Nicki, Oppumer Straße 6, Krefeld.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Het was al lang gelden dat ik bij Weiss op de Oppumer Straße 6 ben geweest. Vroeger heb ik hier geweldige tijden beleeft.
Tot enkele jaren gelden waren hier geweldige party's met het Bad Girls team. Ook heb heb ik hier menig goede 1 op 1 sessie's gehad in het verleden. Ook een enkele mindere sessie uiteraard, maar overwegend zeer positief. Als je op zoek bent naar echte schoonheden moet je hier overigens niet zijn.
Nu had ik enkel dagen geleden al gezien dat ze op girl-finden adverteren met vijf meisjes en besloten Weiss weer eens te bezoeken.

Het voelde als een warm bad.
Nickie deed de deur open en stelde zichzelf en Natascha voor.
Nicki is wat mollige Roemeense, met een 90DD cup. Lang zwart haar en haar ogen wat overdreven zwart opgemaakt. Dat beviel me wel.
Dus gelijk voor Nicki gekozen, half uur voor 50 euro. Maar Nicki moest eerst douchen en ik werd even in de Keuken gezet. Er werd me keurig een kopje koffie aangeboden In de keuken nog gezellig gekletst met de dame die alles daar regelt (ik zal geen naam noemen op het forum) en een vriendelijke Duitse heer, die perfect Nederlands sprak.
Na 10 minuten kwam Nicki me halen. Even gedoucht en toen aan de slag. Douche en kamer zijn overigens meer dan keurig op orde. Alles is netjes, voldoende handdoekjes en er werd mij zelfs een douchgel aangereikt door Nicki.
Nicki is een erg leuk en vriendelijk meisje. Ze begon met tongzoenen, wat al vrij gauw over ging in diep tongzoenen. Snel op het bed, waar een goede pijpbeurt volgde, niet super, maar wel gewoon goed, redelijk diep ook.
Grote bonus is dat het zo een leuk meisje is. Tijdens het zoenen en pijpen is ze soms wat plagerig en kijkt je vervolgens ondeugend aan. Erg leuk !. Ze meldde wel dat ik niet in haar mond mocht klaarkomen, maar dat was uiteraard geen probleem. Ik wilde haar kutje volspuiten.
Na een best redelijk lange pijpbeurt, begon ze me weer te zoenen. Daarna greep ze me vast, drukte zich tegen me aan en zo rolden we samen om. Ze gaf aan in missionaris geneukt te willen worden. Aan andere standjes ben ik niet meer toe gekomen, het was te lekker en ging te snel. Dus geen idee hoe ze on top is.
Daarna kon ik weer gaan douchen.
Met een zoen en een goed gevoel afscheid genomen van Nicki. Zeker een van de betere meisjes die ik de afgelopen maanden heb bezocht.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb Nicki vandaag ook bezocht. Het maken van een afspraak verliep niet vlekkeloos. Bij binnenkomst aangebeld bij Nicki en toen deed er een man de deur open. Er waren gewoon werklui in het pand bezig en die vent zei dat Natascha die ik zag staan vrij was en haar kon nemen. Waar bemoeit die vent zich mee; ik kwam immers voor Nicki. Op dat moment had ze een klant dus ik liep naar beneden en belde haar telefoonnummer. Ze bleek tot 13.00 uur bezet te zijn maar daar moest ik veel moeite voor doen want ze verstond of begreep me niet goed waarop ik besloot de trein naar Duisburg te nemen. Het was immers pas 11.20 uur. Om 16.35 uur de stoptrein naar Krefeld hbf genomen en van daar uit een kleine 10 minuten lopen. Heb aangebeld en een vrouw die ik niet kende deed open. Natascha zag ik ook weer maar die onbekende vrouw zei dat Nicki een klant had. Ik begon nu echt de moed te verliezen want had geen zin om lang te moeten wachten. Ik bleef nog even op de 1e verdieping en liep na een aantal minuten de trap af naar beneden. Juist op dat moment verliet een man haar kamer. Ik wachtte nog heel eventjesven liep de trap weer op en belde aan en Nicki deed open. Ze trok me gelijk naar binnen en begeleidde me naar haar slaapkamer. Leuke meid die je uitdaagt rn plagerig is maar wel op een leuke manier. Mooie tieten die behoorlijk zwaar waren. Helemaal tevreden over haar figuur was ze niet en dan ging het om haar buik wat idd om overtollig huid ging. Voor de rest oké en ze zat gelijk aan me en begon met wat (tong)zoenen. Daarna gelijk een douche genomen en afgerekend 50€ voor een half uur. Een uur kost trouwens 80€ en een quickie doet ze ook maar daar had ik even geen trek in. Het was een leuk bezoek en ze plaagde me eerst dat ze niet kon/mocht neuken en pijpen maar alleen knuffelen maar daar trap ik natuurlijk niet in. Veel tongzoenen, lichaamsverkenning met lekker aan haar tieyen zitten en heb haar goed gebeft. Neuken begonnen in missio. Aangezien ik in Duisburg al had geneukt kon ik het klaarkomen goed uitstellen. Wilde me niet beperken tot 1 standje dus daarna doggy gedaan. Man ik moest mijn lul er flink induwen. Wat voelde ze strak aan. Vervolgens ging ze plat op haar buik en gebruikte haar kutspieren goed. Heb haar flink mogen stoten en uiteindelijk heb ik haar goed volgespoten. Ik gag haar een doekje en nam er zelf ook één. Daarna kon ik mij weer gaan douchen na nog wat gepraat en gelegen te hebben. O ja ook bij mij gaf ze aan niet klaar te komen in de mond. In de kut geen enkel probleem. Ze heeft nu mijn telefoonnummer en mijn naam ook en haar foto staat nu in mijn What'sApp. Moet wel zeggen dat het behoorlijk warm was op haar kamer maar het hinderde mij niet echt. Ook de muziek die ze aan had staan stond precies goed qua volume en ze vroeg nog of het me stoorde. Volgende keer maar duidelijk een afspraak maken om lang wachten te voorkomen want ze is populair en heeft een aantal klanten die lang van haar diensten gebruik willen maken.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Afspraken maken in Krefeld is altijd een probleem, in alle panden.
Ik maak inmiddels geen afspraken meer, dat werkt meestal niet en levert alleen maar frustratie op. Inmiddels ken ik genoeg goede meisjes daar in de buurt en vind het ook wel eens leuk iets nieuws te proberen. Wellicht dat het wel werkt als je regelmatig voor langere tijd boekt. Maar ik neem meestal maar een half uurtje of, een enkele keer, vooral als ik ook anaal wil, een uurtje.
Was inderdaad een beetje een zooitje daar. Ben zelf vandaag ook nog geweest, maar heb Nicki niet aangetroffen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Zekers heerlijke prijzen met alles erop en eran. Wil nog wel vermelden dat Nicki 23 december vakantie neemt voor 3 a 4 weken.

