Mooi weer komt er aan voor buitensex omg rotterdam

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Ik wil volgende week vrijdag mijn sletje aanbieden op de vlietlanden (zie topic vlietlanden in subgroep zuid holland) maar weet niet precies waar te zijn, en misschien verschijnen er hier betere plekken… of kan iemand (liefst met foto) aangeven waar je het beste kan zijn op vlietlanden.

DonJuan

Snuffelaar
22 jun 2022
13
4
Parkeerplaats Willem Alexander Olympische Roeibaan ook veel activiteit in de avond. Wel vaak stelletjes, maar heb daar ook een keer met een huisvrouwtje van chatgirl afgesproken. Zij woonde hier in de buurt.

DonJuan

Snuffelaar
22 jun 2022
13
4
Ik wil volgende week vrijdag mijn sletje aanbieden op de vlietlanden (zie topic vlietlanden in subgroep zuid holland) maar weet niet precies waar te zijn, en misschien verschijnen er hier betere plekken… of kan iemand (liefst met foto) aangeven waar je het beste kan zijn op vlietlanden.
Helaas geen ervaring met Vlietlanden, maar ben er wel graag bij volgende keer ;)

Sebalex

Snuffelaar
23 okt 2021
3
3
Lijkt mij super geil een keer mee te maken! Stuur gerust een pb als jullie meer willen weten

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Is er animo voor vanavond? Ik kom met mijn sletje (40, volle 95D borsten met tepelpiercings, gewillig en onderdanig) naar Vlietlanden, na 00:30.. bij interesse even Pb

Terug
Naar boven