Nieuw prostitutiereglement in Antwerpen

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Laptar is inderdaad overduidelijk Peeklak, hij is een tijdje in z'n grot blijven zitten maar is er nu terug uit 🙄🥱

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
In het nieuwe prostitutiereglement van de Stad Antwerpen, dat vanaf juli 2023 in voege gaat, staat dat het aanbieden van onveilige seks strafbaar wordt gemaakt.
Ambtenarij en politiek , vaak deug huigelaars . In Nederland net zo . Komt vaak uit de contrijen van de stijle protestantse grrristenlijke hoek . Vaak de zogehete biblebelt . ( DE SCHIJNHEILIGE DEUG HUIGELAARS , DE GGGGRISTELIJKE EXTREMISTISCHE ETHIEK en MOREEL politie ) zou een passende omschrijving zijn voor zulke types . In Nederland nog enkele hilarische en voor hun beschamende gebeurtenissen op hun naam staan .

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Vraag me af of Antwerpen en de vier weverkes dat zomaar kunnen, in Duitsland is dat een nationale wet. Als elke gemeente zijn eigen wetgeving gaat maken....... Waar staan we dan

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Een wet lanceren in een activiteit die nog steeds beheerst wordt door zwartwerk en illegale tewerkstelling.

Veel succes !

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
verbieden ze ook dat je met je eigen vriendin nog zonder condoom neukt ? ... nee? ... wat is het probleem dan ? ik heb tenslotte héél veel vriendinnen dan die ik neuk .. en of ze nu als poetsvrouw of prostituee , of in de supermarkt werken daar hebben ze NIKS mee te maken !

Terug
Naar boven