Negatieve praatjes op GR

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Moet altijd wel lachen als er daar op GR iemand achter komt dat een dame bare doet, en hij wil vervolgens 'die dame nooit meer bezoeken'. Snapt blijkbaar niet dat als je het toch altijd veilig doet je je niet erg zorgen hoeft te maken als die dame ook bare neukt met anderen. Nog hilarischer zijn kerels die dan 'principieel' niet meer wensen te gaan.

Ik denk dat sommigen in een wereld zonder soa's nog steeds per se alleen met condoom willen neuken.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Die discussie is meer om zich te profileren hoe goed ze zichzelf wel vinden. Zit er eentje die altijd zit op te scheppen hoe hard en zwaar hij wel niet traint in de sportschool. Ja moet je echt zeggen in de kroeg tegen een dame als je voor lul wil staan. De man is ook nog anti buitenlander, anti homo en vooral antitrans want dat platform krijg je daar gewoon. Neukt wel Roemeense hoeren want een Nederlandse hoer aanspreken doen ze niet.
Het is een wat trieste bende daar. Lekker laten gaan met hun extreem rechtse praatjes. Die admin daar is een griezel eerste klas. Lekker anoniem de boel opstoken met diverse accounts en dan bans uitdelen. Dat vindt hij geweldig. Helaas lijkt die trend hier ook naar overgewaaid. Maar goed lekker doorgaan met bare. Doe ik ook en ook wel prettig dat je dan die moraalridders bij onze favorieten wegjaagd. Leida had eens een klant die op hoge poten kwam zeggen dat hij niet meer kwam omdat hij ontdekt had dat ze bare deed. Hij kwam er al een paar jaar hahaha. Ze was er niet rouwig om wat was zo'n afdinger. Zielige figuren en nogmaals vooral die admin daar en ik weet dat hij hier meeleest. En daar ook in de pm boxen van leden. Gluiperd eerste klas.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, je kan van GR vinden wat je wilt en van hun leden ook.
Maar je doet alles en iedereen daar af als totaal niettige lieden.
Als je beetje ruimdenkend bent dan laat je die mensen voor wat ze zijn en kan je hooguit
zeggen dat je het totaal met ze oneens bent.
Maar om nu alles en iedereen daar af te kraken en jezelf en dit forum de hemel in te prijzen
gaat mij wel wat ver hoor.
Bovendien zijn er daar zat die hier ook lid zijn (ik ook)
Op dit forum lees je ook dingen die soms bizar zijn, maar moet je dan dit forum ook afkraken?
Lijkt mij niet en vrijheid blijheid.
Kan me wel vinden in je mening over de admin en dat we daar hier soms ook wat last van
hebben.
Je kan maar weinig doen of hebt een ban, schiet beetje door vind ik maar het zal wel.
Laat dat forum gewoon voor wat het is, kennelijk lees je daar alles wel anders weet je het ook niet.
Als het echt zo waardeloos is op GR dan zou ik er lekker wegblijven maar dat doen de critici hier dus niet.
Mag je ook wat van vinden: waarom daar wel alles lezen als het zo slecht is en waardeloos?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja Roxas, daar krijg je geen soa's van...🤣
Als je hier op de onderwerpen kijkt die over soa`s gaan kom je ook veel domheid tegen.
Men denkt vaak totaal verkeerd over soa`s en de middelen die het voorkomen of genezen.
Zo denkt men dat goede hygiëne al een soa kan voorkomen, was dat maar waar! Niet dus.
Water en zeep maken schoon maar een bacteriële soa (de meeste soa`s zijn dat) trekken
zich daar niks van aan.
Virale soa`s ook niet maar dat zijn er veel minder, wel vaak veel ingrijpender als het raak is.
Spoelen na afloop al dan niet met iets in de plasbuis doen dat bacteriën moet doden komt ook voor.
Bizar en nog gevaarlijk ook.
De bacterie zit na afloop al zo diep dat je die niet meer bereikt, dus zinloos ook.
Zelf dokteren met medicatie komt ook heel veel voor.
Dat dit resistentie in de hand werkt wil men maar niet begrijpen, logisch want men wil maar één ding
bereiken: anoniem van de soa af komen.
Toch gaat dat een keer mis: je medicatie zal op zeker moment niet helpen vanwege resistentie.
Of je hebt een soort die alleen reageert op een ander middel dan je gebruikt.
Voor gonorroe zijn de tablet kuren al lang geen eerste keuze meer en zelfs de beste kuur oraal werkt al
bij 28% van de infecties niet meer.
Dus ook op dit forum lezen we veel onwetendheid of erger: domheid.
Waarom kraak je dan hier dit soort berichten niet af?
Wat te denken over de oproep berichten?
Als een dame - dat hoop je dan - zich hier meld dat ze wel wat wilt dan enorm veel reacties:
ik wil ook, ik doe mee, ik heb interesse enz.
Dit soort oproepen werkt in 99,9% nooit en tot afspraak komt het dus ook zo goed als nooit.
Dus mensen, er is ook hier genoeg onzin te lezen hoor, maar dat kan en mag.
Ik zet het alleen neer om duidelijk te maken dat het dus overal en op elk forum zo kan gaan.
Maar ja, we kraken alleen GR af, want dit forum is natuurlijk heilig!
Dat is een beetje zielig en schijnheilig en klopt dus gewoon ook niet.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Aan Cerato, ik heb het voornamelijk over de forumleiding van GR..idioten heb je altijd. En daar heb je er een aantal. Er is vaak ruzie en er is constant iemand die het nodig vindt om shemales af te kraken. En daar discriminerend over te doen. Ze deden zelfs het voorstel dat shemales zich maar zichtbaar moesten maken zeg maar een soort jodenster. Daar kwam het op neer. Op dat moment moet de forumleiding ingrijpen maar ze laten het compleet escaleren. En bannen dan niet die idioten die dat zijn begonnen. Over buitenlanders haat daar kan je een heel boek schrijven. Het is een hoeren recensie site. Ipv een of ander pvv of fvd congres.. Kom op man het zijn hoerenlopers net als wij en die hobby bungelt ergens onderaan de maatschappelijke ladder. Ga op je werk over je hobby praten en je kan ander werk gaan zoeken. Zo is het gewoon. En dan een groepje die denkt dat ze beter zijn gaan het shemales gebeuren keer op keer aanvallen. Hou op hé. O er wordt iemand lastig gevallen op straat en dan is jouw advies er maar niet meer komen. Doe normaal. Ze zaten even in angst want ze werden als vrouwonvriendelijk en nog meer beschuldigd en terrecht. Uiteraard weer geld ophalen voor een advocaat die ze uiteindelijk niet nodig hadden maar dat wel in eigen zak houden. Net als die 25 euro per jaar per lid wat ze graag zien voor forumonderhoud. En dan gaat die admin onder een forumnaampje leden onder druk zetten. Ze hebben 15.000 leden? Als 1000 dat doen is dat 25.000 voor die admin per jaar. Voor forumonderhoud?
En ga daar even je eigen advies roepen want onze hobby wordt daar regelmatig afgekraakt dus ook jij wordt daar afgezeken. Nogmaals dat kan gebeuren maar dat moet normaal gesproken gecorrigeerd worden. Doen ze niet. Ruzie is weer dataverkeer toch?