Nb:De prijzen gelden uiteraard alleen bij Nicki. Veelal dient voor AO extra te worden afgerekend bij de meeste dames denk ik.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Dat extra afrekenen valt wel mee de laatste tijd. Het was altijd bijna overal 50430 of 80460, soms 100460 en dan 20 extra voor AO.
Tegenwoordig wordt op veel adressen geen extra meer berekend voor AO. Anaal is wel bijna altijd extra, meestal 20 euro.
Goede prijzen inderdaad, voor leuke meisjes. Bovendien weet je vooraf zeker dat je zonder condoom kunt neuken. Voor mij al jaren geen saunaclubs meer, waar je maar moet afwachten tot op de kamer of het betreffende meisje AO doet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Na het bezoek aan Lilly een tijdlang doorgebracht bij het door Krefelder geprezen "Café de Sol". Een aangename en populaire plek om in de herfstzon een cappucino en een dubbele espresso te nuttigen. Het is gelegen aan de Violstrasse 1 en het is denk ik ruim 1 kilometer voorbij Oppumer Strasse 6. Daarna wilde ik nog een meid neuken. Mijn keuze was al bepaald en wilde weer naar Nicki maar het is altijd afwachten of ze ook beschikbaar is. Had haar al een dag eerder gesmst of ze in Krefeld zou zijn en dat was zo. Het was me de vorige keer (precies 1 week geleden) prima bevallen. Toen ik bijna bij het privé huis keam stuurde ik haar een SMS met de vraag of ze vrij was. Niet veel later bericht terug dat ze idd vrij was. Ik belde aan en Nicki deed open. Ze was dit keer alleen vandaag. Ik zag nog een wat oudere vrouw en Nicki zei dat ze me 2 uur eerder al had gezien. Dat kan best kloppen want ik was in de buurt bij privé huis aan de Oppumer Strasse 1 om De(a)a tevergeefs te bezoeken. Een warm onthaal volgde en gelijk weer een douche genomen. Weer heerlijk tongzoenen met haar en dat plagerige gaat er niet uit bij haar. Uiteraard haar lichaam eerst een beetje verkent en lekker aan haar borsten zitten en wat spelen met haar tepels. Een langdurige befbeurt waar ze goed op reageerde volgde en ze maakte weer schokkerige bewegingen. Daarna kwam het orale gedeelte. Ik had me dit keer geheel geschoren en mijn ballen nam ze een aantal malen lekker in haar mond en vervolgens pijpte ze me lekker. Toen vond ik het genoeg en kwam ze op me zitten en heeft ze me heerlijk bereden. Omdat ik al geneukt kon ik het makkelijk volhouden. Ik sloeg ditmaal doggy over en heb haar tot het eind toe in de missio geneukt. Dit ging een lsnge tijd door totdat ik het uiteindelijk niet meer hield en mijn zaad diep in haar spoot waarna wat keukenpapier een nuttig accessoire bleek. Overigens bij het 2e standje "missio" vroeg ik haar wat sexy zwarte kousen aan te trekken want daar geil ik altijd op. Was weer een geslaagd bezoek en Nicki is gewoon een meid met een leuke persoonlijkheid en enthousiast. Zal haar beslist nog eens bezoeken.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Café del Sol is inderdaad een prettige plek om even te vertoeven, tussen twee wipjes in.
Ik weet ook nog een aardige Chinees vlakbij voor je.
Asia fünf Sternen, Ritterstrasse 145.
Daar kun je s'middags tussen 12:00 en 14:30 onbeperkt eten van een lekker chinees buffet. Inclusief soep vooraf en ijs en zelfs koffie na. Alles voor slechts 8,90. Biertje er bij kost geloof ik 2,50.

