Na het spuiten : terugtrekken of doorneuken ?

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ik vind het supergeil om in haar kut te spuiten en dan terug te trekken en het zaad uit haar gleuf te zien lopen… Dan lik ik haar kut graag zelf schoon! Mag ook best een eerdere donatie van een voorganger bij zitten hoor… no problem!

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Alle 2. Vind de ene keer doorpompen erg geil en de andere keer wil ik zien hoe het uit haar kut loopt als ze boven me staat als ik op mijn rug lig te kijken.
ook vind ik mn vingers in haar kut duwen nadat mij pap erin zit erg geil.
sommige van de dames likken je vingers daarna af.

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Je kan het een doen en het ander niet laten.... ik neuk de laatste tijd een vrouw die, naarmate het hoogtepunt bij mij nadert, steeds geiler wordt. Ze smeekt me dan om haar te bevruchten en als ik haar dan uiteindelijk volgespoten heb komt ook zij bijna klaar. Dan trek ik mijn lul uit haar kutje, zie dan mijn donatie in de poort zitten en geef haar dan een lekkere likbeurt tussen de lipjes vlak boven de gevulde schacht. Als ze dan klaar komt dan steek ik mijn lul er weer in en ram nog lekker in haar soppende vulva door. Gillend komt ze dan klaar en klemt me helemaal vast tussen haar benen. En op dat moment trek ik mijn lul er weer uit en biedt het aan haar mondje aan. Gewillig zuigt ze mijn vochtige staaf af en slikt het lekker door. We hebben nu meerdere keren varianten op dit spel gedaan en elke keer is het voor beiden een onvergetelijke ervaring.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Ik heb nu eigenlijk geen NZC DVP's

Via een advertentie op sexjobs een reactie gekregen van een 54 jarige dame en K van in de 30 uit Almere.

K wil als ik haar volgespoten heb dat ik in haar blijf.
In lepeltje lepeltje wil ze dan dat ik haar borsten streel en ze speelt dan met haar kutje.
Als single mother wil ze mij 1x in de maand
Daarvoor heeft ze zo'n 3.5 jaar drooggestaan sinds onze laatste ontmoeting.

De Amsterdamse dame met de hondjes:
Ze wil volgespoten worden en dan moet ik een tijdje op haar blijven liggen.
Als zij on top is:
Volspuiten en ze blijft dan een tijdje op me zitten .
Ze speelt dan met.haar borsten
Meestal loopt ze dan weer leeg

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Beetje afhankelijk, heb ik een kamagra op dan blijft hij lekker lang hard en dan wil ik wel een beetje doorneuken.

Soms eruit halen de creampie op mijn eikel en dan weer erin stoppen en doorsoppen tot ik niet meer kan.

Heb ik niks op dan geef ik de voorkeur aan erin blijven zitten tot hij slap wordt en dan een beetje spelen met het zaad, soms vingeren en dan in haar mond, soms een beetje kliederen dat haar dijen helemaal onder zitten.

Aan de andere kant net voor en klaarkomen hem eruit halen en een dikke facial geven kan ik ook onwijs van genieten, maar dat willen ze niet zo vaak.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Lekker klaar komen in de poes en ineen gestrengeld nagenieten terwijl langzaam maar zeker de knots zachter wordt en het geile sap uit de gevulde poes langs m'n ballen naar buiten druppelt.

Dit terwijl ze ondertussen in mijn oren fluistert dat ze geen pil meer gebruikt.....

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik zou willen doorgaan, maar als ik een orgasme heb gehad, heb ik vaak ineens geen/weinig zin meer. Dan duurt het even voor ik weer kan beginnen😬

Is dit vreemd of herkenbaar?

Terug
Naar boven