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Valt me wel op dat de opmerkingen daar vooral over nzc in het algemeen gaan.
Hier schijnt het de norm te zijn mensen persoonlijk aan te vallen (zoals Roxas)

Mijn complimenten daarvoor. Hebben ze daar dan toch gelijk als het gaat om "16 jarigen"?
Beetje kinderachtig gedrag als je het mij vraagt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En ik hemel dit forum niet op. Hoe kom je daarbij? Dat is dus keihard liegen en dat noem je zielig en schijnheilig? Ben je gvd gek geworden. Je sluit je ogen voor dat clubje. Ga maar eens naar de eerste de beste dame en vertellen dat je een recensie schrijft op GR. Ze trapt je eruit en je hoeft nooit meer te komen.
Kan het iets minder grof en wat respectvoller?
Schrijf ik ergens iets grof of met kracht termen?
Doe even gewoon man, is niet nodig toch?
Al ben je het ergens niet mee eens - dat mag - dan kan je nog wel
gewoon schrijven.
Dat gvd slaat nergens op!
En ja, de moderator daar grijpt niet snel in als het idd nodig is, dat ben ik met je eens.
In tegenstelling tot hier waar je al snel bij minste geringste een waarschuwing of ban krijgt.
Het ene is niet goed, het andere ook niet echt nodig.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Er wordt door dat GR over dit forum geklaagd en ze doen daar het beste jongetje van de klas. We worden in dat topic afgezeken. Hier wordt door leden gemeld dat ze daar anti buitenlander zijn en meer van dat soort ellende en jij gaat het voor ze opnemen hier? Jouw hobby wordt daar als iets smerigs beschouwd en als je daar teveel bare recensies schrijft krijg je een ban. En jij gaat het voor ze opnemen hier? Die lui daar haten je. En jij gaat het voor ze opnemen hier? En jij zegt dat ik gewoon moet doen? Heel vreemd ook dat je in dat dit-forum-afzeik topic daar stil bent. Overigens noem je mij schijnheilig en dan nog respect eisen? Wat denk jezelf.