http://www.asia5sterne.de/krefeld/buffet.pdf

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@Krefelder

Bedankt voor de goede tip van je dat chinees restaurant. Geen geld 8.90€ en nog centraal gelegen ook. Dan is Café del Sol toch aardig aan de prijs als ik een vergelijking moet maken. Goed voor een bezoek na een eerste wip en nu maar hopen dat De(a)a er eindelijk is zodat ik haar kan nemen als ik mijn buik heb volgegeten :lol:

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Het drinken is overal relatief duur, ook bij de Chinees.
Het eten is daarentegen erg goedkoop, ook bij Café del Sol. Die hebben nu bijvoorbeeld weer een actie, onbeperkt schnitzels eten voor 11,90.
De gemiddelde Duitser eet dan al gauw een halve kilo varkensvlees, daar maken ze natuurlijk geen winst op.
Zo werkt dat in Duisland, lokken met goedkoop eten en terug verdienen met de drankjes. Maar uiteindelijk toch wel wat goedkoper dan in Nederland.
Ik ben een beetje offtopic te gaan, maar dit hoort ook bij onze hobby, vind ik. Als het niet mag, moet een moderator het maar verwijderen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag eerst een bezoek gebracht aan restaurant Asia fünf Sternen n.a.v. dit goedkoop adresje van Krefelder; waarvoor mijn dank. Was er om 13.00 uur en verliet een uur later weer dit goedkoop adresje. Ruim opgezet maar gezellig?; nou nee. Veel uitkijk naar buiten door veel glasoppervlak zonder bedekking waardoor je vrij uitzicht hebt op het verkeer van buiten. Voor de gezelligheid kom je hier dus niet. Wel voor de lage prijs want 8.90 € is een spotprijs met voor-/hoofd- en nagerecht. Ik nam een cola en uiteraard een groot glas van 0.4 ltr waarvoor 2.80€ dient te worden afgerekend. Als afsluiter wilde ik een cappucino maar deze was niet gratis. Alleen de espresso of koffie zat in de prijs van 8.90€. Er is veel keus maar of de kwaliteit echt zo hoogstaand is valt te betwijfelen maar genoeg mensen weten deze Chinees te vinden en te waarderen gezien de vele eters.

