Nextdoor date

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Vorige week op nextdoor een ander account aangemaakt en bericht geplaatst met ¨Zoek bijstandsmoeder die iets wil bijverdienen¨
3 reacties ontvangen.... waarvan 2 vroegen wat ik zocht... toen ik zei zoek een vrouw die massage wil ontvangen reageerde die niet meer. De 3e dame 50 jaar (ik ben 55) bleef rustig door chatten. Over van alles en nog wat, elkaar opgeilen.... Nadat ze 2 keer had gemeld dat ze er toch niet voor in was was het account op nextdoor geblokkeerd... Balen.
Toen maar met mijn eigen account haar aangesproken dat het andere account was geblokkeerd.. Bleef een dag stil terwijl ik kon zien dat ze het gelezen had.
Afgelopen zaterdag toch ineens een reactie... Ze had deze week haar kids (co ouderschap) van vrijdag tot vrijdag... Balen.. Was begin deze week alleen en wilde graag neuken... Zat er niet in. Nog verder elkaar aan het opgeilen... krijg ik ineens maandag avond van haar een foto met ontblootte borst in bed.... (had nog geen foto van haar gezien en wist ook niet hoe ze er uit zag) Is dus Surinaams. Zei dat ze bloedgeil was en het heel spannend vond en dat ze zich nooit naakt zou durven te laten zien aan wildvreemde mannen.. Ze had wel zin om woensdag avond iets af te spreken....(Yeahhh) voor alleen een massage en had har 100,- beloofd.. Vandaag na mijn werk haar opgehaald (dacht dat word op laatste moment afzeggen of niet instappen..) maar stond rustig te wachten op afgesproken plaats en stapte netjes in. Toen een half uurtje naar mijn huis gereden. Thuis aangekomen naar boven gegaan. Ze durfde zichzelf in eerste instantie niet uit te kleden.... achter haar gaan staan en rustig gemasseerd en langzaam haar kleren uitgetrokken. Ik zei dat ze mocht gaan liggen in midden van bed en haar heerlijk beginnen te masseren. ook haar onderbroekje uitgetrokken en liet ze toen. Haar hele lichaam met olie ingesmeerd.. wow wat een gezicht die bruine billen van een vrouw van 50 glimmend van de olie. Toen tussen haar benen gaan zitten en bovenbenen gemasseerd, net steeds niet over haar vagina.. weer haar billen gemasseerd en lekker open getrokken om haar neukgaatjes te bewonderen en diep te likken... Bruin van buiten, roze van binnen (en dan te bedenken dat ik normaal alleen van blank hou) Vroeg ze of ze om wilde draaien en haar borsten gemasseerd terwijl ik tussen haar benen zat... Haar heerlijke kutje weer diep gelikt... zalig... toen nog eens aan haar giga tepels gesabbeld (1cm doorsnede en 1,5cm hoog...) nog even met haar getongd.. Toen recht gaan zitten tussen haar benen en gevraagd of ze mijn pik wilde pakken... Dat wilde ze maar al te graag. Had condooms op nachtkastje gelegd voor het geval dat... Naar een paar keer trekken liet ze hem zo in haar poesje verdwijnen... Heerlijk... En zonder condoom ook nog.. (wel gehoopt maar niet verwacht) We hebben nog een uurtje gestoeid..Al haar gaatjes gebruikt (ze was nog maagd in haar kontje) Daarna samen gedoucht en elkaar lekker ingezeept... Was kortom heerlijk.... Ze wil dit elke week nu herhalen. We hadden afgesproken een massage voor 100,- toen ik die wilde geven wilde ze er niets van weten... heb gezegd dat ze daar maar lekker een keer met kids weg van moest gaan... Ze heeft het aangenomen maar wil in toekomst geen geld meer... Alleen sex.. Moest die avond mijn partner van vliegveld halen. Ben eerst haar af gaan zetten en toen naar vliegveld. Thuis aangekomen heb ik het mijn partner verteld wat er was gebeurd... Ze moest lachen en vroeg of ik had genoten... Ik zei dat die Surinaamse me elke week wil zien.... Lekker doen toch zei mijn partner.... Vervolgens ben ik de gelukkigste man... 2 vrouwen waarmee ik zomaar sex mee kan hebben zonder aan een condoom te denken... Het was een fijne avond (13 september 2023)....

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Moet je de dames ook betalen voor een date?

bij deze dame (Surinaamse) had ik vooraf 100,- afgesproken voor een date van bijna 3 uur… toen ik wilde betalen wou ze het niet aanpakken. Heb toen gezegd dat ze er iets leuks mee moest doen met haar kids. Dit weekend komt ze weer en blijft ze lekker slapen (als daar iets van komt) zowel neuk ik ze s'ochtends lekker wakker… maar ze wilde er niets voor hebben….

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat is een app….

Laatst bewerkt door een moderator:

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
gisteravond weer een heerlijke date gehad met deze dame... haar kinderkamertje wederom gewit... Had ze om half 10 opgehaald, eerst samen in jacuzzi gezeten, ondertussen wat gekust en gevoeld... bleek dat ze al goed nat was van haarzelf onder water... toen naar boven en haar in alle standjes gelikt, gevingerd geneukt en met speeltjes... verzadigd in elkaars armen in slaap gevallen om het vanochtend nog eens over te doen... Geen condooms gebruikt ...Wat een heerlijke vrouw... en dat met goedkeuring van mijn partner... Heb ze vanochtend weer thuis afgezet, op naar de volgende date die zal ook niet lang op zich laten wachten...

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
heb een account aangemaakt en na 20 min. al contact met iemand, nu na 4 dagen mijn account geblokkeerd.
ik had een duidelijke advertentie staan en die trula snapte het schijnbaar niet, gaat wel lekker mee in gesprek, daarna liggen te klagen bij ND.....

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
eerst samen in jacuzzi gezeten, ondertussen wat gekust en gevoeld... bleek dat ze al goed nat was van haarzelf onder water
Een oud bericht dat ik nu lees, maar hoe voel je in een jacuzzi het verschil tussen een natte pruim van goesting en nat zijn van in het water te zitten?

Salam35

Toogplakker
9 feb 2019
55
19
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Kutje is glibberig nat dat verschil viel je wel haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven