Benny de Beuker
Ervaringsdeskundige
- 13 dec 2024
- 363
- 451
Nee! Snap ook niet wat je vraag hier doet?Herkenbaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee! Snap ook niet wat je vraag hier doet?Herkenbaar?
Absoluut mee eens! Al meermaals meegemaakt dat mijn pik alweer slap dreigde te worden als er een condoom omheen gaat.... Zonder is gewoon veel geiler en spannender. Tijdens het seksspel spontaan je pik naar binnen kunnen schuiven als ie voor het gaatje zit is gewoon veel opwindenderIk geef toe dat het risico deel uitmaakt van de opwinding...
Ja! wat heeft dat nu in 's hemelsnaam met baresex te maken??Deze topic gaat toch over soa's en dergelijke?
En genoeg die wel regelmatig wat oplopen.Zijn genoeg mannen hier die dit al jaren doen en niks oplopen.
Sommige zeggen dat het niet kan, maar ik weet bijna wel zeker dat de ene man minder gevoeliger is (of zelfs resistent ?) voor een soa dan de ander. Ik heb bv. van een dezelfde vrouw 2x chlamida opgelopen en die deed het met heel veel mannen, maar nooit iets gelezen hierover (Johanna op de Waeze in Lwd). En dit is ook gebeurd bij de eerste keer bare (Maya Alkmaar). Super geile ervaring, maar meteen chlamidia en gonoroe opgelopen. (....)
. Ik ga niet heel vaak naar een DVP, maar toch al zo'n 6-7 keer een soa gehad in ca. 10 jaar,
Maar in principe als je normale sex hebt (geen anaal) is het risico nog steeds heel klein en de standaard regel is bij geen klachten 1x per jaar laten testen. Zijn genoeg mannen hier die dit al jaren doen en niks oplopen.
Nee voor mij niet en het is het in principe ook niet waard voor mij. Waar ik op doel is meer op de verschillen tussen mannen. Ik lees hier best wel vaak dat men al jaren bare sex heeft zonder wat op gelopen te hebben. Kan geluk zijn, maar soms denk ik dat de ene man er meer vatbaar voor is dan de andere.