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
En de dames die hier besproken worden staan erom te springen dat je over ze schrijft op nzcforum? 🤣🤣
Hoor je mij niet zeggen maar hier wordt dit forum niet misbruikt om bv korting te eisen en om vreemdelingen haat te promoten. Daar hebben ze een sectie dames aan het woord. Geen idee waarom of gaan die ook girls reviewer? Er zit wel een Nederlandse die veel klaagt dat de hoerenlopers naar buitenlandse dames gaan ipv naar haar. Dat zie je hier niet.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Ja, ons Joke, immer misnoegd over vanalles en nog wat, want zij is toch zoveel beter dan die buitenlandse meisjes...
De vrouwen die daar een topic hebben is om zichzelf te promoten, of om allerhande volgelingen achter zich te verzamelen die over elkaar heen vallen om de dames te verheerlijken (Roxas, Forumlurker, girlsaanbidder, toffeetoday,...)

Is trouwens goed mogelijk dat die fantasieverhalen vertellende vrouwtjes (miss Tiffany, Aphrodita,...) gewoon zelf mannen zijn 🤣

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
heren laten we onszelf niet druk maken om GR, ik heb er eens rondgekeken mijn plasje kunnen doen over het bare gebeuren daar en meer niet.

Ze kunnen nog niet in de schaduw staan van dit forum

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er wordt door dat GR over dit forum geklaagd en ze doen daar het beste jongetje van de klas. We worden in dat topic afgezeken. Hier wordt door leden gemeld dat ze daar anti buitenlander zijn en meer van dat soort ellende en jij gaat het voor ze opnemen hier? Jouw hobby wordt daar als iets smerigs beschouwd en als je daar teveel bare recensies schrijft krijg je een ban. En jij gaat het voor ze opnemen hier? Die lui daar haten je. En jij gaat het voor ze opnemen hier? En jij zegt dat ik gewoon moet doen? Heel vreemd ook dat je in dat dit-forum-afzeik topic daar stil bent. Overigens noem je mij schijnheilig en dan nog respect eisen? Wat denk jezelf.
Kerel, zit niet zo te zeuren over alles, je gaat maar door, lijkt wel een missie van je.
Wat doe je dan op dat forum?
Ik zou er echt nooit meer op komen als het werkelijk zo slecht was.
En nogmaals: ieder zijn mening maar ik mag mijn mening van jou
kennelijk niet neer zetten want dan neem ik het gelijk voor dat forum op.
Nou, ik schrijf wat ik wil en ik benadruk slechts dat het forum daar als geheel
in MIJN ogen niet zo vreselijk is.
Dit forum trouwens wel beter omdat het voornamelijk over nzc gaat en daar dus niet.

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Hoor je mij niet zeggen maar hier wordt dit forum niet misbruikt om bv korting te eisen en om vreemdelingen haat te promoten. Daar hebben ze een sectie dames aan het woord. Geen idee waarom of gaan die ook girls reviewer? Er zit wel een Nederlandse die veel klaagt dat de hoerenlopers naar buitenlandse dames gaan ipv naar haar. Dat zie je hier niet.

Alsof het forum daar wel voor korting wordt gebruikt.... 🤣
Vreemdelingen haat?
Wat praat jij een onzin kerel.....

Dat nl dames een eigen hoekje hebben is zodat ze eea kunnen promoten, wat ze niet in hun review topics mogen. Wat de dames in dat topic schrijven moeten ze dan ook zelf weten.

Ben je jaloers ofzo, dat het daar kan?
Volgens mij vliegen de heren hier ook als muggen op een stronthoop, zodra er hier een vrouw reageert.

En ja...
Ik bezoek zelf ook vrijwel geen Nederlandse dames. Daar heb ik helemaal niks mee.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen waar hij heen wil gaan.

Dat zie je hier niet?
Neuken zoveel Nederlandse dames zonder condoom dan? Dat deze wel hier besproken kunnen worden?
Je zou dan kunnen stellen dat buitenlandse vrouwen hun verstand meer gebruiken.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ook hier lieg je weer. Waar zeg ik dat ik jij je mening hier niet mag neer zetten? Je verdraait de boel, legt woorden in mijn mond. Ik verbaas me alleen dat je het voor gasten die jou ook haten het opneemt. En je bent stil in die hetze tegen ons discussie daar. Dat is wel bijzonder. Je zou haast denken dat je tot die forumleiding daar hoort. En je gebruikt deze discussie om maar weer eens te klagen dat je hier niks mag zeggen anders krijg je een ban.
Maar zoals ik al zei: ik wordt daar wel als betrouwbaar gezien. Dat dan weer wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven