Na het spuiten : terugtrekken of doorneuken ?

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Hoi !

Ikzelf hou er van in een kutje klaar te komen en dan verder te neuken tot mijn pik helemaal slap is.
Op bare GB's zie ik soms mannen die zich uit een kutje terugtrekken zo snel mogelijk na het spuiten, soms nog met afkloppen van de laatste druppels op het kutje.

Wat doe jij ?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ligt eraan, bij kutjes lekker erin blijven, bij tranny's altijd erin spuiten en dan eruit halen, een beetje eruit laten lopen en terugstoppen. Dat zo'n heerlijk gevoel bij een transkontje.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ligt eraan, soms doorneuken. Soms is het ook lekker om half erin en half erover. Valt er nog wat te spelen ;-)

A

Anonymous

Guest
Ben ik dan de enige die hem het liefste vlak voor het moment suprême terugtrekt en alles netjes in haar keeltje achterlaat?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
...wat ook fijn is.. klaarkomen op rug of buik en direct je pik weer in poes stoppen om nog een minuutje verder te neuken
maar niet elke meid wil dit (en zeker niet die meiden die je vlug willen buitenwerken)
maar met een meid waar je regelmatig gaat lukt dit wel.. is wel niet de bedoeling om nogmaals klaar te komen.. :D

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Inderdaad. Heb ook eens een getrouwde dame gedate die absoluut bare wou neuken, maar niet de hele spermakwak mee naar huis wou nemen. Begrijpelijk :) Deed toen ook mijn donatie op haar buik of rug maar daarna direct terug binnen voor de laatste druppels - vond ze geil, iets van mij mee naar huis te nemen :)

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar het in het kutje klaarkomen tenzij de vrouw dit niet wil. Anders is dat sowieso de plaats waar ik klaarkom.
Na klaargekomen te zijn zal ik nog blijven nagenieten in het kutje van de dame. Meestal tot hij volledig slap is. Op een gangbang zal ik echter vrij snel na het volspuiten plaats maken voor de volgende. Ik geef graag iedereen de kans om aan bod te komen op een gangbang dus vind daar plaatsmaken voor mekaar logisch.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Echt doorneuken lukt me niet, heb er ook niet zo'n behoefte aan maar nog even lekker in haar blijven zitten is wel mijn ding

A

Anonymous

Guest
heb wel af en toe bare seks met oudere vrouwen boven 60 jaar.
willen geen donatie in kutje wel in mond... daarom laat ik me vaak pijpen daarna lekker neuken... en laat het afmaken met een lekkere zuigbeurt met donatie.

martin18+

Snuffelaar
15 jan 2017
10
1
Mijn favoriet is cowgirl, dus dan is het aan de dame wat zij wil. Meestal blijven de vrouwen bij mij erop zitten tot hij slap wordt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Bij een gangbang na het klaarkomen nog even in haar kut blijven tot al mijn zaad erin zit maar bij een sex met één dame san het liefst erin blijven totdat hij slap is.

Terug
Naar boven