lekkerlikkenlassie
Legende
- 31 aug 2016
- 1.194
- 112
- Topic starter
Het is al weer een hele tijd geleden
Maar heb tussen door paar keer met haar gedate .
Maar de Carola heeft in haar privésfeer aardig huisgehouden .waardoor haar mindset is veranderd.
Haar man een gezonde ( sportieve) jonge kerel heeft er heel veel last van gehad .
Zij zelf heeft het in lichte vorm gehad .
Afspreken in de Carola tijd was haast onmogelijk
Tijdens zijn ziekte zeker niet daarna zij zelf ze ging in quarantaine . In die tijd was het thuis werken kinderen thuis onderwijs.
Het heeft er ingehakt bij haar
Nu de Carola op zijn retour is het contact er wel maar de dates zijn niet van zelf sprekend .
Dit doordat ik nu een jaar in Italië werkzaam ben en de tijd die ik in Nederland ben .mijn agenda dan aardig vol heb .
Maar heb nu weer paar vluggertje met haar beleefd
Alleen is haar huis uit de boze .
Omdat ik langere tijd in Italië ben heb ik mijn huis verhuurd aan een kennis van mij die in een vechtscheiding zit dus bij mij is ook geen optie .
Met haar nu paar keer een cardate waar ik haar kutje kontje en mondje van verse pap heb mogen voorzien .
Maar het geile zaad sletje van weleer is er op het moment niet .
Heb hele Whatsapp gespreken over het leven met haar .
En niet de hoerige appjes waar ze om pik bedelde in het begin .
Heb er nog sporadisch geile sex mee maar geen extravagante uitbarsting
Maar heb tussen door paar keer met haar gedate .
Maar de Carola heeft in haar privésfeer aardig huisgehouden .waardoor haar mindset is veranderd.
Haar man een gezonde ( sportieve) jonge kerel heeft er heel veel last van gehad .
Zij zelf heeft het in lichte vorm gehad .
Afspreken in de Carola tijd was haast onmogelijk
Tijdens zijn ziekte zeker niet daarna zij zelf ze ging in quarantaine . In die tijd was het thuis werken kinderen thuis onderwijs.
Het heeft er ingehakt bij haar
Nu de Carola op zijn retour is het contact er wel maar de dates zijn niet van zelf sprekend .
Dit doordat ik nu een jaar in Italië werkzaam ben en de tijd die ik in Nederland ben .mijn agenda dan aardig vol heb .
Maar heb nu weer paar vluggertje met haar beleefd
Alleen is haar huis uit de boze .
Omdat ik langere tijd in Italië ben heb ik mijn huis verhuurd aan een kennis van mij die in een vechtscheiding zit dus bij mij is ook geen optie .
Met haar nu paar keer een cardate waar ik haar kutje kontje en mondje van verse pap heb mogen voorzien .
Maar het geile zaad sletje van weleer is er op het moment niet .
Heb hele Whatsapp gespreken over het leven met haar .
En niet de hoerige appjes waar ze om pik bedelde in het begin .
Heb er nog sporadisch geile sex mee maar geen extravagante uitbarsting