Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal zeker gaan gebeuren!Ik denk dat de dames die ok verdienen met bare sex en al wat vaste klanten hebben gewoon naar Brussel verhuizen, ze wisselen nu al regelmatig van stad. En aan SmartFlats geen gebrek.
Als Antwerpen dit streng gaat doorvoeren en controleren, zal het publieke bare aanbod idd dalen en 'ondergronds' gaan met hogere prijzen vrees ik.
Gelukkig is Brussel mijn voornaamste en dichtste zwemvijver.
Lokale wet en regelgeving is besmettelijk. En voor je het weet, neemt de landelijke politiek het over.Ik denk dat de dames die ok verdienen met bare sex en al wat vaste klanten hebben gewoon naar Brussel verhuizen, ze wisselen nu al regelmatig van stad.
Dames die Antwerpen gewoon zijn, willen liever niet naar Brussel. Antwerpen en Brussel zijn niet vergelijkbaar met elkaar.Ik denk dat de dames die ok verdienen met bare sex en al wat vaste klanten hebben gewoon naar Brussel verhuizen, ze wisselen nu al regelmatig van stad.
Je haalt er 1 puntje uit. Het gaat over veiigheid in het algemeen, iets wat in Antwerpen al 20 jaar een sterk punt is in het SKW. Stickers van 'safe sex only' plakken al jaar en dag op de Antwerpse ramen.In het nieuwe prostitutiereglement van de Stad Antwerpen, dat vanaf juli 2023 in voege gaat, staat dat het aanbieden van onveilige seks strafbaar wordt gemaakt.