Natascha - Mol

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
https://www.redlights.be/profiel/natascha-72/

Deze geile bok kon zich weer niet meer inhouden en besloot nog eens op redlights te surfen.

Het moet gezegd zijnde: ik merk dat thuis ontvangsten ofwel direct reageren ofwel helemaal niet. Er is geen midden meer... Of ligt het aan mij?

In elk geval, dit schatje reageert vrijwel onmiddellijk en heeft prachtige rondingen. Ze ziet er geweldig uit voor 40+ en moeder te zijn. Ondanks afkomstig te zijn uit Colombïe is haar Engels behoorlijk goed.

Met een glimlach deed ze de deur open. Ik merkte direct haar spontaanheid en openheid op. Na een kusje op de hand en een knuffeltje leidde ze mij naar de badkamer waar ik de nodige hygienische voorbereiding kon doen.

De daad zelf was weinig negatief op aan te merken. Temperatuur was goed (ventilator ook aanwezig), geweldige massage, geweldig Colombiaans figuurtje met letterlijk ongeloofelijke vormen (da poepeke... Ingespoten of niet... Maar dat terzijde. Leek toch naturel genoeg. En bijna 10 min aan haar hemelse DD cup gehangen).

Na 1 keer op haar borsten te komen in elkaars armen zitten konkelfoezen. Op de klok kijken is zeker niet haar ding, ze zorgt dat je op jouw gemak voelt :)

Kortom: aanrader. Zeker een zorgzame meid die u van top tot teen verwent!

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Alleen voor die borsten zou je langsgaan.
En ze ziet er dan ook nog eens geweldig uit.
Ik krijg er al een stijve van.

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Heb mijn post dan ook onder "Geen NZC" geplaatst voor een reden...

Laat dat je niet weerhouden om haar eens te boeken. Ik heb zeker waar voor mijn geld gehad. 130 voor een uur is dan ook zeker niet overdreven.

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Pijpen was in elk geval met condoom, dus al de rest al zeker. Het appartementje waar ze in ontving was, zoals wel heel vaak gebeurt, maar tijdelijk. Ons prinsesje zal wellicht al naar een andere stad uitgevlogen zijn.

jasonDLC0428

Snuffelaar
7 nov 2022
4
2
https://www.redlights.be/profiel/natascha-72/

This horny buck couldn't hold back anymore and decided to surf on red lights again.

It must be said: I notice that receptions at home either respond immediately or not at all. There is no middle anymore... Or is it just me?

Anyway, this cutie responds almost immediately and has beautiful curves. She looks great for being 40+ and a mother. Despite being from Colombia, her English is quite good.

She opened the door with a smile. I immediately noticed her spontaneity and openness. After a kiss on the hand and a cuddle, she led me to the bathroom where I could do the necessary hygienic preparation.

There was little negative to say about the act itself. Temperature was good (fan also present), great massage, great Colombian figure with literally incredible shapes (da poepeke... Injected or not... But that's besides the point. Seemed natural enough. And hung on her heavenly DD cup for almost 10 minutes ).

After coming on her breasts once, they sit in each other's arms. Looking at the time is certainly not her thing, she makes sure you feel at ease:)

In short: recommended. Definitely a caring girl who will spoil you from head to toe!
Is she still active?

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Lijkt me niet dat ze nog actief is. Kan haar toch niet terugvinden op redlights, tenzij mogelijks onder een andere naam... Hoewel ik persoonlijk vermoed dat ze terug naar thuislandje is vertrokken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven