Naomi - Amsterdam

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4084103-ts-naomi
Kwam haar gisteren op een chatbox tegen en gelijk een afspraak gemaakt. Ze heeft ook een advertentie op Kinky. Aangekomen zag ik een prachtige wat vollere donkere shemale. Ze vroeg of ik soms bare wilde. We hadden al afgesproken € 150 voor een uur inclusief plassex en ze zou me filmen.

Tongen doet ze ook en dat was verassend lekker. Ik voelde haar lul al groeien. Snel op mijn knieën en ze plaste een behoorlijke hoeveelheid in mijn mond. Zalig was dat. Daarna uitgebreid haar echt enorme lul gepijpt haar ballen gelikt en in mijn mond en haar kontgaatje goed uitgelikt waar ze bloedgeil en keihard van werd. Glijmiddel op haar lul en gelukkig begon ze rustig want die voel je wel binnenkomen.

Geleidelijk aan werd het steeds lekkerder en ik kwam al vrij snel klaar. Gelukkig bleef ze mij neuken. Eerst op zijn hondjes en daarna ik op mijn rug. Ze wilde in mijn gezicht en mond spuiten en dat was ook behoorlijk veel. Heerlijk haar lul in mijn mond genomen en haar sperma opgelikt en doorgeslikt. Ze vroeg of ik nog zin had om haar kont te likken. Ja!! Heerlijk.

Flink lang liggen likken tot ik een tweede keer klaarkwam. Voor haar een tweede keer lukte niet. Nog even door gelikt maar bij haar was de koek op. Lekker gedoucht daarna. Terug naar huis in de auto voelde ik haar nog na.

Echt een enorme lul zeker 24cm en goed hard.
Zalige trans. Niet zo slank meer dan vroeger maar nog steeds aantrekkelijk.

Terug
Naar boven