Na mijn buik vol te hebben gegeten op weg naar Nicki en ik had haar al een dag van tevoren geapped of ze dinsdag zou werken en dat bleek zo te zijn. Na het eten haar weer geapped met de vraag of ze vrij was en dat bleek dus gelijk door naar de Oppumer Strasse 6. Daar aangebeld en naar boven gelopen. Ik zag een klant kamernummer 3 verlaten en de deur bleef open waarna ik naar binnen liep. Rechts stond voor mij een onbekende meid maar links Nicki. Het werd weer een geile sessie en dat plagerige van haar blijf ik zo leuk vinden. Kreeg weer koffie van haar en ze nam zelf even een douche. Veel (tong) zoenen weer en mijn ballen nam ze ook lekker met haar mond en ze zoog er ook lekker op en dat voel je zeker. Weer de gebruikelijke 3 standjes afgewerkt en in de missio haar weer lekker volgespoten. Ik bleef weer even in haar en pakte de keukenrol en Nicki pakte een stuk papier om lekken te voorkomen en ik nam na afloop weer een douche. Overigens toen ik weer op haar kamer kwam belde een klant aan en ging in discussie met een meid over de mogelijkheden. Ik zag Nicki geboeid en aandachtig luisteren en de klant ging met haar naar boven. Heb Nicki nu driemaal bezocht en ze verveeld me nog steeds niet.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
HaHa, in het pand van de Chinees, zat eerst een autodealer, vandaar de grote ruiten. Overigens wordt er s'avonds in die straat volop getippeld. Dan zijn die grote ramen wel weer leuk. ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Nicki vandaag weer bezocht. Na een appje met de vraag of ze vrij was was haar antwoord bevestigend. Ditmaal voor 1 uur gekozen. Toen ik mij ging douchen was er een andere dame die ook van de badkamer gebruik ging maken; beetje apart maar dat schijnt er misschien wel bij te horen. Nicki blijft een leuke vrouw die het de klant naar de zin maakt. Tweemaal koffie gekregen en 1 maal haar kutje gevuld. Een tweede keer binnen 1 uur ging mij niet lukken. Veel ge(tong)zoend en ze plaagt je regelmatig door plotseling met haar mond je lip te grijpen of een lik te geven. Ik vind haar wel leuk en spontaan is ze zeker. Met een uur gaat alles heel relaxed. Nog een massage gekregen na de eerste wip en het klaarkomen en daarna me weer laten pijpen tot ie weer voldoende stijf was geworden waarna ik haar in de missio weer ging neuken tot de tijd bijna om was.

Eén ding staat me wel een beetje tegen en dat is dat ze zeer lange dagen maakt. Ze staat vroeg op en begint al rond 10.00 uur en vrijdag, zaterdag en zondag werkt ze tot wel 04.00 uur. Wat de reden is van haar lange werktijd weet ik niet; of ze wil snel (veel) geld verdienen of ze krijgt te weinig klanten? Dit kan niet gezond zijn en ze eet ook niet veel als ik naar haar luister. Of dat door de stress komt weet ik niet. Mager ziet ze er gelukkig niet uit. Blijft een toppertje; alleen kies ik in het vervolg weer voor een half uur want daar heb ik genoeg aan en een tweede keer klaarkomen binnen 1 uur gaat mij in ieder geval niet goed af.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Nicki staat weer op girl-finden dus ze is weer terug. Gisteren stuurde ze me nog een smiley om te laten weten dat ze weer beschikbaar was.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Heeft iemand haar nog gezien de laatste tijd ?
Ze is weg van internet en als je aanbelt bij Weis, wordt er niet meer open gedaan.

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
In Krefeld heeft men de "Al Capone-methode" toegepast: luidens een bericht dat ik las op een Duits forum heeft men er de privéhuizen gesloten wegens stedenbouwkundige overtredingen. Hopelijk voor jou duikt ze elders weer op.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Dank je hdt !
Ik heb het nieuwsbericht inmiddels ook gevonden. Waarschijnlijk willen ze alle bekende AO tenten sluiten voordat de nieuwe wetgeving per 1 juli van kracht gaat.
Nicki zal waarschijnlijk wel weer ergens opduiken.
Wellicht is ze ook naar huis vanwege de pasen.
Als iemand haar ergens ziet, dan hoor ik het graag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Kreeg net een appje van haar. Ze is momenteel in Roemenië. Ik heb ook gevraagd wanneer ze weer aan het werk gaat in Krefeld maar daarop stuurde ze lieve smiley's.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
We zien haar vermoedelijk wel weer verschijnen (of niet).
Ik denk dat ze inderdaad vanwege de pasen in Roemenië zit.
Waarschijnlijk niet meer op hetzelfde adres, dat lijkt voorgoed gesloten als ik het zo lees allemaal. Als ze slim is zal ze echter wel weer via girl-finden adverteren, ze had een hoop vaste klanten.
Als iemand iets van haar hoort of ziet, dan hoor ik het graag ! Ik stuur haar zelf liever geen appje, aangezien ik een relatie heb houd ik mijn telefoon graag "schoon".

Terug
Naar boven