Naomi - (vh Amy Fox, Jill ) - Utrecht

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Ruim een jaar geleden ook al eens op bezoek geweest bij dit koppel in Utrecht centrum.
Toen vroegen ze nog 250 euro voor een date, maar ze deden hun beklag over het feit dat maar weinig mannen een afspraak maakten.
Of ze nog prive ontvangen weet ik niet, maar een gangbang met deze dame is geen straf :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, maar belachelijke prijzen!
Er wordt vaak geklaagd dat er zulke hoge prijzen worden gevraagd maar kennelijk wordt het dus gewoon betaald.
Ja en dan kan je dame niet kwalijk nemen dat ze het vraagt.
We zouden massaal gewoon zulke bedragen niet moeten betalen maar dat is een utopia vrees ik.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt hellemaal! Maar deze steekt met kop en schouders er boven uit hoor de meeste kunnen nog wat leren van deze ik vindt haar wel echt goed!! Lekkerding,geil,sex volovergave,en lekker volspuiten! (Ieder zijn ding✌️) ;)

31 aug 2016
1.194
112
@ cerato als je bij Jill zou zijn geweest had je deze hollandse opmerking nooit gemaakt.

Bij Jill heb je in een uur meer geuligheid dan bij welke goedkope troela in 5 uur .

En ja ik betaal graag de hoofdprijs als het bij Jill is .

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Helemaal met de vorige schrijvers eens. Ik ben vanochtend bij haar op visite geweest. Prachtige meid met een super lichaam en ontzettend lief en geil. Iets duurder, maar elke euro dubbel en dwars waard.

A

Anonymous

Guest
Heb het genoegen en toeval wel gehad haar te mogen neuken met een heerlijke cp. Best wel prijzig maar Naomi/Jill is wel lekker geil met een heerlijk slank lichaam en aantrekkelijk koppie. Haar silicone borsten vind ik daarentegen wat minder maar dat is persoonlijk. Ontvangst en actie was in een rommelige (woon)kamer maar goed, dat kon de pret niet bederven.

A

Anonymous

Guest
Als ik hun status op WA goed interpreteer, ontvangen ze vrijdag.

31 aug 2016
1.194
112
yeap Naomi laat een lange tijd op zich wachten en dan ineens als een geil duiveltje uit een doosje heeft ze dorst naar zaad .

wat een heerlijke geile meid die de extra inzet heeft die ik bij veel andere dames mist .

Terug
Naar boven