Negatieve praatjes op GR

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Ik zit daar nou een tijdje te lezen, maar er wordt ontzettend negatief over ons geouwehoerd op GR. Begint me een beetje te irriteren, eerlijk gezegd, al dat moralistische gedoe daar. Stelletje azijnzijkerds.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Dat klopt dat wij hier en daar zitten maar het zijn wel moraalridders eerste klas die alleen daar zitten en niet hier. Nu willen ze dat kinky de optie nzc verwijderd. Joh rot op denk ik dan :cool:

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Dat is typisch Nederland voor een ander willen bepalen wat goed en slecht is. Leven en laten leven staat niet meer op de kaart. Als ik zonder condoom wil neuken, dan neuk Ik zonder condoom. Mijn risico en risico van de dame. Je zegt het goed moraalridders, die vervolgens zichzelf een delerium zuipen, drugs gebruiken, roken, te hard rijden of veel te vet zijn. Daar zeg ik toch ook niet van dat het niet mag. Laat ons gewoon ons risico nemen en stop met dat betuttelen, vreselijk!

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Nouja, er is wel een punt gemaakt waar ik mee eens ben met haatvolle berichten hier en dat komt omdat dit forum een stuk kleiner is en minder capaciteiten heeft voor het managen en bemiddelen. Maar goed GR is daar ook niet beter van. Daar zijn ze gewoon openlijk islamofoob, xenofoob (anti buitenlanders) en schrijven ook genoeg vrouwenhatelijke berichten. GR heeft geen poot om op te staan om dit forum naar beneden te halen en ons te beoordelen.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Azijnpissers heb je overal. Het wordt pas een probleem als je je leuter in een zure poes steekt. Beetje pijnlijk.

Alhoewel, probleem? Ook daar zijn vast weer liefhebbers voor...

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Veel leden op GR wandelen zelf amper/nooit. Lopen alleen maar te fantaseren over "hoe zou het zijn als..."-verhalen.
Half Nederland zuipt zich ieder weekend lam, mikt er een paar pillen in of inhaleert 5 balonnen om daarna vrolijk achter het stuur naar huis te stappen. Maar als je het moeras zonder regenjas betreedt moet je de bak in. Daaaaaag.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Azijnpissers heb je overal. Het wordt pas een probleem als je je leuter in een zure poes steekt. Beetje pijnlijk.

Alhoewel, probleem? Ook daar zijn vast weer liefhebbers voor...
Een zure poes is dan weer een kleinere kans op een candida-infectie! Ieder nadeel heb z'n voordeel. :sick:

Het voordeel geldt alleen als je hem er zonder condoom in steekt trouwens.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Lijkt me juist goed dat de nzc optie op Kinky staat? Juist dan weten ze welke dame te mijden.
En nzc of niet, de leden van GR zijn net zoals hier gewoon hoerenlopers! :p

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
OK er zijn een hoop tegenstanders maar het valt mij juist op dat de bare dames er gewoon beschreven worden . Op hookers zou dat ondenkbaar geweest zijn en most het heel verdekt

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
⬆️ @Zonder moeite Je schijt 3x per dag of bedoelde je eigenlijk neuken? 🤨

Ik houd me meestal afzijdig in topics met veel negatieve energie, ook al kan ik sommige reacties best waarderen. Van beide kanten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, er wordt op dat forum in een topic moralistisch geschreven over deze site.
Nou en?
Over het algemeen vind ik GR een gewon forum waar nu éénmaal meer over nmc wordt geschreven dan nzc.
Toch zijn bekende dames op ons forum ook daar bekend en wordt er over ze geschreven, dus er is ook best wat
nzc te lezen daar al is het uiteraard veel minder.
Dat men in een topic over dit forum negatief doet wil niet zeggen dat het hele forum van GR zo negatief is.
Soms lees ik ook daar best wat nieuws of interessants.
Dus ik kan me niet vinden in de negativiteit over dat forum, hooguit over één of meer topics daar.
Dat is op dit forum ook zo, zijn ook best topics waar je van denkt: pffff, wat hebben we eraan.
Maar vrijheid blijheid toch?

Terug
Naar boven