdown deed dat wel eens deugd. Ik ben er in totaal tijdens die lockdown een keer of vier gaan neuken. Een keer zelfs gratis, want ze belde op (wat ook al 'not done' is toch) dat ze met de fiets gevallen was en dat ze te stijf was om haar kleren uit te doen. Of ik eens kon komen helpen. Ok, den deze dus op zijne fiets, en inderdaad, daar stak zij, in de zetel. Ze kreeg haar arm niet hoog genoeg omhoog om haar top uit te doen, Ik hielp even, en kijk, ze had er niks onder aan en haar blote tieten kwamen te voorschijn. Hetzelfde met haar broek, die ze niet uit kreeg wegens een stijf been na die val. Ik trok haar broek voorzichtig uit, en jaja: geen slipje te vinden. Direct de blote mossel voor mijn neus.

De commentaar was: bedankt om te komen helpen, je bent een engel, en als je wat voorzichtig bent dat je mij geen pijn doet, neuk je mij nu maar eens goed door, dan heb ik er ook nog iets aan en dan voel ik misschien even het genot van uwe piet ipv mijn pijn. Door heel sterk aan mijn bloedmooier partner te denken, kon ik gelukkig toch net lang genoeg een stijve krijgen om klaar te komen.

Conclusie van mij: goed voor een lockdown noodgeval, maar na de lockdown ben ik er nooit meer naar toe gegaan. Ik heb ooit nog wel eens een smsje gestuurd, om te vragen hoe het nu was, na die eerste lockdown, maar zij vatte dat op als een vraag om nog eens te komen vogelen met haar, en dat ging nu niet, want het was iets met haar dochter enzovoort enzoverder, en daarbij: ik zou toch wel moeten weten hebben, als ze niet adverteert, dat ik dan ook niet moet smsen of bellen want dat ze dan niks doet. Waarop ik haar nummer wijselijk uitgewist heb...

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
Ik kan peeklak zijn verhaal alleen maar bevestigen, 1x geweest en gedacht, fack.. why... nooit meer :D.

Na al haar verhalen voel je de geilheid gewoon wegebben..

Moest je toch willen gaan eens ze terug adverteert zou ik aanraden van gewoon kwartiertje te nemen.

Terug
Naar boven