Na hoeveel beurten is de poes niet meer interessant?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Meestal hou ik het ook wel gezien na enkele keren maar momenteel heb ik er eentje waar ik goedkoop mijn ding kan doen en ze is enorm vooruit gegaan in haar prestaties: in het begin moeten vragen voor pzc.. nu alles mogelijk behalve kontje.. mag geen naam noemen maar is is hier al vaak beschreven maar heb eigelijk geen idee waarom ik haar zo goedkoop mag nemen terwijl ik hier zie dat collega's 2 tot 3 x de prijs betalen..😇

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Meestal hou ik het ook wel gezien na enkele keren maar momenteel heb ik er eentje waar ik goedkoop mijn ding kan doen en ze is enorm vooruit gegaan in haar prestaties: in het begin moeten vragen voor pzc.. nu alles mogelijk behalve kontje.. mag geen naam noemen maar is is hier al vaak beschreven maar heb eigelijk geen idee waarom ik haar zo goedkoop mag nemen terwijl ik hier zie dat collega's 2 tot 3 x de prijs betalen..😇
Ik kan drie redenen bedenken: of je treft haar telkens op een moment dat ze dringend geld nodig heeft, of je hebt goed onderhandeld over de prijs, of ze valt op je 😂 Ik heb jaren geleden ook eens een dame bezocht en moest voor twee uur 140 euro aftikken zonder te onderhandelen. Terwijl ze in haar advertentie destijds 150 euro per uur vroeg! Het was de eerste keer dat ik bij haar kwam, dus ik vermoed dat het een rustige dag was geweest😂 De prijs had ze al aan de telefoon genoemd, dus aan mijn uiterlijk zal het niet gelegen hebben🫣 Misschien aan mijn mooie stemgeluid?:ROFLMAO::ROFLMAO:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Ik betaal maar de prijs van een goedkope pijpbeurt ..
Heb wel het gevoel dat ze ook ervan geniet..

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Je hebt blijkbaar een lul van goud haha
veel mannen geven meer uit dan dat ze op hun dag kunnen verdienen.. die meiden weten dat ook en ze praten ook tegen elkaar zodat de prijzen kunstmatig opgedreven worden en er zijn er steeds nog die dat dan ook nog betalen :( en dan maar klagen dat de kost te hoog is en de kwaliteit bedroevend is :(

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Geniet ervan, mss is het maar even. En als het langer duurt kan je er maar goed mee zijn vind ik

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Geniet ervan, mss is het maar even. En als het langer duurt kan je er maar goed mee zijn vind ik
Inderdaad besef ik dat dit tijdeljk is.. een vluggertje is zeer goedkoop , als het iets langer duurt is ze niet altijd blij..
Soms vertrekt een meid ook naar andere oorden..
Soms denk ik bah nu heb ik genoeg van haar.. wil ik wel eens ander vlees maar besef dat ik voor dit geld eigelijk een goede deal heb :)

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
In de goede wandeltijden (10-15 jaar geleden) een jonge Poolse (23 jaar) in een jaar tijd toch zeker 20x bezocht.
Werd voor haar ook vertrouwd want ze begon me tijdens dates te tongen en strelen en appte wanneer ik niet eens een afspraak met haar had.
Dit soort dames vind ik helaas niet meer.. :cry:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
In de goede wandeltijden (10-15 jaar geleden) een jonge Poolse (23 jaar) in een jaar tijd toch zeker 20x bezocht.
Werd voor haar ook vertrouwd want ze begon me tijdens dates te tongen en strelen en appte wanneer ik niet eens een afspraak met haar had.
Dit soort dames vind ik helaas niet meer.. :cry:

Moeilijk maar ze zijn er nog :)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Als je al meer dan 35 jaar getrouwd het,dan heb je toch ook al meer dan 100 keren in dezelfde poes gezeten.
En blijft de poes van je vrouw toch nog altijd interessant

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Als je al meer dan 35 jaar getrouwd het,dan heb je toch ook al meer dan 100 keren in dezelfde poes gezeten.
En blijft de poes van je vrouw toch nog altijd interessant
Nou.... tweemaal getrouwd geweest, totaal zo'n 25 jaar. Ik vond van beide dames de poes inderdaad interessant, maar dat kwam vooral omdat ik er bijna nooit in zat :ROFLMAO: Eerste vrouw de eerste maanden 1x per week, daarna zakte het af naar 1x per halfjaar of zo🫣 Tweede vrouw in het begin ook 1x per week, na een aantal maanden zakte het naar ongeveer 4-5 x per jaar:oops: Na de laatste scheiding 4 jaar een vriendin gehad die nymfomane was, ik wist niet wat me overkwam! We zagen elkaar alleen in het weekend en dat resulteerde meestal in 2 dagen lang bijna continu seks:p Van begin tot eind van de relatie, ik heb met haar de achterstand ruimschoots ingehaald! En ja, die poes bleef interessant. Inmiddels is de relatie al weer 4 jaar voorbij en nog steeds vergelijk ik alle seks met de seks die ik met haar had, want dat was met grote afstand de lekkerste en geilste seks die ik ooit meegemaakt heb. Het resultaat is dat ik nu nog altijd erg kritisch ben.... Jammer dat ze psychisch nogal vreemd in elkaar stak, anders zou ik wel contact gehouden hebben, op die poes zou ik nooit uitgekeken raken, zeker weten;)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
deze week terug nog eens gaan wandelen..
eigelijk te warm..
wou eens iets anders namelijk (dan mijn vertrouwde meid) haar buurvrouw maar dit kan enkel als ze bezet is he - hoe zou ze reageren als ze me ergens anders ziet binnengaan - kan ik daarna haar nog goedkoop bezoeken? maar het probleem stelde zich niet namelijk ze was vrij :)

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik heb verschillende dvp's meermaals bezocht. Vanaf de eerste penetratie voel je dat wel vind ik of ze een lekkere kut hebben.

Saartje een SSBBW dvp die oa in en rond Hasselt privé ontvangst deed heb ik 15 keer bezocht. Vanaf date 1 vond ik dat ze een mega lekkere sappige kut heeft dat jeniet beu wordt. Jammer dat ze momenteel niet meer adverteert.

In mijn begin jaren dat ik wandelde heb ik zeker 50 keer Lindsay bezocht. Ze deed beperkt privé ontvangst in Diest, heb die nog via Afspraakjes leren kennen. Voor 150 euro mocht je zonder condoom eerst haar kut opvullen en daarna haar kont volschieten. Was mega geil om in haar kont te zitten terwijl het zaad nog uit haar kut druipte. Net na de grote lockdown in 2020 heeft ze nog eens ontvangen. 't Ging al niet meer goed tss mijn ex vrouw en ik, kinderen vaak thuis van school en beiden van thuis uit werken. Na meer dan 3 maanden niet neuken heb ik haar eind mei 2020 nog eens bezocht om twee keer haar kut en 2 keer haar kont vol te schieten. Ze woont nu helaas in Spanje.

Ik ben van in de beginjaren van veel naar extreem weinig seks gegaan met mijn ex vrouw. Ze was zeer hygiënisch, haar kut zag er altijd fris, goed en verzorgd uit, maar een echte creampie kut en dat is iets waar op kick heeft ze toch nooit gehad. Na mijn zaadlozing in haar kut was het direct naar de badkamer, toilet, wegvegen en als ik chanse had mocht ik er nog eens in, maar dat was zeldzaam.

Ik heb dvp's en gewone afspraakjes gehad en die dames kickten er op om zoveel mogelijk volgeschoten te worden. Zo'n kutten word je toch niet beu.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Ik heb verschillende dvp's meermaals bezocht. Vanaf de eerste penetratie voel je dat wel vind ik of ze een lekkere kut hebben.

Saartje een SSBBW dvp die oa in en rond Hasselt privé ontvangst deed heb ik 15 keer bezocht. Vanaf date 1 vond ik dat ze een mega lekkere sappige kut heeft dat jeniet beu wordt. Jammer dat ze momenteel niet meer adverteert.

In mijn begin jaren dat ik wandelde heb ik zeker 50 keer Lindsay bezocht. Ze deed beperkt privé ontvangst in Diest, heb die nog via Afspraakjes leren kennen. Voor 150 euro mocht je zonder condoom eerst haar kut opvullen en daarna haar kont volschieten. Was mega geil om in haar kont te zitten terwijl het zaad nog uit haar kut druipte. Net na de grote lockdown in 2020 heeft ze nog eens ontvangen. 't Ging al niet meer goed tss mijn ex vrouw en ik, kinderen vaak thuis van school en beiden van thuis uit werken. Na meer dan 3 maanden niet neuken heb ik haar eind mei 2020 nog eens bezocht om twee keer haar kut en 2 keer haar kont vol te schieten. Ze woont nu helaas in Spanje.

