Naomi - (vh Amy Fox, Jill ) - Utrecht

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ze ontvangt nu voor vandaag in Amsterdam Zuidoost.. Het is en blijft wel een lekkerding en ze neukt ook lekker doet lekker mee en is mega geil!!! ;)

A

Anonymous

Guest
Is deze dame van onze radar verdwenen? Al geruime tijd geen advertentie van haar op SJ gezien.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Al vaker voor langere tijd geen teken van leven maar dan komen ze zomaar ineens opduiken.
Ben zelf een enorme liefhebber van dit stel en heb regelmatig de meest geile uurtjes met ze gedeeld. We wachten met geduld af en checken regelmatig de sites of ze weer actief zijn onder haar oude namen of weer een nieuwe.
Ik heb in ieder geval geen signaal gehad dat ze wilde stoppen.

31 aug 2016
1.194
112
lekkerlikkenlassie zei:
Mike8 zei:
Al vaker voor langere tijd geen teken van leven maar dan komen ze zomaar ineens opduiken.

Ik mag het hopen .

Maar zolang zijn ze nog nooit offline geweest .

Bij nader onderzoek zag ik dat Jill 26 september hier is geweest ..

Dan is meestal vlak daarna dat er iets te gebeuren staat .

Daar hebben wij allemaal overheen gekeken ?😢

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Begin november zijn ze ook nog op het forum geweest.. Man wat is dit een geil stel zeg en zei is echt sperma geil..

A

Anonymous

Guest
Erg geil stel. Leuke dates mee gehad.. maar helaas van de aard bodem verdewenen? Of iemand nog wel eens iets van ze gezien/vernomen? Grt

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Ja helaas van de aard bodem verdwenen. Vorig jaar had ik ze nog regelmatig op skype en geile dingen meegemaakt.
En toen ineens... was het stil. Beter dan haar gaan we vrees ik nooit meer vinden :oops:

31 aug 2016
1.194
112
coytus24 zei:
Erg geil stel. Leuke dates mee gehad.. maar helaas van de aard bodem verdewenen? Of iemand nog wel eens iets van ze gezien/vernomen? Grt

Dan ben je wel heel erg geïnteresseerd en medelevend als je een vraag stelt en een dag later je account opheft ???

Het rare is nu dat Jill niet bereikbaar is voor ons !!
Dat er ineens zogenaamd geile ervaringen zijn die hier nooit werden gedeeld .

Maar nu wel met een boks vol geiligheid hier vragen stellen .

Er word regelmaat ingecheckt door hun . Mij mag ze vannacht nog bellen voor een rendez vous .

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat ze er dan beter een NZC-forum feestje van kan maken, ik denk dat er weinig forumschrijvers zijn die zo'n feestje willen missen.

A

Anonymous

Guest
wat heerlijk nieuws op de vroege ochtend, ik heb ze inmiddels geappt en heb me aangemeld.

Terug
Naar boven