Naamswijziging

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
De namen van de desbetreffende leden zouden veranderd moeten worden.

Mijn eigen naam Ervaringsdeskundige kan ik mij nog enigzins iets bij voorstellen maar een smeerlap zou ik niet willen zijn. ..

Er zijn ook veel Toogplakkers die alleen maar vragensteller zijn.....

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
De naam 'smeerlap' is duidelijk door de forumbouwers bedacht 'met een grote knipoog' 😉 !

Maar goed, je kan ook over alles een topic openen of je beklagen. Al ik de forumleiding was - en nee dat ben ik niet- dan liet ik het lekker zo.

De wereld staat in brand, roken is niet meer te betalen in NL, Trump geeft Oekraïne op, er staat een resistente gonorroe aan het front, de griepperiode begint weer ....... en dan zijn erbij die zich druk maken over een ludiek forumnaampje 😂

30 aug 2025
215
233
Misschien mag iedereen dat zelf beoordelen?
Jij vindt het totaal niet belangrijk, ik ook niet echt maar blijft
wel een vreemde naam voor een serieus forum?
Want als je bepaalde taal gebruikt mag dat - terecht - ook niet.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Benny is een fervent roker. Hij vind dat belangrijk omdat hij zijn kosten ziet oplopen. Hij is melodramatisch met wereld in brand. De wereld is nooit anders geweest. Benny leest teveel DPG shit. :)

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Ik denk dat je de titel bedoelt die je krijgt, naargelang je betrokkenheid bij het forum?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Dat klopt inderdaad. Maar ik bedoel ook dat Vragensteller of Meelezer titel zou moeten zijn.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Benny is een fervent roker. Hij vind dat belangrijk omdat hij zijn kosten ziet oplopen. Hij is melodramatisch met wereld in brand. De wereld is nooit anders geweest. Benny leest teveel DPG shit. :)
Benny rookt niet, vindt de kosten daarvan derhalve niet belangrijk. Benny ZIJN wereld staat niet in brand, want Benny zijn wereld is een stuk kleiner dan die van de meeste 'wereldburgers'. Benny leest geen DGP-shit, of is het forum hier ook over genomen door die Belg?

Benny gaf slechts 'met een knipoog' een reactie op 'waar een smeerlap lid hier zich zoal druk om kan maken'. Gewoon uit empathie :) , omdat Benny met hem te doen heeft.

En nu even serieus: De forumsoftware heeft gewoon de mogelijkheid om -op basis van het aantal posts van een lid- een status -lees naam- te geven aan dat lid. Dat is volautomatisch verder, nadat het ingesteld is. Aangepaste namen geven n.a.v. de 'vermeende kwaliteiten van de posts of poster' zit er (nog) niet in.
Misschien als de forumsoftware 'een beetje meer AI integreert' dat het in de toekomst wel komt.

Terug
Naar boven