Ik ben van in de beginjaren van veel naar extreem weinig seks gegaan met mijn ex vrouw. Ze was zeer hygiënisch, haar kut zag er altijd fris, goed en verzorgd uit, maar een echte creampie kut en dat is iets waar op kick heeft ze toch nooit gehad. Na mijn zaadlozing in haar kut was het direct naar de badkamer, toilet, wegvegen en als ik chanse had mocht ik er nog eens in, maar dat was zeldzaam.

Ik heb dvp's en gewone afspraakjes gehad en die dames kickten er op om zoveel mogelijk volgeschoten te worden. Zo'n kutten word je toch niet beu.
Het gedeelte over de seks met je ex vrouw doet me terugdenken aan mijn eerste huwelijk... Toch even hier delen dan maar!
Mijn eerste huwelijk had eigenlijk vanaf het moment dat we elkaar leerden kennen qua seks al diverse rode vlaggen, maar omdat het verder wel goed zat tussen ons ben ik toch aan haar blijven plakken en ermee getrouwd.
Ze hield niet van pijpen en beffen, daar begon het al mee. In het begin wel allemaal gedaan, maar dat is bij enkele malen gebleven. Het voorspel werd ook steeds minder en verdween helemaal na enkele jaren huwelijk.
We deden het nog hooguit 1x per maand, vaak zelfs nog minder.
Toen begon ik ook langzaam met het bezoeken van dvp's. Ik was jong en had een hoge seksdrive, dus mezelf beheersen werd steeds lastiger en door mijn werk kon ik gemakkelijk vreemdgaan zonder uit te hoeven leggen waar ik was geweest😇
De seks met mijn eerste vrouw bereikte een ultiem dieptepunt in de laatste jaren van ons huwelijk toen mijn ex besloot om van onze seks een agendapunt te gaan maken! Jazeker, we maakten een afspraak voor een dag om seks te hebben en liefst enkele maanden tevoren!!! En als het dan zover was gebeurde het vaak dat ze duidelijk merkbaar zo weinig zin had, dat mijn interesse in seks ook meteen verdampte.
Tijdens dat huwelijk heb ik uiteindelijk heel wat dvp bezoekjes gepleegd;) In mijn volgende relaties heb ik dat overigens nooit meer gedaan, alleen tussen de relaties ging ik nog wel eens voor commercieel contact.

Seks als agendapunt in je huwelijk, wat ook nog regelmatig geschrapt werd uit de notulen:ROFLMAO:.... Best bizar toch? Of heeft iemand hier een nog beter voorbeeld om seks buiten de deur te hebben?

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Seks als agendapunt is zeker niet bizar. Bij mijn ex-vrouw was dit ook zo en vaak had ze weinig zin. In de beginjaren was haar kut kletsnat, na verloop van tijd droger en droger. Ik ben toen ook regelmatig dvp's gaan bezoeken en eens regelmatig vreemd gegaan met een minnares. Enkel vreemdgaan raad ik wat af, ze heeft het nooit ontdekt, maar je leeft toch in spanning.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Seks als agendapunt is zeker niet bizar. Bij mijn ex-vrouw was dit ook zo en vaak had ze weinig zin. In de beginjaren was haar kut kletsnat, na verloop van tijd droger en droger. Ik ben toen ook regelmatig dvp's gaan bezoeken en eens regelmatig vreemd gegaan met een minnares. Enkel vreemdgaan raad ik wat af, ze heeft het nooit ontdekt, maar je leeft toch in spanning.
Daarom ben ik na mijn laatste relatie single gebleven, en dat bevalt prima na drie relaties met een heleboel gezeur :ROFLMAO: Iedereen heeft wel wat bagage bij zich uit het verleden, en dat is ook geen probleem. Maar in mijn drie relaties werd het wel steeds méér bagage. Bij de eerste kon ik volstaan met een weekendtas, de tweede had al een hele kofferset nodig en bij de derde relatie was een truck nog niet eens voldoende:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Terug
Naar boven