Nathalie - Limburg (NL)

tooncruise

Snuffelaar
2 jun 2022
1
1
Afgelopen maandag in parenclub Eroxx te Balen(België) geweest.
Ik had via internet afgesproken met Nathalie uit Nederlands Limburg.
Ze was mooi op tijd samen met haar partner.
Wat een mooie verschijning echt een lekkere milf. Na een drankje en wat kennismaking ging ze helemaal los.

Aan de bar begon zij mij meteen te pijpen en liet zij zich bare neuken door een wild vreemde. Zonder iets te vragen duwde hij zijn dikke lul zonder condoom in haar natte kut. En zo ging het de hele middag door. De ene lul na de andere ging er in en zij vond het heerlijk. Wat een geile zaadslet is zij!

Ook het personeel van club Eroxx is super vriendelijk en je komt er niks te kort. Eten en drinken zoveel je wil.
Dank je wel voor de geile middag, ook de partner van NATTE Lie bedankt, je bent een toffe gozer.
Tot spoedig....XXX

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Heb wel interesse in deze dame. Heb je een link naar een advertentie of een tip wanneer de volgende avond is?

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Ik heb daar wel het nodige van gezien aan de toog wat Tooncruise beschrijft, ze was met een man met donker haar ik heb haar zeker twee keer op een man zien kruipen die op een barkruk zat en ze schoof hem zo binnen. Ook stond ze te pijpen zonder en werd ze achterlangs genomen en gedoneerd, een keer zag een kwak zaad op de vloer belanden....Heb dat daar nog nooit zo gezien maar wat een geil ding. Eind 50, prima figuur, maar zo geil als boter!

Oberkorn

Snuffelaar
6 aug 2022
2
0
Ik heb afgesproken me Nathalie. Zij neukt bare aan de toog in clubs.
Ik mag ze daar volspuiten en zaad van anderen uit haar likken.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
@ Oberkorn, is dat de Nathalie ( uit Limburg ) die soms in de Erox komt, met haar partner ?
Graag een linkje erbij zetten.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
En wanneer komt ze naar welke club?
Toevallig morgen aanwezig in Eroxx?
Hoe zie Nathalie er uit? Of is dat een geheim.... :cry:

Is het dezelfde Natalie als in dit topic?:
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen.

Ruben1977

Toogplakker
17 jul 2021
31
25
Gisteren in Eroxx aan de toog Nathalie ontmoet.
Ze ziet er lekker uit en is gewillig maar heel smal gebouwd. Zowel met als zonder condoom lukt het niet om haar te neuken, te kleine kut spijtig genoeg.

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Dit klinkt wel heel goed. Is er niemand die meer informatie over haar heeft? Hoe weten we wanneer ze welke club bezoekt? Hoe kunnen we met haar in contact komen voor het maken van een afspraak om samen naar een club te gaan?

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Volgens mij was ze gisteren weer eens in de Eroxx, ze werd in de kelder en in de gloryhole bare gepakt. Reed op dat bankje daar in de hoek een man af en was een ander aan het aftrekken. Daarna ging ze op de matras in de gloryhole liggen.
Daar kreeg ze volgens mij in de 3 donaties van 3 mannen, daarna moest de papierrol uitkomst bieden. Na de eerste donatie zei ze ik voelde het, lekkerr...

Jake bare

Toogplakker
24 feb 2025
40
28
Ze zat volgens mij op Chatbabe, ze ging er deze week weer eens op uit, donderdagmiddag?

Terug
Naar boven