Naomie - Antwerpen Schippersstraat 3

kime

Snuffelaar
18 aug 2015
8
12
Maandagnacht na bezoek aan mijn SM-meesteres in de Verversrui opnieuw bij Naomie terecht gekomen. Zij stond toen volgens mij in SS 3 aan 2de (middenste) deur. Was mijn derde bezoek bij haar en van in het begin heeft zij me altijd bare geneukt. Grote slanke TV (geen tieten) met lang zwart haar en telkens met collar & chain rond haar hals. Haar penis is van het grotere formaat, ze droeg telkens een metalen cockring over haar pik en ballen.
Naomie is bij mij een dominante top die haar pik diep in mijn keel duwt, ze verplicht mij tot deep throat met gagging terwijl ze ruw mijn kontgaatje vingert. Ze smeert wat gel op haar pik en begint direkt mijn aars stevig en diep zonder condoom te neuken. Gelukkig was mijn anus al goed opengerokken door de eerdere dildo's van mijn meesteres.
Ik lig op mijn rug terwijl ze erop los beukt met mijn benen helemaal gespreid, met mijn voeten in haar nek, met haar ellebogen tegen mijn knieën. Eindeloos doggy in verschillende variaties waarbij ze haar snoerharde penis genadeloos in mijn anus ramt.
Tot nu toe is ze bij mij wel nog nooit klaar gekomen (wil haar erectie behouden om shift af te werken)…

Ik betaalde zoals de vorige keren 100€, duur was ongeveer 45 min. (zonder op voorhand iets van tijd af te spreken). Vaste dagen lijkt zij niet te hebben(?), ik zie haar telkens eerder toevallig maar dan is het wel prijs!

Gewoon ter informatie: ze stelde in het begin een triootje voor met haar collega in het linkerraam (Tiffany?, slanke blonde TV), maar ik bedankte hiervoor. Zij is hiervoor dus wel in…

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Hier ook is geweest in een bui van …. Waarom ook niet.
Heeft inderdaad een serieuze paal en als niet echt getrainde was ff afzien maar eens aan de poppers bleef ze hard beuken en kon ik het hebben. Ze pakt je stevig aan en ramt hem gewoon bare erin …. Goed afgeneukt geweest.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Vanacht in de schippersstraat een bezoek gebracht aan Naomie. Zij stond in SS 3 aan 2de (middenste) deur. Grote slanke TV (geen tieten) met lang zwart, gehuld in zwarte kledij met ketting rond haar hals. Ze droeg een metalen cockring en haar penis is vrij dik en ongeveer 17cm lang schat ik.

Naomie heeft mij eerst gepijpt terwijl ze ondertussen gel smeerde op mijn kont en op haar pik. Daarna gaf ze mij poppers en heeft mijn aars geneukt, eerst langzaam en voorzichtig aangezien ik zelden bottom, daarna steviger. Er werd niet gesproken over condooms en ze nam mij gelijk bare.
Dan hebben we van positie gewisseld en heb ik haar strak kontje geneukt.

Financiele schade was 50eur, ben er langs geweest in de nacht van donderdag op vrijdag rond 03u snachts. Ze zei dat ze er elke nacht staat.

kime

Snuffelaar
18 aug 2015
8
12
Deze week in de nacht nog eens bij mijn favoriete tv-top gegaan. Naomie stond weer in haar gebruikelijke outfit (zwarte string, leren collar en ketting). Dit moet zowat de 7de keer zijn bij haar.
We waren beiden extra geil en we hebben er een lange perverse sessie van gemaakt.
Ik lik en pijp haar lekkere pik die snel opstijft door haar cockring, ze dwingt mij tot deep throat en neukt mijn keel.
Ik zet me in doggy en ze spreidt mijn billen om er lekker op te spuwen. Ze vingert me met eén en daarna twee vingers in mijn kontgaatje, dan perst ze haar penis in mijn anus.
Eindeloos neuken in doggy (mijn favoriet standje is ik met mijn kont naar omhoog en zij staande terwijl ze mijn billen opentrekt), missio en cowgirl. Ook neukt ze mij hard en diep om dan plots haar pik uit mijn aars te halen en dan toon ik mijn gapende anus, waar ze weer ruw haar paal in stoot.
We hebben geprobeerd om haar dikste buttplug bij mij in te brengen, maar zelfs met extra glijmiddel en poppers snuiven, lukte het net niet.
Mijn kontgaatje stond daarna permanent open en ik voelde de grote hoeveelheid glijmiddel als een creampie eruit stromen.
Ze heeft mij dan een heerlijk gevingerd en prostaat gemasseerd.
Deze keer mocht ik ook alles filmen en ik had het gevoel dat ze hierdoor nog geiler van werd.
Ik kijk thuis naar de filmpjes en ik kan niet wachten tot ik weer haar grote penis in mijn kontje voel.

Terug
Naar boven