Naomi - (vh Amy Fox, Jill ) - Utrecht

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
@naom24j Blij om hier wat van je te horen. Ik vond het al gek dat ik geen contact meer met je kreeg. Ik ben een aantal keer bij je geweest voor prive-afspraak. Ook vlakbij Utrecht CS. Ik hoop snel weer met je af te kunnen spreken. Stuur anders een PB naar me.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Hahahah toppers

Gelukkig weer een reactie

Tot snel hopen wij dan maar.

Ik kwam in de vroege ochtend bij jullie op het privé adres

Hopelijk tot snel

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Mijn eerste ervaring met Naomi / Jill was een GB in Utrecht. Zo geil dat ik meteen twee sessies meepakte. Mijn pik steigert alweer als ik eraan terugdenk. :lol:

Goed om te zien dat zij en haar vriend nog gezellig meelezen. Hopelijk tot gauw (feel free to PB)!

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Heerlijke dame en veel dates mee gehad.
Kan niet meer wachten tot ik haar advertentie zie en ga sparen voor veel zaad voor haar.

A

Anonymous

Guest
Eens

1x prive gedaan bij hun thuis en 1x gB in Utrecht.
Deze dame verpest het voor iedereen. Nog niet gelijk waardig gevonden haha
toppertje dus

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Gefeliciteerd Naomi, ik ken je nog niet. Maar ik hoop dat dat veranderd xxx :D

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Waar o waar is onze geile GB queen Naomi toch gebleven? Het blijft nu wel heel lang stil… Is ze dan toch gestopt?

A

Anonymous

Guest
Mij ook!

Heb je nog nooit ontmoet, maar misschien is vers vlees ook wel eens leuk! ;) :)

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Pre corona Naomi en haar vriendje prive bezocht. Naomi is een heerlijke slanke dame. Wil haar best wel nog een keertje ontmoeten maar dan volledig 1 op 1 zonder bijzijn van haar vriendje. Aardige peer maar zijn aanwezigheid stoorde mij toch wel. Op de één of andere manier kan ik mij dan niet zo concentreren. Toen ik intern was klaar gekomen neukte haar vriendje haar even goed door. Dat was wel grappig om te zien terwijl ik mij weer aan kleedde.
Dus ik hoor het ook graag wanneer je weer 1-1 beschikbaar bent. Kijk er naar uit. Dank.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
zij zal nooit alleen ontvangen
als doet ze samen met haar vriendje
wees hem dankbaar aangezien hij de katalysator van dit hele gebeuren is

31 aug 2016
1.194
112
het klopt wat katholiek schrijft ze doen het alleen als koppel en anders niet .
heb met jill en chris leuke avonden beleefd .

dat er nog genoeg geile avonduren zullen volgen

A

Anonymous

Guest
Je moet er inderdaad van houden.

Bij dit soort meiden is het altijd: "Ik doe het niet, tenzij......" en daar komt dan de partner om de hoek kijken! :p :p :p

Persoonlijk zou ik het wel geil en spannend vinden wanneer ik beneden op de bank zou zitten en mijn wijfie wordt boven door één of andere gast helemaal uit elkaar getrokken. Als ze toch al door anderen geneukt wordt, ga dan maar meteen all the way! :D :D :D

Achteraf kan je er nog een leuk rollenspel als toetje aan vastplakken, zoiets van: "Ben je weer eens stout geweest, heb je je weer laten neuken en kon je het weer niet laten, kom dan maar hier en zal papa je eens een lesje leren". :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Bare Lovertje zei:
Je moet er inderdaad van houden.

Bij dit soort meiden is het altijd: "Ik doe het niet, tenzij......" en daar komt dan de partner om de hoek kijken! :p :p :p

De GB van hun bezocht en die was serieus mega geil. Sterker nog. Denk ik zelfs de beste GB die ik ooit heb bezocht. Echt!

Dame was toen ook gewoon bij bewustzijn cq zich aware van de omgeving..

1x een 1:1 bezoek bij hun thuis gedaan.. no way dat ik dat nog eens doe.
In dit geval zit de man erbij EN is de dame tot niets instaat vanwege GHB gebruik. :shock:
maybe geil voor die vent van d'r. Maar dit was wat mij betreft ECHT over een grens.

A

Anonymous

Guest
Hahahaha wat een verhaal :lol:

Eerlijk gezegd vind ik dat toch wel iets hebben en ik geef je gelijk mijn kopje thee is het ook niet, maar het heeft tenminste wel een vorm van enige fantasie wanneer de vent in kwestie zijn chick volgooit met GHB en daarna aan het kijken is hoe een vent zijn wijfie aan het afraggen is haha gaaf! :D

Beter dan wanneer je eraan komt, betaalt en te horen krijgt "nou neuk haar maar, ik ga even met een kopje koffie erbij zitten kijken" . :?

Ja kom op zeg, het is geen 1970 meer. Enige vorm van fantasie mag best geëtaleerd worden. ;) Wanneer ik dat wijfie aan het afraggen zou zijn zou ik tegelijkertijd denken van "gozer kan jij niet even bij de Starbucks je kopje koffie gaan zitten drinken". :lol:

Terug
Naar boven