Nieuwe moderator

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Hoi hoi Iedereen,

Het heeft even geduurd maar er is een nieuwe moderator op het forum.
Maar ik heb besloten moderators anoniem te houden. Dit in eerste instantie voor hun veiligheid maar ook om misbruik van hun rechten/status te voorkomen.

Vanaf nu zal er gemodereerd worden vanaf het profiel Moderator

Groetjes
Barefan

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Heel goed.
Ondanks dat het de laatste tijd aardig rustig is mag er wel wat opgeschoond worden hier en daar.

Keep up the good work :)

En heren of misschien ook dames ;) moderators succes. 👍👍👍

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ja, dat is heel fijn. Ieder forum heeft een goede en actieve moderator nodig.
Bedankt en heel veel succes.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het lijkt er op dat de nieuwe moderator aardig aan het opschonen en goed bezig is.
Maar hij ziet wellicht niet alles.
We kunnen de moderator helpen als je iets ziet wat niet klopt of nodig is, zoals quoten, door op het uitroepteken ! te drukken bij het desbetreffende topic.
Dan krijgen de moderators een melding en wordt het in orde gemaakt als het niet conform de regels is.

Groet,
LD

En nee ik ben niet de nieuwe moderator. Ik heb al bijna een dagtaak met andere leuke dingen ;) :lol:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Hartelijk dank beste wandelaars en vrouwen genieters voor het warme welkom en de succes wensen.

Ook dank aan @lekker ding voor de oproep om ons als moderators te helpen. Hulp is altijd welkom want ook wij als team zien niet altijd alles direct op het moment dat het gebeurt in een onderwerp.

Mochten jullie zien dat er in een onderwerp iets niet goed gaat, zoals quoten direct onder het bericht waarop gereageerd wordt, of dat er over andere dames gesproken wordt die niet de dame van het onderwerp betreft meld het dan aub.

Het melden kan je doen door in de betreffende reactie rechtsboven in de hoek op het Zwarte Uitroepteken te klikken. Jou bericht komt dan direct in ons systeem en dan proberen wij z.s.m. actie te ondernemen.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven