Na hoeveel beurten is de poes niet meer interessant?

TheAverageJoe

Toogplakker
24 feb 2022
46
32
Sommigen heb ik spijt van dat ik ze niet vaak genoeg bezocht heb. Zo iemand als Katarina in Genk. Daar zat een turbo op. Ging helaas vrij laat.
Iemand als Estelle in Bilzen heb ik denk ik 7 tot 10 maal gezien en ik kijk verder, maar kom uiteindelijk bij haar terug omdat het aanbod in de regio niet altijd even geweldig is.
Ik zou zeggen drie tot vijf keer en dan een ander

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Dat is precies wat ik bedoel. Het is niet soms. Het is altijd. Zie ook mijn vorige post dat na 3 partners een vrouw waardeloos is. Zie: pair bonding.

Can't make a ho a housewife.

In ieder geval beter te laat dan nooit om te leren 🙏😉
Helemaal mee eens, de vrouwelijke seksbeesten steken nu eenmaal anders in elkaar dan de brave huismoeders....Aangezien ik niet om een relatie zit te springen gaat mijn voorkeur toch nog steeds uit naar die nymfomane types😉 Heb ik er iets van geleerd? Uhmmm, nee dus😂😂 Behalve dan misschien dat ik terughoudender zal zijn als het te persoonlijk wordt en er gevoelens bij gaan komen...

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Hangt er van af… 10 jaar terug via kinky een date gehad met een dame. Vervolgens nog 2x afgesproken en de vierde keer per ongeluk bare. Schoof m er zo in en ze reageerde met 'oh jee'. Date erna ging ze er zo bare bovenop zitten en reed zichzelf klaar. Vervolgens bleek ze wel into handboeien en van het een kwam het ander. Iedere maand vastgebonden aan mijn bed meer dan twee jaar lang. Toen appte ze dat ze een vriendje had en ermee stopte.
5 jaar later kreeg ik een appje: of ik interesse had in hernieuwde kennismaking? Vriendje was uit en ze had behoeften…. Twee dagen later lag ze in mijn bed en ben ik drie keer in haar klaargekomen. Sinds 2021 neuken we bijna elke maand en ik kan geen genoeg van haar krijgen. Dussss… hoe vaak dezelfde poes? Hangt van de dame af. Al willen we ondertussen wel eens een keer wat experimenteren. Ik fantaseer over haar hoe ze in een schandblok door zes man volgespoten wordt tot het langs haar benen loopt, zij over doorgeneukt worden door zoveel mannen tot ze niet meer kan

Bijlagen

• IMG_4809.jpeg
    IMG_4809.jpeg
    797,6 KB · Weergaven: 336

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Meestal 2 a 3 keer enndan wissel ik van dame. Reden is idd meestal de klik of iets nieuws willen. Er zijn enkele dames die ik 5j of langer heb gezien. De reden hiervan is hoe we met elkaar kunnen omgaan.

HetBeertje

Snuffelaar
16 jun 2024
7
1
Het topic zegt het al, na hoeveel keer slaat de gewoonte toe en is je interesse voor dezelfde poes verdwenen? Voor mij is dat tegenwoordig juist een probleem. Het aanbod nzc lijkt steeds schaarser tree worden hoewel prep wel iets lijkt te veranderen. Maar als ik maximaal drie keer de kinderkamer heb gewit is de lol er bij mij vaak wel af. Dan wordt het gewoon een routine. Uitzondering daargelaten, heb ooit een meid bezocht die was zo kinky dat was niet normaal, die zoog mijn pik leeg alsof ze een stofzuiger was. Helaas gestopt. Benieuwd hoe vaak jullie neuken bin dezelfde chick.
Bij mij staat de teller op 170 keer bare en het blijft altijd lekker.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
2021 neuken we bijna elke maand en ik kan geen genoeg van haar krijgen. Dussss… hoe vaak dezelfde poes? Hangt van de dame af.
Mooie bijdrage klinkt geil zo zou ik misschien ook wel door bijven neuken met dezelfde goed inzicht gegeven

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
40 x dezelfde was voor mij maximaal tot nu. Dat was ongeveer in een periode van 2 a 2,5 jaar.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
40 x dezelfde was voor mij maximaal tot nu. Dat was ongeveer in een periode van 2 a 2,5 jaar.
Ik heb een (s)ex vriendin gehad en we waren gemiddeld zo'n 2 dagen per week bij elkaar, bijna 4 jaar lang. Gedurende die dagen dat we elkaar zagen waren we bijna alleen maar met seks bezig. Qua persoonlijkheden waren we totaal geen match, maar qua seks was het voor ons allebei de beste en geilste seks die we ooit gehad hadden. Zij was verslaafd aan mijn pik en ik was verslaafd aan haar heerlijke natte kut. Met grote afstand de lekkerste kut die ik ooit gehad heb en totaal onverzadigbaar! Als ik even snel reken, schat ik dat ik haar minstens 500x geneukt heb, en het aantal uren dat ik met mijn hoofd tussen haar dijen gelegen heb zal zeker in de duizenden lopen.... Als onze persoonlijkheden niet zo vaak met elkaar botsten, waren we nu ongetwijfeld nog steeds aan het geilen met elkaar. Ze was zo lekker en spannend, dat ik in de tijd dat ik met haar omging totaal geen seks met andere vrouwen heb gehad! Ik dacht er niet eens aan! En dat terwijl ik normaal gesproken best wel van wat afwisseling hou😂 Blijkbaar kan het dus gebeuren dat je niet uitgekeken raakt op dezelfde poes.....

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Blijkbaar kan het dus gebeuren dat je niet uitgekeken raakt op dezelfde poes.....
Ik vind ik weer een mooie bijdrage, het hoeft dus niet te gaan vervelen nou vind ik een vriendin ook wel weer iets anders dan een hoer maar mooi verhaal

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik had het over een dvp. Ik heb ook zo'n vriendin gehad als jij. Herken dat heel goed. Ga nooit van mijn leven met iemand anders nog zoveel sex hebben qua uren en keer.
Misschien was het dezelfde vrouw die ons allebei zo afgebeuld heeft:ROFLMAO::ROFLMAO: Die ervaring pakken ze ons in ieder geval niet meer af! Dat geldt trouwens ook voor haar buurman.... Aangezien ze liefst elke dag geneukt wilde worden en wij elkaar meestal maar 2 dagen per week konden zien vanwege de afstand, liet ze zich tijdens de resterende dagen regelmatig vullen door haar getrouwde buurman als zijn vrouw aan het werk was🫣 Hij wist niet dat ik ervan op de hoogte was, dus hij dacht dat mijn ex ook vreemd ging. We hebben hem maar in die waan gelaten zodat ie zich minder schuldig voelde:ROFLMAO::ROFLMAO:

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Technisch gezien na 3 partners is een vrouw waardeloos.
Wat is dat nou voor onzin. Geldt dat ook voor mannen? Die hebben meestal niet meer in te brengen dan hun pik. Sommige dames zijn inderdaad na 3x waardeloos, maar dat ontdek je ook wel na de eerste keer. Er zijn er ook die de moeite waard blijven. Doordat ze initiatief tonen, met nieuwe dingen komen of omdat je gewoon goed contact hebt. Het belangrijkste is dat ze het zélf lekker vinden (met jou althans, de anderen interesseren me niet). En soms ga je ook omdat je al weet wat er o het menu staat. En dat vind ik dan weer erg lekker!

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Hangt er van af… 10 jaar terug via kinky een date gehad met een dame. Vervolgens nog 2x afgesproken en de vierde keer per ongeluk bare. Schoof m er zo in en ze reageerde met 'oh jee'. Date erna ging ze er zo bare bovenop zitten en reed zichzelf klaar. Vervolgens bleek ze wel into handboeien en van het een kwam het ander. Iedere maand vastgebonden aan mijn bed meer dan twee jaar lang. Toen appte ze dat ze een vriendje had en ermee stopte.
5 jaar later kreeg ik een appje: of ik interesse had in hernieuwde kennismaking? Vriendje was uit en ze had behoeften…. Twee dagen later lag ze in mijn bed en ben ik drie keer in haar klaargekomen. Sinds 2021 neuken we bijna elke maand en ik kan geen genoeg van haar krijgen. Dussss… hoe vaak dezelfde poes? Hangt van de dame af. Al willen we ondertussen wel eens een keer wat experimenteren. Ik fantaseer over haar hoe ze in een schandblok door zes man volgespoten wordt tot het langs haar benen loopt, zij over doorgeneukt worden door zoveel mannen tot ze niet meer kan
Man! Ze ziet er verdomd goed uit! Je hebt het voor elkaar, kerel!

Terug
Naar boven