Nicki - Duisburg

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Heeft 10+ jaar geschiedenis op Duitse fora Meer info. Is mogelijk wat ouder dan de 39 in de adv. maar over het algemeen werd/wordt ze goed beoordeeld.

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag Nicki gedaan.
Werd hartelijk ontvangen door Nicki, haar 2 pitbulls en een rooklucht.

Schrok wel een beetje van haar lichaam, heeft wel een behoorlijk buikje, had haar lichaam wat jonger en aantrekkelijker voorgesteld.

Op het bed gaan liggen en ze heeft me inderdaad DT gepijpt en mijn balletjes werden ook niet overgeslagen.
Na een tijdje zakte ze cowgirl over mijn pik heen en begon me zachtjes te berijden en met haar kut te knijpen.
Op een gegeven moment voelde ik het warm worden bij mijn ballen en Nicki was behoorlijk aan het squirten, het werd steeds natter en natter.
Gevraagd aan Nicki om me weer te pijpen, wat ze ook weer deed, ook mijn kontje werd niet vergeten.
Daarna klom ze weer op mijn pik en na een minuut of 2 begon ze weer hevig te squirten en tegelijkertijd kwam ik klaar en spoot haar kut vol, overigens niets teruggezien van mijn sperma, nadat we klaar waren.

Even gedoucht , kort gesprekje met Nicki, frisdrankje gedronken en rond 13:00 het pand verlaten.

Herhaling zit er niet in, ondanks haar sympathie en inzet, maar kies toch voor een wat lichamelijk aantrekkelijker dame.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven