Nashke (Fantasy69) - A'pen Linkeroever

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Hier enige tijd terug eens langs geweest, en me zeker niet beklaagd. Had niet veel tijd, dus voor half uurtje gegaan. Ik ging ervan uit dat het gewoon seks met condoom zou zijn, maar toen ik na het beffen tot de daad zelf wilde overgaan zei ze: "Doe maar, hoor" Zonder.

Ze had er geen enkel probleem mee, want stelde het zelf spontaan voor. Ik weet niet of interne donatie kan - ik ben in haar mondje klaargekomen - maar ze heeft geen enkele keer aangemaand tot voorzichtigheid, dus ik denk dat ze er geen probleem mee heeft. Ik zou er wel niet naar informeren aan de telefoon.

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Onlangs hier nog eens geweest, en nu kan ik het bevestigen. Interne donatie is geen enkel probleem. Zonder woorden geeft ze duidelijk aan dat je hem zonder condoom mag inbrengen en wanneer je te kennen geeft dat je er bijna bent, moedigt ze je ook aan.

Heel vriendelijke meid. Geen fotomodel, maar wel goede seks.

Nog iemand ervaring?

The cobracobra

Toogplakker
4 apr 2015
48
6
Kan je zeggen hoe haar lichaam gebouwd is? volle hang of stevige of siliconen borsten? volle billen en poep? groot clitoris? dank

Seppen

Toogplakker
7 mei 2015
118
64
Zijn dat niet een beetje overbodige vragen ? Via de link kan je toch lezen EN zien hoe deze dame er een beetje uitziet, want er staan foto's, weliswaar niet naakt. Volgende keer maar een lintmeter en weegschaal meepakken om alle maten en gewichten te noteren ?

A

Anonymous

Guest
Nashke staat niet meer op de website ... de link in bovenstaand bericht werkt wel ... blijkbaar nog werkende link maar via website zie je ze niet; Werkt ze er nog ?

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Ze werkt er nog. Haar lichaam mag er nog wel zijn, ook al is het allemaal wat in hang (zeker de borsten).

A

Anonymous

Guest
In november twee maal bij Nashke geweest. Iets rijpere vrouw doch nog mooie vormen. Begonnen met te tongzoenen waarbij ik merkte dat ze heel snel op tempo geraakte. Wat laten pijpen. Daarna haar enkele minuten gebeft waarbij ze mijn hoofd naar boven trok, mijn fluit vast nam en heb naar haar natte grotje begeleidde. Het duurde niet lang of ik had ze volgespoten. Heerlijk!

Maar ze is precies gestopt in Fantasy 69. Ze vertelde me dat ze mss op haar eigen verder ging werken. Iemand enig idee waar ze nu is?

A

Anonymous

Guest
Laatste poging: niemand nog wat gehoord of gsm/mail van haar?

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Ik heb Nashke nog gezien in prive deluxe in Wijnegem, en enkele weken later bij Tina in Borsbeek, maar zou ondertussen met twee vriendinnen in Wommelgem zitten.
Ik vond haar knap,goeie sex, alléén haar kut stonk :(

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Dit zit in archief omdat ze gestopt is? Heb je dan mogelijk nog een actieve link, kater123?

Ik zou haar nog wel eens willen vullen, heb er leuke herinneringen aan.

A

Anonymous

Guest
kater123 zei:
Ik heb Nashke nog gezien in prive deluxe in Wijnegem, en enkele weken later bij Tina in Borsbeek, maar zou ondertussen met twee vriendinnen in Wommelgem zitten.

Heb je haar nog kunnen spotten? Misschien een link naar haar advertentie?

Thx!

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
guykens1880 zei:
kater123 zei:

Heb je haar nog kunnen spotten? Misschien een link naar haar advertentie?

Thx!

Zoals ik zei, ze werkte toen bij Tina in Borsbeek, kijk eens op Redlights bij Tina Borsbeek, er staan daar nooit foto's op. En volgens mij is ze daar ook weer weg...

Terug
Naar boven